Niemcy przedluzaja lustracje do 2019r.

Data: 2012-01-06 14:24:02
Autor: Obserwator
Niemcy przedluzaja lustracje do 2019r.
...na tej grupie i na sciepie kilku esbucow nadal czuje sie bezkarnych i
jawnie dziala przeciwko panstwu polskiemu.

*Niemiecki parlament przedłużył lustrację służby publicznej o dalsze osiem
lat. Po piątkowej uchwale Bundestagu sprawdzanie ewentualnych związków z
komunistyczną policją Stasi będzie możliwe do trzydziestu lat po upadku
berlińskiego muru. Z Berlina mówi Wiesław Wawrzyniak.  Bundestag przedłużył proces lustracji do dwa tysiące dziewiętnastego roku.
Było to konieczne, gdyż dotychczasowe przepisy przewidywały zakończenie
sprawdzania związków ze Stasi do końca tego roku.

Niemieccy chadecy i liberałowie są przekonani, że lustrowanie przeszłości
sędziów, prokuratorów, policjantów, urzędników państwowych i dziennikarzy z
publicznych mediów jest konieczne również dwadzieścia lat po upadku komunizmu.  Nowelizacja ustawy o archiwach Stasi rozszerza ponadto krąg osób poddawanych
sprawdzeniu. Dotychczas lustracji podlegały jedynie kadry kierownicze
instytucji publicznych. Teraz bez konkretnego nawet podejrzenia można sprawdzać nawet osób ze
średniego szczebla kierowniczego. Zaś w wypadku konkretnego podejrzenia -
można lustrować wszystkich pracowników państwowej administracji, wymiaru
sprawiedliwości, policji i publicznych mediów.   Nowe przepisy umożliwiają ponadto zwolnienie z urzędu Gaucka - odpowiednika
polskiego IPNu - zatrudnionych tam nadal byłych pracowników Stasi*

http://wyszperane.nowyekran.pl/post/28949,niemiecki-parlament-przedluzyl-lustracje-sluzby-publicznej-o-dalsze-osiem-lat

Data: 2012-01-06 15:29:40
Autor: rAzor
UĹźytkownik -  Obserwator napisał:
[...]

No niby taaak. Ale tam przecież nie mieli tak szlachetnych ge-ge-nene-ne-rarara-rarałów jak Kiszczak czy Jaruzelski.
I jak tu nie napluć w tę fałszywą gębę:
http://tinyurl.com/85gdedj
--
[pl.soc.polityka] !delete from "HeÂŽSk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy"

Data: 2012-01-06 14:38:55
Autor: Obserwator
Niemcy przedluzaja lustracje do 2019r.
rAzor <komuchy@na.koBym.ru> napisał(a): No niby taaak. Ale tam przecież nie mieli tak szlachetnych ge-ge-nene-ne-rarara-rarałów jak Kiszczak czy Jaruzelski.
I jak tu nie napluć w tę fałszywą gębę:

tinyurl.com/85gdedj

Adas od Gazety milczy na temat lustracji ktore sa nadal kontynuuowane w
kolejnych panstwach bloku sowieckiego i pelni role czolowego agenta wplywu w
Polsce. --

Data: 2012-01-06 15:33:37
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 06 styczeń 2012 15:24:

..na tej grupie i na sciepie kilku esbucow nadal czuje sie bezkarnych i
jawnie dziala przeciwko panstwu polskiemu.

Należy zachować jak sądzę "rewolucyjną czujność". Do którego roku? :-)

Data: 2012-01-06 14:41:21
Autor: Obserwator
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

> jawnie dziala przeciwko panstwu polskiemu.

Należy zachować jak sądzę "rewolucyjną czujność". Do którego roku? :-)

przeciez widac zes ewidentny pomiot esbucki, wiec nie pieprz tutaj o czujnosci
rewolucyjnej sprzedajna szmato.

Data: 2012-01-06 16:01:29
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 06 styczeń 2012 15:41:

> [...]

przeciez widac zes ewidentny pomiot esbucki, wiec nie pieprz tutaj o
czujnosci rewolucyjnej sprzedajna szmato.

To że masz do mnie rewolucyjne ciągotki to może Ci jeszcze jestem skłonny wybaczyć. Ale to że w zapale rewolucyjnym chcesz moich rodziców osądzać, którzy nigdy nic nikomu złego nie zrobili, kładę na karb Twojej głupoty i "rewolucjonisty ostatniej minuty". :-)

Data: 2012-01-06 15:07:44
Autor: Obserwator
[...]

twoja glupote trudno przebic, niedorozwoju umyslowy. Zamknij jadaczke, szmaciarzu.

Data: 2012-01-06 16:19:20
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 06 styczeń 2012 16:07:

[...]

Argumenty u Ciebie, przednie. Więc do którego roku, pan Obserwator będzie w zależności od aktualnej sytuacji raz powoływał się na przykład: Węgrów, Chińczyków, a teraz Niemców? Czyżby była to zakamuflowana jakowaś opcja? :-)

Data: 2012-01-06 15:24:15
Autor: Obserwator
Niemcy przedluzaja lustracje do 2019r.
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
Argumenty u Ciebie, przednie.

mam dla ciebie lepszy argument, jak sie nie uspokoisz to z dupy nogi powyrywamy.

Data: 2012-01-06 16:31:37
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 06 styczeń 2012 16:24:

Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

Argumenty u Ciebie, przednie.

mam dla ciebie lepszy argument, jak sie nie uspokoisz to z dupy nogi
powyrywamy.

Pytanie więc, wtedy gdy ktoś ma na celu "dobro Rzeczpospolitej" mija się z celem? Myślę, że "wyznawców" PiS-u nie zaspokoi proste wyrywanie nóg. Oni chcieliby: łamania kołem, palenia i smażenia na wolnym ogniu, wędzenia w dymie stosów itd... Co powstrzymuje? Przecież tak fajnie wychodzi im chodzenie z pochodniami koło pałacu. Więc może schajcowac ten kurnik? :-)

Data: 2012-01-06 15:40:43
Autor: Obserwator
[...]

noz qu**de, ewidentnie nienormalne pelobydle.

Data: 2012-01-06 16:47:29
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 06 styczeń 2012 16:40:

[...]

Peło-bydło więc powstrzymuje? Należy przeprowadzić ustawę w parlamencie zakazującą zbydlęcenia więc. :-)

Data: 2012-01-06 15:50:42
Autor: Obserwator
Niemcy przedluzaja lustracje do 2019r.
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
Peło-bydło więc powstrzymuje? Należy przeprowadzić ustawę w parlamencie zakazującą zbydlęcenia więc. :-)

jaki jest temat watku, polgowku pelowski? O czym ty bredzisz?

Data: 2012-01-06 16:58:30
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 06 styczeń 2012 16:50:

Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

Peło-bydło więc powstrzymuje? Należy przeprowadzić ustawę w parlamencie
zakazującą zbydlęcenia więc. :-)

jaki jest temat watku, polgowku pelowski? O czym ty bredzisz?

Temat jest mianowicie taki:
"Niemcy przedluzaja lustracje do 2019r."
 i Ty na moje pytanie:
"Należy zachować jak sądzę "rewolucyjną czujność". Do którego roku? :-)"
odpowiedziałeś sugerując coś moim rodzicom. Czy mam przytaczać dalej?
Ja wiem, że chciałoby się cofnąć czas i z pozycji tego który wie jak Polacy zachowali się w trakcie i po wyborach czerwcowych na nowo tą historię ukształtować. Ale to się "ne wrati". Szczerze to powiem po prostu tak. Jestem ciekawy na kogo, na jakie kraje i narody powoła się jeszcze PiS, a pan prezes w szczególności, aby wg siebie coś jeszcze znaczyć? :-)

Data: 2012-01-06 16:03:42
Autor: Obserwator
Niemcy przedluzaja lustracje do 2019r.
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
Temat jest mianowicie taki:
"Niemcy przedluzaja lustracje do 2019r."
 i Ty na moje pytanie:

pisz wiec na temat, pelowski glupku.

Data: 2012-01-06 17:05:41
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 06 styczeń 2012 17:03:

Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

Temat jest mianowicie taki:
"Niemcy przedluzaja lustracje do 2019r."
 i Ty na moje pytanie:

pisz wiec na temat, pelowski glupku.

Więc odpowiedz na pytanie, PiS-owski wyznawco. :-)

Data: 2012-01-06 16:07:41
Autor: Obserwator
Niemcy przedluzaja lustracje do 2019r.
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
Więc odpowiedz na pytanie, PiS-owski wyznawco. :-)

na temat watku potrafisz cos napisac, pelowski cwoku?

Data: 2012-01-06 17:20:00
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 06 styczeń 2012 17:07:

Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

Więc odpowiedz na pytanie, PiS-owski wyznawco. :-)

na temat watku potrafisz cos napisac, pelowski cwoku?

Dobra. Więc czy nie na temat było pytanie, do którego roku w Polsce ma się zamiar "polować na czarownice", w kontekście przedłużenia przez Niemców ustawy dezubekizacyjnej? I jak do tego ma się wynoszenie przez PiS argumentu, że co jak co ale Niemcy to "nam" się nie podobają i już.
Sytuacja jest zabawna. Oto Obserwator na grupie, który czasami podnosi argumenty: o opcjach niemieckich, ministrze spraw zagranicznych chcącym spowodować aby Niemcy wzięli więcej odpowiedzialności za wspólną Europę, sugeruje że Niemcy robią coś dobrze?
Skoro dobrze wg Ciebie dobrze, to dlaczego taką trudność przejawia dla Ciebie odpowiedzenie na proste pytanie? Ile jeszcze lat w Polsce, będzie teczkami okładało się innych? :-)

Data: 2012-01-06 16:22:18
Autor: Obserwator
[...]

dalej nie na temat. Skup sie i sprobuj jeszcze raz od poczatku.

Data: 2012-01-06 17:33:14
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 06 styczeń 2012 17:22:

[...]

Pytania są tendencyjne, co? :-)

Data: 2012-01-06 16:39:08
Autor: Obserwator
Niemcy przedluzaja lustracje do 2019r.
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
Pytania są tendencyjne, co? :-)

twoje pytania sa wekslujace i na dodatek robisz to wyjatkowo glupio, bo sie
zdradzasz kim jestes, bos ewidentnie funkcyjny polgowek pelowski.

Data: 2012-01-06 17:46:41
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 06 styczeń 2012 17:39:

[...]

Tendencyjne. Obracasz głową w prawo, w lewo i nic się nie dzieje. Jak już powyzywasz wszystkich od: uboli, ścierwa pelowskiego, folksdojczów i innych to kto Ci zostanie? Jeden "Obserwator" na tej grupie trzyma poziom PiS-u. :-)

Data: 2012-01-06 16:58:54
Autor: Obserwator
[...]

oczywiscie ze tendencyjne, bos malo inteligentny i bez polotu.

Data: 2012-01-06 18:47:11
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 06 styczeń 2012 17:58:

[...]

:-)

oczywiscie ze tendencyjne, bos malo inteligentny i bez polotu.

Bez polotu! I to mówi ktoś, kto chce nieznanego sobie człowieka pozbawić nóg wespół z innymi sobie podobnymi. :-)
Zaprawdę. Możesz być przykładem ostoi spokoju i zrównoważenia emocjonalnego. :-)

Data: 2012-01-06 19:02:48
Autor: Obserwator
Niemcy przedluzaja lustracje do 2019r.
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
Bez polotu! I to mówi ktoś, kto chce nieznanego sobie człowieka pozbawić nóg wespół z innymi sobie podobnymi. :-)

jakiego nieznanego czlowieka? przeciesz znam cie juz od roku z twoich
wypowiedzi na grupie. Pierdzielisz jak ostatni glab kapusciany.

Zaprawdę. Możesz być przykładem ostoi spokoju i zrównoważenia emocjonalnego. :-)

gdybym byl tak spokojny jak pietrzykowski, Mariusz H., warzywny czy
polok_prawdziwy, znigniew, Lorn itp - to bylo by OKi bo antypisowsko, pelowska niedojdo?

Data: 2012-01-06 19:04:23
Autor: Obserwator
 Obserwator <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
gdybym byl tak spokojny jak pietrzykowski, Mariusz H., warzywny czy
polok_prawdziwy, znigniew, Lorn itp - to bylo by OKi bo antypisowsko, pelowska niedojdo?

...no i oczywiscie, zpomnialem o zrownowazonym psychicznie, folksdojczu
Idzikowskim, ktorego zawsze bronisz zawsze wlasna piersia, kalmuku. --

Data: 2012-01-06 21:18:50
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:je7gjn$ggs$1inews.gazeta.pl...
[...]

Masz kobietę lub partnera?

Data: 2012-01-07 04:49:18
Autor: stevep
Dnia 06-01-2012 o 21:18:50 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

[...]

Obsrywator ma kota.  ;)
--
stevep

Data: 2012-01-06 21:30:01
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 06 styczeń 2012 20:02:

jakiego nieznanego czlowieka? przeciesz znam cie juz od roku z twoich
wypowiedzi na grupie. Pierdzielisz jak ostatni glab kapusciany.

Więc za dowód znajomości przyjmujesz, że czytasz grupę? Czy przez samo podjęcie w ten sposób znajomości, uważasz że możesz kogokolwiek wyzywać? Czy tak traktujesz wszystkich swoich znajomych? Jak ktoś się z Tobą nie zgadza, jak zadaje jakiekolwiek pytania, to Ty go przez łeb? Wybacz, ale ja jakoś nie wyzywam nigdy Ciebie, ani nikogo innego. :-)

Data: 2012-01-07 04:47:59
Autor: stevep
Dnia 06-01-2012 o 17:03:42  Obserwator <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl>  napisał(a):

Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

Temat jest mianowicie taki:
"Niemcy przedluzaja lustracje do 2019r."
 i Ty na moje pytanie:

pisz wiec na temat, pelowski glupku.

Czyli w temacie wątku: "Niemcy przedluzaja lustracje do 2019r." należy  odpowiedzieć: noz qu**de, ewidentnie nienormalne pelobydle"?.
  "

--
stevep

Data: 2012-01-07 04:45:20
Autor: stevep
Dnia 06-01-2012 o 16:47:29 Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

A zbaranienie może być?

--
stevep

Data: 2012-01-06 17:02:59
Autor: stevep
Dnia 06-01-2012 o 16:24:15  Obserwator <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl>  napisał(a):

Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

Argumenty u Ciebie, przednie.

mam dla ciebie lepszy argument, jak sie nie uspokoisz to z dupy nogi  powyrywamy.

Groźby karalne obsrywator.
--
stevep

Data: 2012-01-06 17:03:50
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:je73mv$3u2$1inews.gazeta.pl...
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

Argumenty u Ciebie, przednie.

mam dla ciebie lepszy argument, jak sie nie uspokoisz to z dupy nogi powyrywamy.

Obsrywatorek przeszedł do drugiego etapu. Były obelgi, teraz rękoczyny.
Co będzie następne, obsrywatorku? Dzieciątko miłosierdzia boskiego?

Data: 2012-01-06 16:06:27
Autor: Obserwator
Niemcy przedluzaja lustracje do 2019r.
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a): (....)

a cos na temat watku, potrafisz napisac folksdojczu i esbeku ?

Data: 2012-01-07 04:20:12
Autor: stevep
Dnia 06-01-2012 o 17:06:27  Obserwator <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl>  napisał(a):

Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

(....)

a cos na temat watku, potrafisz napisac folksdojczu i esbeku ?

Przecież w 99% przypadków twoje wypowiedzi to wyzwiska, wyznawco  moralności Kalego.

--
stevep

Data: 2012-01-07 04:18:51
Autor: stevep
Dnia 06-01-2012 o 17:03:50 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

[...]

Jego groźby mają historie tak długą jak jego obecność na psp, ale dziwnym  trafem nikt się tego kretyna nie boi.

--
stevep

Data: 2012-01-06 17:00:32
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:je716h$pf0$1inews.gazeta.pl...
> [...]

przeciez widac zes ewidentny pomiot esbucki, wiec nie pieprz tutaj o czujnosci

Obsrywatorku! Wściekasz się na każdego więc uważaj, byś sam siebie nie ugryzł!

Data: 2012-01-06 16:05:14
Autor: Obserwator
Niemcy przedluzaja lustracje do 2019r.
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a): (...)

na temat watku pisz folksdojczu i esbeku.

Data: 2012-01-06 17:13:52
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:je763q$bc5$1inews.gazeta.pl...
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

(...)

na temat watku pisz folksdojczu i esbeku.

Nie zauważyłem nawet, że jestem folksdojczem, a przecież nawet nazwisko mam rdzennie niemieckie - Idzikowski. Co to się porobiło? Jakiś ty, obsrywatorku spostrzegawczy!

Data: 2012-01-06 16:19:58
Autor: Obserwator
[...]

ale nie tylko ja zauwazylem kim jestes. Ja pisze wprost kim jestes.
Nazwisko polskie zawsze sobie potrafiliscie przywlaszczyc.

To nazwisko szlacheckie, a z ciebie chamstwo bucha na kilometr, jak z kazdego sowieckiego gnoja.  --

Data: 2012-01-06 19:39:45
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:je76ve$dv6$1inews.gazeta.pl...
[...]

Rozwijasz się powoli, obsrywatorku, w wymyślaniu inwektyw. Masz w PiS-ie perspektywy na karierę.

Data: 2012-01-07 04:33:54
Autor: stevep
Dnia 06-01-2012 o 17:13:52 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

[...]

Na wszelki wypadek swojega Szmidta, albo Ratkego  ci nie poda.

--
stevep

Data: 2012-01-06 17:02:11
Autor: stevep
Dnia 06-01-2012 o 15:41:21  Obserwator <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl>  napisał(a):

> [...]

przeciez widac zes ewidentny pomiot esbucki, wiec nie pieprz tutaj o  czujnosci

A komu się sprzedał razwietce, czy jaczejce?

--
stevep

Niemcy przedluzaja lustracje do 2019r.