Niemcy ponad wszystko

Data: 2010-02-17 21:15:07
Autor: Adam
Niemcy ponad wszystko
A nie podobaja się te wspaniałe parady wojskowe na ulicach Berlina z 1936 roku? Jak się widzi te równe szeregi wspaniele umundurowanych, rosłych chłopaków, ten miary chrzęst podkutych żelazem butów, ten sprężysty krok - to aż serce rośnie, prawda?

Data: 2010-02-17 21:17:57
Autor: boukun
Niemcy ponad wszystko

Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hlhjdp$bv6$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Tego nie przeżyłem, na biało czarnych filmach tak mnie nie rusza...

boukun

Niemcy ponad wszystko