Niemcy ratuja swoje stocznie

Data: 2010-06-14 15:59:43
Autor: awe
Niemcy ratuja swoje stocznie
Data: 2010-06-14 08:26:01
Autor: HaMMeR
Niemcy ratuja swoje stocznie
On 14 Cze, 15:59, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
http://www.rp.pl/artykul/493654_Krasnodebski__Stocznie__czyli_jak__si...

I to wlasnie jest powod najistotniejszy tego, ze ja tak tych POwskich
i Komuchowskich koo_ew nienawidze!!
Nienawidze antypolskich postaw, agentow, sprzedawczykow i wszelkiej
wymozdzonej,
tubylczej nierogacizny, bowiem to oni sa najgrozniejszym i
najszkodliwszym 'elementem' naszej
polskiej rzeczywistosci co widac, slychac i czuc!

Data: 2010-06-14 17:56:09
Autor: u2
W dniu 2010-06-14 17:26, HaMMeR pisze:
Nienawidze antypolskich postaw, agentow, sprzedawczykow i wszelkiej
wymozdzonej,

Fakt, pełobanda wygl±da mi na antypolskich sprzedawczyków.

Data: 2010-06-14 18:00:19
Autor: awe
Niemcy ratuja swoje stocznie

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c16511c$0$2585$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-06-14 17:26, HaMMeR pisze:
Nienawidze antypolskich postaw, agentow, sprzedawczykow i wszelkiej
wymozdzonej,

Fakt, pełobanda wygl±da mi na antypolskich sprzedawczyków.
-- -- -- -- -- -- --
a gdzie ci co tu tak ujadali za PO kiedy inwestor katarski okazal sie bobrem
awe

Data: 2010-06-14 18:05:03
Autor: u2
W dniu 2010-06-14 18:00, awe pisze:

[...]

Wykonali swoje zadanie ¶ciemy medialnej, byle wygrać wybory. Skasowali
swoje apanaże i tyle. Reszta ich nie interesuje.

Data: 2010-06-14 22:03:49
Autor: Ryszard
Niemcy ratuja swoje stocznie
Z tego co przeczytałem to rz±d niemiecki "ratuje" swoje stocznie.

Tylko
- to samo czytałem bez mała rok temu - że stocznie w Wismarze i Rostocku znalazły nabywcę w Rosji,który obiecywał ......
- rzad niemiecki jest gwarantem kredytów (i to tylko w 90% i nie dla wszystkich stoczni)
- kredytów udzielaj± banki (ale jak dotychczas jeszcze nic nikomu nie udzielili)
- banki udzielaj± kredytów (nawet gwarantowanych) jeżeli jest realna szansa na zysk a więc i    możliwo¶ć ich spłaty
- takich gwarancji nie dał naszym stoczniom żaden rz±d - ani ten ani poprzedni
- czy gdyby dał to znalazłby się bank, który takich kredytów by udzielił - watpię - trzeba mieć realny plan ich spłaty
- pewnie gdyby stocznie pomysł na biznes miały (a to już sprawa stoczniowców a nie rz±du) i bez gwarancji takie kredyty by dostały ( w końcu z tego żyj± banki)
- ... to na szybko kilka uwag po przeczytaniu

Pzdr.

Dick

Data: 2010-06-14 17:59:31
Autor: CeSaR
[...]

Jak tylko do tej menazerii dopiszesz PiS i PSL to popre w calej rozciaglosci.

Data: 2010-06-14 18:19:32
Autor: Bogdan Idzikowski
Niemcy ratuja swoje stocznie

Uzytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisal w wiadomosci news:5af6d0d9-1f8f-426a-817d-ae5041d6f9fft10g2000yqg.googlegroups.com...
[...]

Krasnodebski? Wolalbym sprawdzic ile cukru jest w tym cukrze, o którym pisze Krasnodebski.
Ja juz czytalem jak borowcy ochraniali cialo prezydenta w Smolensku i strzelali w powietrze, nastepnie dowiedzialem sie z tego samego zródla, ze nie mieli broni wcale.

Data: 2010-06-14 20:46:39
Autor: awe
Niemcy ratuja swoje stocznie

Uzytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisal w wiadomosci news:4c165694$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
zle slyszales, ale to normalka. nie mamy obiektywnych mediow. mamy mieszaczy krwistej kaszany. Borowcy faktycznie ochraniali cialo prezydenta i nie dopuscili do niego ruskich. Byly 2 grupy borowcow - ci na lotnisku - nie wolno im bylo posiadac broni, oraz ci w samolocie - ci mieli bron.
Kto strzelal w powietrze nie wiadomo, ale przyznasz ze film wygladal bardzo dziwnie.
awe

Data: 2010-06-14 21:23:38
Autor: Bogdan Idzikowski
Niemcy ratuja swoje stocznie

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hv5tao$js4$1news.onet.pl...

[...]

Oczywi¶cie, strzelali ci, co byli w samolocie. A potem sami się zastrzelili. Logiczne, nie?

Data: 2010-06-15 12:15:53
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 14 Jun 2010 08:26:01 -0700 (PDT), HaMMeR napisał(a):

On 14 Cze, 15:59, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
http://www.rp.pl/artykul/493654_Krasnodebski__Stocznie__czyli_jak__si...

I to wlasnie jest powod najistotniejszy tego, ze ja tak tych POwskich

To POwskie zbierały na stocznię i ukradły?

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-15 12:21:54
Autor: Panslavista

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message news:4jvjnzd0evjv.vobxnmauyyaa.dlg40tude.net...
[...]

Nie zbierały, ale rozbierały, pocz±wszy od Raka ssmani działali w kierunku likwidacji stoczni.

Data: 2010-06-15 16:49:48
Autor: .'he®sk'.
Niemcy ratuja swoje stocznie
On Tue, 15 Jun 2010 12:21:54 +0200, "Panslavista"
<prawusek@interia.pl> wrote:

> To POwskie zbierały na stocznię i ukradły?

Nie zbierały, ale rozbierały, pocz±wszy od Raka ssmani działali w kierunku likwidacji stoczni.

Przypomnij sobie jak bylo i nie opowiadaj bzdur. Moze juz wystarczy
bysmy doplacali do "panstwowych" firm. Sa zle zarzadzane, a tym samym
nie przynosza zysku tylko straty pokrywane z naszych pieniedzy! Niby dlaczego mam pracowac na niedoukow i nierobow?  Nie obwiniam tu stoczniowcow ale tzw kadre menedzerska pochodzaca z tzw klucza
partyjnego. To wlasnie to upartyjnienie jest przeklenstwem naszej
gospodarki. Najprostszy przyklad, TVN i TVP. Ta pierwsza nie sciaga
abonamentu, a ma zyski pozwalajace inwestowac, ta druga zwana
publiczna TVPiS tonie w dlugach, zebrze o jalmuzne od emerytow,
co raz siega jakby jej bylo malo do naszych kieszeni i co ?
Dziennikarze biora po 30 tys/m-c, spoleczki rodzinne sprzedaja
TVP "komercyjne" programy, a my mamy otrzymujemy chlam serialowy
i reklamy popiersia prezesa PiS.

http://miniurl.pl/stanblogoslawiony

Wracajac do stoczni - wiesz jaka obecnie jest jej struktura
wlasnosciowa? Wiec sie dowiedz. Wracajac do Niemieckich stoczni.
Rzad daje im POZYCZKE, a nie jak u nas dotacje z naszej kieszeni.

--

 HeSk

Data: 2010-06-15 12:37:57
Autor: PaPi
Niemcy ratuja swoje stocznie
I to wlasnie jest powod najistotniejszy tego, ze ja tak tych POwskich
i Komuchowskich koo_ew nienawidze!!

Jaki jest ten powod ?

[...]

Aha.
A teraz przejdz do rzeczy.
Czy te niemieckie stocznie sa stoczniami panstwowymi ?
Czy dostaja DOTACJE jak dostawaly panstwowe stocznie w Polsce ?

Fajnie tez jak sie czyta ten malo wiarygodny ale jednak artykulik a nie tylko jego tytul.

"Od czasu wybuchu kryzysu sześć stoczni niemieckich zgłosiło upadłość. Niepewna pozostaje przyszłość stoczni Nordic Yard w Wismarze i Rostocku. Znalazły one nabywcę z Rosji, który obiecywał, że utrzyma w nich produkcję statków, lecz nadal są w trudnej sytuacji, mimo że mają zlecenie na budowę specjalnego tankowca za cenę 100 milionów euro."

"Obaj ci mężowie stanu byli zgodni, że chociaż nie udało się znaleźć ani jednego Katarczyka, by przejął za nas te kosztowne dopłaty, to dobrze się stało, że przemysł stoczniowy mamy definitywnie z głowy."

Takie komentarze to po prostu ZENADA.
1. Przemysl stoczniowy w Polsce ma sie bardzo dobrze. Wystarczy zobaczyc jak wyglada praca w stoczniach w Gdansku. Jak wyglada produkcja jachtow w Gdyni w Ostrodzie.

2. Na szczescie mamy z glowy DOPLATY i DOTACJE do panstwowych od kilkunastu lat nierentownych stoczni Gdynia i Szczecin.

Niemcy ratuja swoje stocznie