Niemcy ofiarami wojny

Data: 2016-02-05 11:24:42
Autor: Chiron
Niemcy ofiarami wojny
Najpierw papie¿ Benedykt oznajmi³ ca³emu swiatu, ¿e Niemcy te¿ by³y ofiar± nazizmu- i to pierwsz±. No i siê zaczê³o.
Po latach oczyszczania siê z win (najczê¶ciej przenoszenia ich na Polskê)- w ramach wymiany: przyszli ¿o³nierze Syryjscy za oczyszczaj±c± opiniê- (prezydent Izraela oznajmi³, ¿e Hitler nie by³ z³y facet- tylko wpad³ w z³e towarzystwo)- Niemcy teraz id± krok dalej:

http://polskaniepodlegla.pl/kraj-swiat/item/5429-odlot-w-niemieckich-podkrecznikach-do-historii-robi-sie-z-iii-rzeszy-ofiare-a-nie-kata

--

Chiron

Data: 2016-02-05 13:32:48
Autor: Obsrywator
Niemcy ofiarami wojny
U¿ytkownik "Chiron" <chiron@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:n920pq$srb$1node1.news.atman.pl...
[...]

W czym ty kurwa masz problem?

Data: 2016-02-05 13:46:18
Autor: zdumiony
Niemcy ofiarami wojny
W dniu 05.02.2016 o 11:24, Chiron pisze:
[...]

Wpisuje siê w to korwin, kóry mói³ ¿e hilter nie wiedzia³ o ludobójstwie, i internauci którzy mówi± ¿e obrona przed hitleryzmem to zbrodnia. Podobnie z Japoni±

Data: 2016-02-05 13:48:53
Autor: niebieski
Niemcy ofiarami wojny
W dniu 05.02.2016 13:46, zdumiony pisze:

Wpisuje się w to korwin, kóry móił że hilter nie wiedział o
ludobójstwie,

Nie kłam! Powiedział tylko, że nie ma na to dowodu.

--
"Socjalizm niewiele wymaga od człowieka – wymaga tylko,
by pokochał to, czego normalny człowiek nienawidzi,

Data: 2016-02-05 13:57:31
Autor: zdumiony
Niemcy ofiarami wojny
W dniu 05.02.2016 o 13:48, niebieski pisze:
W dniu 05.02.2016 13:46, zdumiony pisze:

Wpisuje się w to korwin, kóry móił że hilter nie wiedział o
ludobójstwie,

Nie kłam! Powiedział tylko, że nie ma na to dowodu.

Czyli stosuję metodę dupków-trolii pod nazwą "a jak to udowodnisz".
Gdy coś twierdzę oczywistego to dupek-troll powie "a jak to udowodnisz" podczas gdy ciężar dowodu spoczywa na nim,
Jak udowodnisz że Hilter nie wiedział o ludobójstwie?

Data: 2016-02-05 14:00:49
Autor: niebieski
Niemcy ofiarami wojny
W dniu 05.02.2016 13:57, zdumiony pisze:
[...]

Gdy coÅ› twierdzÄ™ oczywistego to dupek-troll powie "a jak to udowodnisz"
podczas gdy ciężar dowodu spoczywa na nim,
Jak udowodnisz że Hilter nie wiedział o ludobójstwie?

Nie interesuje mnie ten temat. Zareagowałem po prostu na twój kłamliwy wpis. Co chwilę kłamiesz i manipulujesz, a zgrywasz wierzącego.

Data: 2016-02-05 14:25:31
Autor: zdumiony
Niemcy ofiarami wojny
W dniu 05.02.2016 o 14:00, niebieski pisze:
Nie kłam! Powiedział tylko, że nie ma na to dowodu.
Nie interesuje mnie ten temat. Zareagowałem po prostu na twój kłamliwy
wpis. Co chwilę kłamiesz i manipulujesz, a zgrywasz wierzącego.

A mówiąc "nie ma dowodu" nie sugerował że nie wiedział??

Data: 2016-02-05 14:25:45
Autor: niebieski
Niemcy ofiarami wojny
W dniu 05.02.2016 14:25, zdumiony pisze:
[...]

Nie. Tak tą wypowiedź zmanipulowało lewactwo.

Data: 2016-02-05 14:30:11
Autor: zdumiony
Niemcy ofiarami wojny
W dniu 05.02.2016 o 14:25, niebieski pisze:
A mówiąc "nie ma dowodu" nie sugerował że nie wiedział??

Nie. Tak tą wypowiedź zmanipulowało lewactwo.

Czyli Korwin wierzy że jednak Adolf wiedział, jednak manipuluje że nie wiedział?

Data: 2016-02-05 14:30:39
Autor: niebieski
Niemcy ofiarami wojny
W dniu 05.02.2016 14:30, zdumiony pisze:
[...]

Zamiast przeprosić, ty dalej ciągniesz te swoje kłamstewka.

Data: 2016-02-05 14:35:16
Autor: zdumiony
Niemcy ofiarami wojny
W dniu 05.02.2016 o 14:30, niebieski pisze:
Czyli Korwin wierzy że jednak Adolf wiedział, jednak manipuluje że nie
wiedział?
Zamiast przeprosić, ty dalej ciągniesz te swoje kłamstewka.

Jakie kłamstewka? To ty twierdzisz że dobrze wiedział (wierzył) że Adolf jest winien, ale mimo to dał manipulancki kawałek o braku dowodów

Data: 2016-02-05 14:37:45
Autor: zdumiony
Niemcy ofiarami wojny
W dniu 05.02.2016 o 14:35, zdumiony pisze:
[...]

A gdy pisałem na psychologii że Hitler bł winien, to ty stwierdziłeś że nie ma dowodów, tak jakby oznaczało że nie jest winien,

Data: 2016-02-05 14:26:52
Autor: zdumiony
Niemcy ofiarami wojny
W dniu 05.02.2016 o 14:25, zdumiony pisze:
[...]

Czy mam robić egzegezę tego co powiedział Korwin, wcale nie maił tego na myśli, mówił tylko "że nie ma dowodu"

Data: 2016-02-05 14:29:12
Autor: niebieski
Niemcy ofiarami wojny
W dniu 05.02.2016 14:26, zdumiony pisze:
[...]

Wystarczy zachowywać siÄ™ przyzwoicie,  wiedzieć co siÄ™ mówi i nie kÅ‚amać.

Data: 2016-02-05 14:31:59
Autor: zdumiony
Niemcy ofiarami wojny
W dniu 05.02.2016 o 14:29, niebieski pisze:
Wystarczy zachowywać siÄ™ przyzwoicie,  wiedzieć co siÄ™ mówi i nie kÅ‚amać.

nie będziesz mnie wyznawco królika w muszce pouczał

Data: 2016-02-05 14:38:35
Autor: niebieski
Niemcy ofiarami wojny
W dniu 05.02.2016 14:31, zdumiony pisze:
W dniu 05.02.2016 o 14:29, niebieski pisze:
Wystarczy zachowywać się przyzwoicie, wiedzieć co się mówi i nie kłamać.

nie będziesz mnie wyznawco królika w muszce pouczał

Nie ty lewaku będziesz mi wskazywał co mogę, a czego nie.

Data: 2016-02-05 14:41:39
Autor: zdumiony
Niemcy ofiarami wojny
W dniu 05.02.2016 o 14:38, niebieski pisze:
nie będziesz mnie wyznawco królika w muszce pouczał

Nie ty lewaku będziesz mi wskazywał co mogę, a czego nie.

Nie kłam albo udowodnij że możesz mnie nazywać lewakiem
I nie ty wyznawco korwina będziesz mi wskazywał co mogę, a czego nie.

Data: 2016-02-05 14:44:23
Autor: niebieski
Niemcy ofiarami wojny
W dniu 05.02.2016 14:41, zdumiony pisze:
[...]

No to krótki test na lewactwo:

Tak, albo mętna odpowiedź - lewak.
Nie - być może nie lewak.

Pytanie:
Popierasz redystrybucję dóbr przez państwo?

Data: 2016-02-05 14:52:53
Autor: zdumiony
Niemcy ofiarami wojny
W dniu 05.02.2016 o 14:44, niebieski pisze:
Pytanie:
Popierasz redystrybucję dóbr przez państwo?

Pisałem o tym wielokrontnie - możesz poczytać
Nie będzie mnie przesłuchiwał liberalny karzeł
Bot niebieski uaktywnił się na hasło korwin + hitler

Mógłbym poprosic cie, abyś najpierw udowodnił poniższe
Tak, albo mętna odpowiedź - lewak.
Nie - być może nie lewak.
bo to nie jest oczywistosc tylko twoje urojenia, powinno być
Tak, albo mętna odpowiedź - niekorwinista
Nie - być może korwinista

Czy ty wiesz co znaczy słowo lewak? To ktoś jak maoista lub trockista a nie ktoś kto nie jest korwinistą

ale EOT, jeśli odpiszesz toś dupek

Data: 2016-02-05 14:54:15
Autor: niebieski
Niemcy ofiarami wojny
W dniu 05.02.2016 14:52, zdumiony pisze:
[...]

nie ktoÅ› kto nie jest korwinistÄ…

:)))
Nie było tak, nie było nie. Odpowiedź była mętna. Czyli lewak, ale się tego wstydzi.

ale EOT, jeśli odpiszesz toś dupek

Chciałbyś.

Data: 2016-02-07 05:47:53
Autor: Vernon L. Pinkley
Niemcy ofiarami wojny
u¿ytkownik zdumiony napisa³:

A mówi±c "nie ma dowodu" nie sugerowa³ ¿e nie wiedzia³??

Nie. Mówi³ tylko o dowodach. Taka zagwozdka logiczna, pania³?

Stalin na ten przyk³ad inaczej, s± dowody - jego podpisy.

Jak piszesz ¿e korwin twierdzi iz adolf nie wiedzia³,
to znaczy ¿e logika u ciebie kuleje.

Data: 2016-02-05 14:28:59
Autor: zdumiony
Niemcy ofiarami wojny
W dniu 05.02.2016 o 14:00, niebieski pisze:
Nie interesuje mnie ten temat. Zareagowałem po prostu na twój kłamliwy
wpis. Co chwilę kłamiesz i manipulujesz, a zgrywasz wierzącego.

od mojej wiary to się odzajączkuj. Nie twierdzę że jestem dobrym wierzącym, ale przynajmniej staram się wierzyć w Jezusa a nie pana w muszce.

Data: 2016-02-05 14:36:12
Autor: niebieski
Niemcy ofiarami wojny
W dniu 05.02.2016 14:28, zdumiony pisze:
W dniu 05.02.2016 o 14:00, niebieski pisze:
Nie interesuje mnie ten temat. Zareagowałem po prostu na twój kłamliwy
wpis. Co chwilę kłamiesz i manipulujesz, a zgrywasz wierzącego.

od mojej wiary to siÄ™ odzajÄ…czkuj.

Te twoje kłamstewka też wchodzą w jej zakres?

Nie twierdzę że jestem dobrym
wierzÄ…cym,

Nie obchodzi mnie to.

ale przynajmniej staram się wierzyć w Jezusa a nie pana w
muszce.

Skoro się starasz o to, to postaraj się również zachowywać przyzwoicie, bo później można cię tak przeczołgiwać, jak ja to teraz robię.

Data: 2016-02-05 14:39:11
Autor: zdumiony
Niemcy ofiarami wojny
W dniu 05.02.2016 o 14:36, niebieski pisze:
Skoro się starasz o to, to postaraj się również zachowywać przyzwoicie,
bo później można cię tak przeczołgiwać, jak ja to teraz robię.

Sam siÄ™ staraj zachowywac przyzwoicie

Data: 2016-02-05 23:49:32
Autor: Lucenty
Wierzysz ... Re: Niemcy ..
Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości

Nie twierdzę że jestem dobrym wierzącym, ale przynajmniej staram się
wierzyć w Jezusa a nie pana w muszce.

Wierzysz w Jezusa indywidualnie, czy ktoÅ› kieruje twojÄ… wiarÄ… ?  Kto kieruje
?

Data: 2016-02-07 23:15:40
Autor: Lucenty
Wierzysz ...
W dniu 05.02.2016 o 23:49, Lucenty pisze:

Wierzysz w Jezusa indywidualnie, czy ktoÅ› kieruje twojÄ… wiarÄ… ?  Kto
kieruje

W Kościele

Co masz na myśli pisząc "Wierzysz w Jezusa w Kościele" ?

Data: 2016-02-08 01:29:49
Autor: stevep
Wierzysz ...
W dniu .02.2016 o 23:15 Lucenty <lonkow@op.pl> pisze:

U¿ytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
W dniu 05.02.2016 o 23:49, Lucenty pisze:

Wierzysz w Jezusa indywidualnie, czy kto¶ kieruje twoj± wiar± ?  Kto
kieruje

W Ko¶ciele

Co masz na my¶li pisz±c "Wierzysz w Jezusa w Ko¶ciele" ?

A co mia³ ciê zapytaæ, czy wierzysz w Jaros³awa "Wielkiego"?
--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-02-06 07:50:37
Autor: z
Niemcy ofiarami wojny
W dniu 2016-02-05 o 13:46, zdumiony pisze:
Wpisuje siê w to korwin, kóry mói³ ¿e hilter nie wiedzia³ o
ludobójstwie, i internauci którzy mówi± ¿e obrona przed hitleryzmem to
zbrodnia. Podobnie z Japoni±

Co Ty masz do tego nieszczêsnego Korwina? Zrobi³ Ci co¶? Boisz siê go? A mo¿e masz tylko wytyczne ¿eby bluzgaæ w tym miesi±cu na zagra¿aj±c± w sonda¿ach partiê? :-)

Data: 2016-02-06 08:01:37
Autor: zdumiony
Niemcy ofiarami wojny
W dniu 06.02.2016 o 07:50, z pisze:
Co Ty masz do tego nieszczêsnego Korwina? Zrobi³ Ci co¶? Boisz siê go? A
mo¿e masz tylko wytyczne ¿eby bluzgaæ w tym miesi±cu na zagra¿aj±c± w
sonda¿ach partiê? :-)

na razie dam mu spokój, zamiast tego postaram siê nie trollowaæ, nie hejtowaæ. Ciekawe jak d³ugo wytrzymam bo nie uda³o siê powstrzymaæ zagl±dania do internetu a tam tre¶ci które prowokuj±.

Data: 2016-02-05 17:36:28
Autor: dante
Niemcy ofiarami wojny
Dnia Fri, 5 Feb 2016 11:24:42 +0100, Chiron napisał(a):

Najpierw papież Benedykt oznajmił całemu swiatu, że Niemcy też były ofiarą nazizmu- i to pierwszą. No i się zaczęło.
Po latach oczyszczania się z win (najczęściej przenoszenia ich na Polskę)- w ramach wymiany: przyszli żołnierze Syryjscy za oczyszczającą opinię- (prezydent Izraela oznajmił, że Hitler nie był zły facet- tylko wpadł w złe towarzystwo)- Niemcy teraz idą krok dalej:

http://polskaniepodlegla.pl/kraj-swiat/item/5429-odlot-w-niemieckich-podkrecznikach-do-historii-robi-sie-z-iii-rzeszy-ofiare-a-nie-kata

No to w 2017r... zwraczmy Niemcom kasę za paliwo do czołgów...
a w 2020r. spuszczmy im wpierdol z Rosjanami i Ukraińcami.

Data: 2016-02-06 00:04:19
Autor: Chiron
Niemcy ofiarami wojny

Użytkownik "dante" <dante@gmail.com> napisał w wiadomości news:n92j3c$tn6$1gioia.aioe.org...
[...]

towarzystwo)- Niemcy teraz idÄ… krok dalej:

[...]

PominÄ…Å‚eÅ› pakt Hitler- Stalin

--

Chiron

Data: 2016-02-06 10:11:13
Autor: dante
Niemcy ofiarami wojny
Dnia Sat, 6 Feb 2016 00:04:19 +0100, Chiron napisał(a):

[...]

A pakt Macierewicz  - Å»yrinowski... to chuj?
Ale to dopiero w 2019... .

Data: 2016-02-06 10:14:37
Autor: dante
Niemcy ofiarami wojny
Dnia Fri, 5 Feb 2016 17:36:28 +0100, dante napisał(a):

[...]

A teraz pytanie... kto załatwi Krzyżakom
zwrot za paliwo:
a) Donaldinho
b) Oxfordczyk

?

Data: 2016-02-06 12:55:54
Autor: Looksfer
Niemcy ofiarami wojny
Dnia Sat, 6 Feb 2016 10:14:37 +0100, dante napisa³(a):

Dnia Fri, 5 Feb 2016 17:36:28 +0100, dante napisa³(a):

Dnia Fri, 5 Feb 2016 11:24:42 +0100, Chiron napisa³(a):

[...]

No to w 2017r... zwraczmy Niemcom kasê za paliwo do czo³gów...
a w 2020r. spuszczmy im wpierdol z Rosjanami i Ukraiñcami.

A teraz pytanie... kto za³atwi Krzy¿akom
zwrot za paliwo:
a) Donaldinho
b) Oxfordczyk

?

Szyd³o i Duda obiecali wiêc pewnie za³atwi± ten zwrot. Oczywiscie z bud¿etu
czyli z waszej kieszeni.

Data: 2016-02-07 14:37:46
Autor: dante
Niemcy ofiarami wojny
Dnia Sat, 6 Feb 2016 12:55:54 +0100, Looksfer napisał(a):

Dnia Sat, 6 Feb 2016 10:14:37 +0100, dante napisał(a):

[...]

Szydło i Duda obiecali więc pewnie załatwią ten zwrot. Oczywiscie z budżetu
czyli z waszej kieszeni.

"Waszej"..."Wy"....
towarzyszu... Pan mnie z kimÅ› myli,
a te czasy już minęły.

Data: 2016-02-08 01:07:44
Autor: stevep
Niemcy ofiarami wojny
W dniu .02.2016 o 14:37 dante <dante@gmail.com> pisze:

Dnia Sat, 6 Feb 2016 12:55:54 +0100, Looksfer napisa³(a):

[...]

towarzyszu... Pan mnie z kim¶ myli,
a te czasy ju¿ minê³y.

Ej, twojej parszywej fizjonomii nie sposób pomyliæ, zw³aszcza ¿e¶  pomyleniec.
--
  stevep
-- -- -

Niemcy ofiarami wojny