Niemcy powinni wyplacic Katolickiej Polsce odszkodowanie

Data: 2009-08-25 05:20:43
Autor: Arkadiusz Oleszczuk
Niemcy powinni wyplacic Katolickiej Polsce odszkodowanie
Niemcy powinni wypłacic Katolickiej Polsce odszkodowanie w wysokości tysiąca miliardów euro. aron

Data: 2009-08-25 06:23:05
Autor: jan paszek
Arkadiusz Oleszczuk <aron2004@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Niemcy powinni wypłacic Katolickiej Polsce odszkodowanie w wysokości
tysiąca
miliardów euro. aron

polacy przyczynili do wywołąnia II wojny światowej-tylko przynac sie chciecie!!1

Data: 2009-08-25 07:29:49
Autor: Arkadiusz Oleszczuk
jan paszek <janonet4@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
polacy przyczynili do wywołąnia II wojny światowej-tylko przynac sie chciecie!!

Taaak pewnie Polacy napadli tez na Pearl Harbour i WTC. No i oczywiscie wywolali globalne ocieplenie

aron

Data: 2009-08-25 07:31:15
Autor: jadrys
Arkadiusz Oleszczuk pisze:
Niemcy powinni wypłacic Katolickiej Polsce odszkodowanie w wysokości tysiąca miliardów euro. aron

Dobrze te szkody oszacowałeś?  Bo mi się wydaje że powinny być dwa tysiące..  Pomyśl tylko ile kosztowało odbudowanie samego zniszczonego Wrocławia.

Data: 2009-08-25 05:39:21
Autor: Arkadiusz Oleszczuk
Niemcy powinni wyplacic Katolickiej Polsce odszkodowanie
breslauery nie powinni dostac ani grosza, bo to fani eriki

aron

Data: 2009-08-25 08:19:42
Autor: jadrys
Arkadiusz Oleszczuk pisze:
breslauery nie powinni dostac ani grosza, bo to fani eriki

aron

Ale My tak. Pieniądze na odbudowę tego co tu ukrywać - niemieckiego miasta szły z kieszeni naszych ojców. Gdyby nie to, to być może jeździlibyśmy dzisiaj mercami S klasse.  Powinniśmy mieć to jakoś przez szkopów zrekompensowane.

Data: 2009-08-25 06:55:29
Autor: Arkadiusz Oleszczuk
jadrys <CHE@yahoo.com> napisał(a):
[...]

No ale to juz jest sprawa miedzy wami a niemcami, mnie interesuje odszkodowanie dla Polski

aron

Data: 2009-08-25 09:58:07
Autor: jadrys
Arkadiusz Oleszczuk pisze:
[...]

My panie Arkadiuszu to znaczy Polska.  My (Polska) odkładaliśmy sobie od gęby żeby odbudować niemiecki Wrocław. A więc odszkodowania maja być wypłacane nam ...

Data: 2009-08-25 08:06:37
Autor: Arkadiusz Oleszczuk
Niemcy powinni wyplacic Katolickiej Polsce odszkodowanie
ale ty nie jestes Polakiem tylko Rosjaninem a mnie rozliczenia miedzy Niemcami i Rosja nie interesuja. Katolicka Polska ma dostac tysiac miliardow euro od Niemiec i to mnie interesuje.

aron

Data: 2009-08-25 10:20:59
Autor: jadrys
Arkadiusz Oleszczuk pisze:
[...]

A mnie interesuje tylko to dlaczego nie jeżdżę Mercedesem z najwyższej półki.. :-P  I mam takie jakieś nieodparte wrażenie że to przez ten  Wrocław..

Data: 2009-08-25 08:24:23
Autor: Arkadiusz Oleszczuk
[...]

 To dlatego ze Putin nie pozwolil ci wejsc do zarzadu Gazpromu. Widocznie oddales mu zbyt male uslugi.

aron

Data: 2009-08-25 10:30:13
Autor: jadrys
Arkadiusz Oleszczuk pisze:
[...]

Jaki Putin? Jaki Gazprom? Ja tam do polityki się nie mieszam.. Ja tylko _żądam_ od szwabów zadośćuczynienia za krwawicę moich "starych"..

Data: 2009-08-25 09:36:18
Autor: Arkadiusz Oleszczuk
[...]

Jako Rosjanin mozesz sobie zadac.

aron

Data: 2009-08-25 12:03:18
Autor: jadrys
Arkadiusz Oleszczuk pisze:
[...]

Proszę mi tu nie robić wymówek co do pochodzenia. Szkopy mają mi wypłacić odszkodowanie  i basta...

Data: 2009-08-25 10:21:13
Autor: Arkadiusz Oleszczuk
Niemcy powinni wyplacic Katolickiej Polsce odszkodowanie
jadrys <CHE@yahoo.com> napisał(a):
Proszę mi tu nie robić wymówek co do pochodzenia. Szkopy mają mi wypłacić odszkodowanie  i basta...

Zapewne tak, ale temat jest o odszkodowaniach dla Katolickiej Polski a nie dla Rosji.

aron

Data: 2009-08-25 16:54:30
Autor: jadrys
Arkadiusz Oleszczuk pisze:
[...]

Katolickiej? Czyli domagasz sie odszkodowań dla kościoła?  A co z odszkodowaniami dla ateistów?

Data: 2009-08-25 09:24:54
Autor: mkarwan
Niemcy powinni wyplacic Katolickiej Polsce odszkodowanie

Co tam słychać w jeszybocie?

Data: 2009-08-25 17:58:01
Autor: Bruner

"Arkadiusz Oleszczuk" <aron2004@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:h6vsba$qok$1inews.gazeta.pl...
Niemcy powinni wypłacic Katolickiej Polsce odszkodowanie w wysokości tysiąca
miliardów euro.

aron

wystosuj odpowiednie pismo do Erici Steinbach, ja podpisze

Niemcy powinni wyplacic Katolickiej Polsce odszkodowanie