Niemcy też mają swojego Macierewicza

Data: 2014-04-16 14:52:51
Autor: boukun
Niemcy też mają swojego Macierewicza
Użytkownik "Wiesiaczek" <Wiesiaczek@costam.pl> napisał w wiadomości news:lilo3f$fov$1node1.news.atman.pl...
"Największy niemiecki ilustrowany dziennik-tabloid Bild wysłał do Bundestagu petycję z prośbą o rozważenie możliwości usunięcia czołgów T-34 z pomnika poległych radzieckich żołnierzy w Tiergarten w centrum Berlina – poinformowano na stronie internetowej gazety.
Dziennik zwraca uwagę niemieckich parlamentarzystów na to, że w związku z sytuacją na Ukrainie radzieckie czołgi "nie mogą znajdować się przy Bramie Brandenburskiej, kiedy rosyjskie czołgi zagrażają demokratycznej Europie”."

Śmiać się czy płakać?

Wiesiaczek (dziś z DC)

He, he, he, he, he, he , he..., chyba śmiać, ja się roześmiałem, jak to przeczytałem....

boukun

Niemcy też mają swojego Macierewicza