Niemcy odchodzą od węgla. Zamkną elektrownie węglowe i zaleją kopalnie

Data: 2020-01-16 15:39:12
Autor: japanizer
Niemcy odchodzą od węgla. Zamkną elektrownie węglowe i zaleją kopalnie
https://wyborcza.pl/7,75399,25606746,niemcy-chca-odejsc-od-wegla-w-ciagu-20-lat.html

  Do 2038 r. zostanie zamknięta ostatnia elektrownia węglowa. Kopalnie odkrywkowe zostaną   zalane i zamienione w sztuczne jeziora. Taką decyzję podjął dziś niemiecki rząd.

  Pierwsza, najbardziej zanieczyszczająca powietrze elektrownia ma zostać zamknięta już 31   grudnia tego roku. Osiem kolejnych - w najbliższej przyszłości. Wiadomo już, że zakłady,   które pierwsze przerwą pracę, znajdują się w Nadrenii. Konkrety ministerstwo środowiska ma   podać w następnych dniach.

  W Niemczech działa obecnie 130 elektrowni węglowych wytwarzających jedną trzecią energii   elektrycznej w kraju. Resztę produkują elektrownie gazowe, działające jeszcze elektrownie   jądrowe (ich zamknięcie zaplanowane jest na 2022 r.) oraz elektrownie słoneczne i wiatrowe,   których udział w rynku szybko rośnie.

  Według uzgodnionego planu ostatnia działająca dziś elektrownia węglowa w Niemczech zostanie   zamknięta w 2038 r., choć rząd zapowiada, że to nie jest jeszcze ostatnie słowo, i chciałby   skrócić ten termin do 2035 r.   Armin Laschet, premier Nadrenii Północnej-Westfalii, wywalczył jednak, że w międzyczasie do   użytku zostanie oddana nowoczesna elektrownia w Datteln w Zagłębiu Ruhry. Jej budowa   właśnie się kończy, a po uruchomieniu jej właściciel, koncern Uniper, od razu zamknie   cztery inne elektrownie, które emitują szczególnie dużo dwutlenku węgla.

Data: 2020-01-16 15:42:35
Autor: mrbluesky.pl
Niemcy odchodzą od węgla. Zamkną elektrownie węglowe i zaleją kopalnie
A POtem im Gaz odetna, wiatr przestanie wiac i slonce sie zacmi...i d.blada...

Data: 2020-01-16 22:29:58
Autor: mrbluesky.pl
Niemcy odchodzą od węgla. Zamkną elektrownie węglowe i zaleją kopalnie
Zalane KOpalnie latwo osuszyc a elektrownie otworzyc POnownie. JaKOs o zalewaniu betonem szybow jak w POlszcze nie slychac oraz o wyburzaniu tychze elektrowni rowniez ;P Atomowki tez latwo reaktywowac...wystarczy wlonczyc prund wsadzic paliwo i POdniesc prety kontrolne. Lemingi budzic sie!
Niemcy glupie nie som tylko idom na wycienczenie/wyeliminowanie KOnkurencji -jak za czasow BolszewiKOw i ostatniego cara... ;P

Data: 2020-01-17 22:22:17
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu piątek, 17 stycznia 2020 00:39:13 UTC+1 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
[...]

Co się odwlecze, to nie uciecze.
Sami na sobie wykonują Plan Morgenthau.

Data: 2020-01-18 07:04:32
Autor: mrbluesky.pl
Niemcy odchodzą od węgla. Zamkną elektrownie węglowe i zaleją kopalnie

Co się odwlecze, to nie uciecze. Sami na sobie wykonują Plan Morgenthau. -- -
"Wtedy zaczną wołać do gór: Padnijcie na nas; a do pagórków: Przykryjcie nas!
Bo jeśli z zielonym drzewem to czynią, cóż się stanie z suchym?"

RzeczPOsPOlita Slawiansko-POlanska od Renu do Uralu i od Bautyku PO Czarne i Adriatyk ;P

Data: 2020-01-18 09:06:09
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 18 stycznia 2020 16:04:33 UTC+1 użytkownik mrblu...@gmail.com napisał:
[...]

"Jak powiedział stary góral
Polska będzie aż po Ural
za Uralem będą Chiny
was nie będzie sku...syny!"

Data: 2020-01-18 14:35:52
Autor: mrbluesky.pl
Niemcy odchodzą od węgla. Zamkną elektrownie węglowe i zaleją kopalnie
"Jak powiedział stary góral Polska będzie aż po Ural za Uralem będą Chiny
-- - Prorok cy co? ;P
Tyle ze Chin tez niet.
Wybijom sie z ruskimi Ilosc kontra radiacja

Data: 2020-01-18 18:03:40
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 18 stycznia 2020 23:35:53 UTC+1 użytkownik mrblu...@gmail.com napisał:
"Jak powiedział stary góral Polska będzie aż po Ural za Uralem będą Chiny
-- - Prorok cy co? ;P
Tyle ze Chin tez niet.
Wybijom sie z ruskimi Ilosc kontra radiacja

Nie oddamy Moskwy, nie oddamy Moskwy
nie oddamy miasta Moskwy
z jednej polskie wojska, z drugiej chińskie wojska
Moskwa zawsze była polska !!!

Data: 2020-01-18 18:04:37
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu niedziela, 19 stycznia 2020 03:03:42 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> [...]

Nie oddamy Moskwy, nie oddamy Moskwy
nie oddamy miasta Moskwy
z jednej polskie wojska, z drugiej chińskie wojska

Nie oddamy Pitra, nie oddamy Pitra
panie starszy nalej litra!

Data: 2020-01-19 13:57:58
Autor: z
Runty ODSZCZEKIWAĆ

https://wnet.fm/2019/11/05/nowe-kopalnie-w-rfn-i-uk-wiech-niemcy-wciaz-sa-najwiekszym-na-swiecie-konsumentem-wegla-brunatnego/

"Dziennikarz portalu Energetyka24.pl sceptycznie odnosi się do niemieckich planów całkowitego usunięcia węgla jako źródła energii do 2038 r. Zwraca uwagę na rozbieżność między dokumentem przedłożonym Unii Europejskiej a krajowym planem, z którego wynika, że węgiel będzie spalany w Niemczech jeszcze w 2050 r. Ta druga data wydaje się prawdopodobniejsza, zwłaszcza, że Niemcy wygaszają swoje elektrownie jądrowe, a węgiel brunatny jest jedynym surowcem, którego nie muszą importować."

Data: 2020-01-19 05:45:36
Autor: japanizer
On Sunday, January 19, 2020 at 9:57:59 PM UTC+9, z wrote:
[...]

Sprawdźmy, co to jest ten "portal energetyka24.pl":

http://energetyka24.pl/

Witamy serdecznie!
 Firma INST-EL Krzysztof Bartosiewicz powstała w 1991 roku w Warszawie i zajmuje się wykonywaniem robót elektroenergetycznych w zakresie średniego i niskiego napięcia. Niestety żadne inne linki na tym słynnym portalu nie działają i wyświetlają "The URI you submitted has disallowed characters.".

Macie tam jeszcze jakieś inne, równie wiarygodne informacje?

Data: 2020-01-19 14:14:09
Autor: Runt
Niemcy węglem (polskim ?) stoją!
W dniu 2020-01-19 o 13:57, pajac  z pisze:
Runty ODSZCZEKIWAĆ

To nie mój temat więc szukaj Szarik, szukaj...

https://wnet.fm/2019/11/05/nowe-kopalnie-w-rfn-i-uk-wiech-niemcy-wciaz-sa-najwiekszym-na-swiecie-konsumentem-wegla-brunatnego/

Brunatnego POwiadasz? Ten z Rosji jaki jest, czerwony?

"Dziennikarz portalu Energetyka24.pl

Dziennikarz czyli specjalista! Buuuhahhhhahahaaa!

sceptycznie odnosi się do niemieckich planów całkowitego usunięcia węgla jako źródła energii do 2038 r.

Za to mu płaca by odnosił sie "sceptycznie".

Zwraca uwagę na rozbieżność między dokumentem przedłożonym Unii Europejskiej a krajowym planem, z którego wynika, że węgiel będzie spalany w Niemczech jeszcze w 2050 r.

Geniusz z tego dziennikarza. Ma nos śledczy.

Ta druga data wydaje się prawdopodobniejsza,

Idź z tym do u2, on wróży z kocich kiszek.

zwłaszcza, że Niemcy wygaszają swoje elektrownie jądrowe,

Stare elektrownie. To chyba normalne. PO co im Fukushima?

a węgiel brunatny jest jedynym surowcem, którego nie muszą importować."

To tak jak w Polsce ;-)))

--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2020-01-19 14:21:23
Autor: z
Niemcy węglem (polskim ?) stoją!
Jak widać znowu nie doczytałeś.
Niemieckie plany rządowe są ociupinkę inne niż propaganda na zewnątrz.

To są FAKTY.
Wyśmiewać ludzi którzy fakty cytują potrafisz (rozwijasz się)
ale odnieść się do FAKTÓW już NIE.
Także ten... POD STÓŁ...;-)

Data: 2020-01-20 02:49:36
Autor: mrbluesky.pl
Niemcy węglem (polskim ?) stoją!
Jak widać znowu nie doczytałeś. Niemieckie plany rządowe są ociupinkę inne niż propaganda na zewnątrz.
Skąd je znasz? Z gazet?
To są FAKTY.
Fakty to sa w TVP Info! ;-))))
Wyśmiewać ludzi którzy fakty cytują potrafisz (rozwijasz się)
Jakie "fakty"? To co napisał jakis dziennikarzyna nazywasz faktami? -- -
"Z Faktami [medialnymi] sie nie dyskutuje" bo sie zostaje nazwanym "oszolomem" ;P
Cos sie wlasnych POdrecznikow Towarzyszu nie trzymacie, czyzbyscie doswiadczali oszolomienia? ;P

Data: 2020-01-20 19:26:16
Autor: Runt
W dniu 2020-01-20 o 11:49, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
[...]
-- -
"Z Faktami [medialnymi] sie nie dyskutuje" Bo co? ;-)
bo sie zostaje nazwanym "oszolomem" ;P
zostałes ;-)
Cos sie wlasnych POdrecznikow Towarzyszu nie trzymacie,
Czyżbyś zgłebiał tajemnicę powstania PiS?
czyzbyscie doswiadczali oszolomienia? ;P
Opowiedz, opowiedz ;-)))

Data: 2020-01-20 16:30:20
Autor: mrbluesky.pl
Niemcy węglem (polskim ?) stoją!
czyzbyscie doswiadczali oszolomienia? ;P
Opowiedz, opowiedz ;-))) -- -
Jakos nie o[d]powiedziales, lepiej ochlon... ;P

Data: 2020-01-21 08:33:47
Autor: Runt
W dniu 2020-01-21 o 01:30, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
czyzbyscie doswiadczali oszolomienia? ;P
Opowiedz, opowiedz ;-)))
-- -
Jakos nie o[d]powiedziales, lepiej ochlon... ;P

POddajesz się? ;-)

Data: 2020-01-22 02:29:57
Autor: mrbluesky.pl
Niemcy węglem (polskim ?) stoją!
-- - Jakos nie o[d]powiedziales, lepiej ochlon... ;P

POddajesz się? ;-)
-- -
PO co? To ty sie POddales robionc tu z siebie robaczka - karme maup ;P

Data: 2020-01-22 14:23:25
Autor: Runt
W dniu 2020-01-22 o 11:29, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
-- -
Jakos nie o[d]powiedziales, lepiej ochlon... ;P

POddajesz się? ;-)
-- -
PO co? To ty sie POddales robionc tu z siebie robaczka - karme maup ;P

I kto tu robi z psp "małpiarnię"?

Data: 2020-01-20 07:28:12
Autor: Runt
W dniu 2020-01-19 o 14:21, z pisze:
[...]
j.w.
Także ten... POD STÓŁ...;-)
I jak ci tam? Rzuca ci czasem jakąś kość?

Data: 2020-01-19 09:39:40
Autor: Konopny
Niemcy odchodzą od węgla. Zamkną elektrownie węglowe i zaleją kopalnie
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
https://wyborcza.pl/7,75399,25606746,niemcy-chca-odejsc-od-wegla-w-ciagu-20-lat.html

17.01.2020
cyt.
Peter Altmeier, szef niemieckiego resortu gospodarki, wydał pozwolenie na uruchomienie Datteln 4 - nowej elektrowni węglowej w Niemczech.

cyt.
.. Chcemy dodatkowych możliwości rozwoju i wzrostu zatrudnienia w Niemczech oraz możliwości eksportowych dla niemieckich firm na rynkach międzynarodowych".

Niemcy otwarcie wskazują zatem, że ich antyatomowa polityka (bo taka właśnie jest Energiewende) ma na celu budowę gospodarczej potęgi RFN (poprzez stymulowanie rozrostu rynku pracy oraz zwiększenie możliwości eksportowych), a co za tym idzie - wzrost pozycji politycznej Niemiec. Z kolei najważniejszym towarem eksportowym, którym handlować ma Berlin jest gaz - paliwo potrzebne dla wszystkich krajów, które zdecydują się wdrożyć w swych systemach model niemiecki. RFN będzie wkrótce dysponowała pokaźnym źródłem tego surowca - jest nim oczywiście podbałtycka magistrala Nord Stream, która rozbudowywana jest obecnie o drugi gazociąg (Nord Stream 2)
https://www.energetyka24.com/oze/nowa-niemiecka-elektrownia-weglowa-jest-nieistotna-hipokryzja-rfn-lezy-gdzie-indziej-komentarz

Data: 2020-01-19 15:59:23
Autor: japanizer
On Monday, January 20, 2020 at 2:39:41 AM UTC+9, Konopny wrote:
> [...]
Peter Altmeier, szef niemieckiego resortu gospodarki, wydał pozwolenie na uruchomienie Datteln 4 - nowej elektrowni węglowej w Niemczech.

Miałeś w pierwszej wiadomości, nocnik - masz problemy z czytaniem?

Data: 2020-01-20 19:15:26
Autor: Zenek Kapelinder
Niemcy odchodzą od węgla. Zamkną elektrownie węglowe i zaleją kopalnie
Jak by twój niemiecki pan mial swój węgiel to by nie odchodził. Miał mieć bo mu złodzieje z placformy obiecali że sprzedadzą polskie kopalnie za damski chuj i prowizje. Ale przyszedł pis i chuj bąbki strzelił. Musi teraz kupować więcej niż my wydobywamy.

Data: 2020-01-21 08:36:02
Autor: Runt
W dniu 2020-01-21 o 04:15, koń bozy Zenek Kapelinder pisze:
[...]

Polska ruskim węglem stoi. Kto POzamykał POlskie kopalnie? PO? To dlaczego PiS ich nie "otwiera"? Kombinuj zenusiu, kombinuj.

Data: 2020-01-21 06:03:51
Autor: Zenek Kapelinder
Niemcy odchodzą od węgla. Zamkną elektrownie węglowe i zaleją kopalnie
Nie pisz do mnie pizdziak vel runt dziura w dupie, bo piszesz ta sama ręką co konia walisz sobie i zasłużonym nazistom w niemieckim burdelu. Brzydzę się czytać. Dobrze że notatek głosowych nie możesz zostawiać lachociagu.

Data: 2020-01-22 07:49:35
Autor: Runt
W dniu 2020-01-21 o 15:03, Zenek Kapelinder vel kefir w odbycie pisze:
[...]

W O N koprofilu!