Niemcy oburzeni przesz艂o艣ci膮 Cohn-Bendita

Data: 2013-05-01 16:15:09
Autor: u2
Niemcy oburzeni przesz艂o艣ci膮 Cohn-Bendita
NASZA KORESPONDENCJA Z NIEMIEC! Dopiero po kilkudziesi臋ciu latach niemiecka opinia publiczna dowiaduje si臋 prawdy o obliczu lewicowego guru Daniela Cohn-Bendita. Opiniotw贸rcze media, pomimo ci膮g艂ych pr贸b utajnienia, po raz pierwszy informuj膮 o jego wywodach dotycz膮cych skandalicznych kontakt贸w z dzie膰mi.

  Ujawnienie wielu wypowiedzi Daniela Cohn-Bendita z lat 70-tych, kt贸re uprawdopodobniaj膮 jego sk艂onno艣ci pedofilskie, spowodowa艂y w Niemczech ostr膮 fal臋 krytyki. Atmosfera wok贸艂 lewicowego guru staje si臋 g臋sta, padaj膮 coraz odwa偶niejsze pytania o jego sk艂onno艣ci seksualne w stosunku do dzieci. Sam Cohn-Bendit zdaje sobie spraw臋 z atmosfery i rezygnuje z wyst臋p贸w publicznych. Najpierw odwo艂a艂 przyjazd do Polski na konferencj臋 do Wroc艂awia, p贸藕niej odm贸wi艂 odebrania medialnej francusko-niemieckiej nagrody, bowiem 鈥 jak t艂umaczy艂 鈥 nie chce, aby jego osoba by艂a wykorzystywana w najbli偶szej kampanii wyborczej w Niemczech.
- Mog臋 偶y膰 r贸wnie偶 bez tej nagrody, ja wiem co tak naprawd臋 zrobi艂em dla Niemiec i Francji 鈥 powiedzia艂 Daniel Cohn-Bendit.

Czas na prawd臋

  Znana dziennikarka Bettina Roehl w rozmowie z portalem niezalezna.pl przyznaje, 偶e debata o pedofilskich sk艂onno艣ciach Cohn-Bendita staje si臋 faktem, a niemiecka prasa, co prawda dopiero teraz, ale na powa偶nie zacz臋艂a zajmowa膰 si臋 jego kontrowersyjnymi wypowiedziami. Artyku艂y w niemieckim 鈥濬rankfurter Algemeine Zeitung鈥, 鈥濪er Spiegel鈥, 鈥濪ie Welt鈥 i innych s膮 pierwsz膮 pr贸b膮 zaj臋cia si臋 podejrzanymi kontaktami z dzie膰mi, o kt贸rych sam opowiada艂.
- W niemieckiej prasie ju偶 od dziesi膮tk贸w lat obowi膮zuje zasada, 偶e lewicowe ikony takie jak Cohn-Bendit, czy Joschka Fischer s膮 nietykalni 鈥 powiedzia艂a nam Roehl, dodaj膮c, 偶e je偶eli pojawi si臋 o nich jakikolwiek negatywny materia艂 prasowy, to zaraz mainstreamowi dziennikarze rozpo艣cieraj膮 nad ich g艂owami aureol臋 艣wi臋to艣ci, kt贸ra ma przykry膰 ciemne strony. Jej zdaniem niemieckie media i wi臋kszo艣膰 tutejszych dziennikarzy nie musi by膰 nawet proszona o ochron臋 lewak贸w, bowiem robi to z w艂asnej woli.

Czy uda si臋 ukry膰 prawd臋?

  Dziennik FAS ujawni艂, 偶e na polecenie partii Zielonych zablokowano dost臋p do archiw贸w z dokumentami o przesz艂o艣ci Cohn-Bendita i to a偶 do 2031 roku. Dla Bettiny Roehl nie jest niczym dziwnym, 偶e podj臋to takie decyzje.
- Nikt nie by艂by zainteresowany ujawnieniem spraw, kt贸re mog膮 mu po prostu zaszkodzi膰. Poza tym dla lewicowych partii, sk膮d wywodzi si臋 Cohn-Bendit, oraz dla mainstreamowych medi贸w, kwestia pedofilii nie jest tematem ani tak istotnym, ani tak kryminalnym 鈥 powiedzia艂a Roehl i doda艂a 偶e jednak przyznanie si臋 do kontakt贸w z dzie膰mi, nawet dla liberalnego 艣rodowiska lewackiego, jest powodem do wstydu, czego dow贸d da艂 prezydent Federalnego Trybuna艂u Konstytucyjnego Andreas Vosskuhle z SPD, kt贸ry odm贸wi艂 wr臋czenia Cohn-Benditowi nagrody Theodor Heussa i wyg艂oszenia laudacji. Bettina Roehl ma nadziej臋, 偶e by膰  mo偶e ju偶 nadszed艂 czas, aby partia Zielonych powa偶nie zaj臋艂a si臋 kwesti膮 pedofilii we w艂asnych szeregach.

  Hamburski tygodnik 鈥濪er Spiegel鈥 pisz膮c o Danielu Cohn-Bendit twierdzi, 偶e jego ostatnie decyzje o rezygnacji z wyst膮pie艅 publicznych, jak odmowa przyj臋cia niemiecko-francuskiej nagrody medialnej, powoduj膮 jeszcze wi臋ksze medialne zainteresowanie jego osob膮.

Przyjaciele w Polsce?

  Daniel Cohn-Bendit ma zwolennik贸w tak偶e w艣r贸d cz臋艣ci polskich medi贸w, np. w Gazecie Wyborczej, kt贸rej redaktor naczelny Adam Michnik jest 鈥 wed艂ug og贸lnie znanej wiedzy 鈥 jego przyjacielem. I nie znajdziemy na 艂amach GW kompromituj膮cych tego lewackiego polityka stwierdze艅 napisanych przez Daniela Cohn-Bendita w 1976 roku: 鈥濪艂ugo mia艂em ochot臋 pracowa膰 z dzie膰mi. W 1972 roku z艂o偶y艂em podanie o prac臋 w alternatywnym przedszkolu we Frankfurcie nad Menem. Pracowa艂em tam ponad dwa lata. M贸j nieustanny flirt z dzie膰mi szybko przyj膮艂 charakter erotyczny. Te ma艂e pi臋cioletnie dziewczynki ju偶 wiedzia艂y, jak mnie podrywa膰. Rzecz jasna niejedna z nich przygl膮da si臋 rodzicom, kiedy si臋 pieprz膮. Kilka razy zdarzy艂o si臋, 偶e dzieci rozpi臋艂y mi rozporek i zacz臋艂y mnie g艂aska膰. Ich 偶yczenie by艂o dla mnie problematyczne. Jednak cz臋sto mimo wszystko i ja je g艂aska艂em鈥.
  Internet pe艂en jest tak偶e innych jego wypowiedzi, ale nie wszystkie nadaj膮 si臋 do powt贸rzenia.

http://niezalezna.pl/40911-niemcy-oburzeni-przeszloscia-cohn-bendita-dopiero-odkrywaja-szczegoly-skandalu

--
Istniej膮 trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

S艂u偶ba despotyzmowi i fa艂szowi
To patriotyzm ... wszarzy.

http://telewizjarepublika.pl/

Niemcy oburzeni przesz艂o艣ci膮 Cohn-Bendita