Niemcy to bardzo mądry Naród

Data: 2011-09-23 17:43:04
Autor: Klin
Niemcy to bardzo mądry Naród
Użytkownik Grzegorz Z. napisał:

Inicjatorem manifestacji pod hasłem "Nie chcemy władzy dogmatów" było
Stowarzyszenie Gejów i Lesbijek. Do protestu przeciwko polityce papieża w
kwestii seksualności przyłączyło się blisko 70 organizacji, w tym
występujących w obronie praw homoseksualistów

    Tak udowadniasz, że nie jesteś homosiem?

Data: 2011-09-23 17:45:47
Autor: Grzegorz Z.
in napisał:

[...]

A dlaczego że nie feministką?

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-09-23 17:56:24
Autor: Klin
in napisał:

[...]

    Cyzbyś se doł  łobciąć kukarackę?

Data: 2011-09-23 17:57:51
Autor: Grzegorz Z.

in napisał:

[...]

Nie, to ty wyciąłeś fragment tekstu o feministkach:

"oraz walczących o równouprawnienie kobiet i prawa ofiar nadużyć
seksualnych i przemocy w domach dziecka."

Data: 2011-09-23 18:14:51
Autor: Klin
Niemcy to mądry Naród - nie nabiorą się na pedalską agitację

in napisał:

[...]

    Szkoda, że nie dodali i z pedofilią w kościele, nie możesz pewnie odżałować?
    Pewnie to jeszcze naprawisz i nie zapomnisz przypomnieć w którymś
    z następnych swoich cuchnących postów.

Data: 2011-09-23 19:28:58
Autor: Grzegorz Z.
Niemcy to mądry Naród

in napisał:

[...]

Rozumiem że wznoszenie haseł w obronie ofiar pedofili w kościele to jeszcze
jedna forma "prześladowań" ? I nie zmieniaj tematów nie swoich wątków.

Data: 2011-09-23 20:48:43
Autor: Klin
Niemcy to mądry Naród - nie nabiorą się na pedalską agitację
Użytkownik Grzegorz Z. napisał:

Rozumiem że wznoszenie haseł w obronie ofiar pedofili w kościele to jeszcze
jedna forma "prześladowań" ?

    Więcej tego w innych grupach społecznych ale ty nagłaśniasz to co ci wygodne,
    w celu podrywania autorytetu moralnego hierarchii KRK, który jako jedna
    z nie wielu instytucji rzeczywiście zwalcza zepsucie moralne a to jest solą
    w oku podobnych do ciebie obłudnych degeneratów.

Data: 2011-09-23 20:54:12
Autor: Grzegorz Z.
in napisał:

[...]

Nie zmieniaj tematów nie swoich wątków, apologeto pedofilnych sekciarzy.

Data: 2011-09-23 22:14:20
Autor: Paweł
W dniu 23.09.2011 20:48, Klin > pisze:
[...]

ale masz jakieś wsparcie w statystykach?

--
Paweł

Data: 2011-09-23 23:10:56
Autor: Klin
Użytkownik Paweł napisał:
[...]

    Istnieją trzy rodzaje kłamstwa: przepowiadanie pogody, dyplomatyczny
    komunikat  i statystyka. O czym świadczy i statystyka na tej grupie
    dla "większości" tutaj KRK to czarna stonka, złodzieje i pedofile. A prawda
    jest taka, że wszyscy co takie poglądy tu prezentują są w społeczeństwie
    pogardzaną mniejszością próbującą to sobie odbić i zaistnieć choć w necie.

Data: 2011-09-23 23:31:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Niemcy to mądry Naród - nie nabiorą się na pedalską agitację

"Klin" j5isl4$m4c$1@news.onet.pl

   jest taka, że wszyscy co takie poglądy tu prezentują są w społeczeństwie
   pogardzaną mniejszością próbującą to sobie odbić i zaistnieć choć w necie.

Ta ,,mniejszość'' to obecnie około 5.5 miliarda ludzi na świecie. :)
Tylko ;) 90% ludzi uważa ten Kościół za siedlisko zła. Cała reszta ;)
uważa KRK za dobry Kościół.

-=-

Coraz częściej obserwuję objawy choroby dwubiegunowej u ludzi wiadomego Kościoła:

 -- z jednej strony proszą mnie o wsparcie finansowe
 -- z przeciwnej zaś twierdzą, że powinna mną zająć się opieka społeczna. :)

IMO dobrze by było, gdyby jednak JKaczyński poddał się badaniom psychiatrycznym. :)

Data: 2011-09-24 00:33:04
Autor: Grzegorz Z.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,10347339,Papiez_spotkal_sie_z_ofiarami_molestowania_seksualnego_.html

Data: 2011-09-24 11:52:23
Autor: Paweł
W dniu 23.09.2011 23:10, Klin > pisze:
Użytkownik Paweł napisał:
[...]

jest jeszcze normalne kłamstwo. takie pospolite 'nie powiedzenie prawdy'
[...]

jeszcze napisz że wg statystyki ty i twój pies macie po trzy nogi i już będzie wiadomo że nie rozumiesz statystyki.

ale tak czy inaczej, jak twierdzisz że wśród 'innych grup społeczenych' jest więcej pedofilii to nazwij te 'inne grupy', i podaj jakieś uzasadnienie. inaczej to twoje twierdzenie jest warte mniej niż prognoza pogody.

--
Paweł

Data: 2011-09-23 23:08:51
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Niemcy to bardzo mądry Naród

"Klin" j5ikaf$nu7$1@news.onet.pl

Rozumiem że wznoszenie haseł w obronie ofiar pedofili
w kościele to jeszcze jedna forma "prześladowań" ?

Więcej tego w innych grupach społecznych
ale ty nagłaśniasz to co ci wygodne,

Trudno od kogoś oczekiwać, aby dbał o cudze wygody, zamiast o swoje. :)

w celu podrywania autorytetu moralnego hierarchii KRK,

A co to za autorytet? Autorytet, który oficjalnie uznaje
nieistnienie Boga i prawdy? :) Autorytet, który boi się
Chińczyków? Autorytet, który próbował zakwestionować
istnienie holokaustu?

który jako jedna z nie wielu

Nie dziela, nie dawno, nie bieski, nie nawiść?... ;)

instytucji

Benedykt XVI jest tą instytucją czy Kościół?
Na pewno Kościół nie może być żadną instytucją. :)

Gdy Kościół staje się instytucją (bankiem, urzędem,
miejscem pamięci narodowej, galerią niehandlową)
świat przestaje istnieć. :)

Kościół -- to społeczność ludzka. Owszem -- może jakoś zawierać
w sobie (budować) jakieś struktury podobne do instytucji (choćby
kancelarie parafialne czy muzea) ale sam nie jest instytucją. :)

Tak, jakby naród (polski czy żydowski, czy inny) nazwać instytucją. :)
Owszem -- mówiono czasami, że jakieś państwo jest żandarmem Europy, ale
nie naród, a państwo.

rzeczywiście zwalcza zepsucie moralne

Zwalcza -- ale dziwnymi metodami. Na zasadzie czynienia
zła -- demoralizowania ludzi, wypaczania sumień...

Czyli -- gaszenie pożarów za pomocą podpaleń?
Osuszanie za pomocą zalewania?

Może cos w tym jest? ;) Tworzą zło, pozwalają na rozkwit tegoż, aby później
jednym cięciem (likwidacją tego Kościoła?) to zło unicestwić? IMO bardzo
trudna metoda -- i niepojęta.

a to jest solą w oku podobnych do ciebie obłudnych degeneratów.

Nie umiesz pisać poprawnie -- ortografia i ,,układ graficzny''. :)
Nie znasz zakresu słów -- Kościół i instytucja.
Kłamiesz co do prawdziwego oblicza walki przeciwko zepsuciu moralnemu.

Duchowni rzymskokatoliccy demoralizują -- sypiają z młodymi dziewczętami,
z mężczyznami, z dziećmi... Kradną, usprawiedliwiają kradzieże, mordują
ludzi -- nawet swych sprzymierzeńców... Uczą złodziejstwa i nieuczciwości
w ogóle...

Próżno szukać uczciwości wśród duchownych KRK.
Obłudny jesteś ty -- nie Twój przedmówca.

Data: 2011-09-24 12:05:09
Autor: Klin
Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

[...]

     Więc się pomódl o dobrych, godnych kapłanów i sam bądź nienaganny,
     tylko człowiek z gruntu zły  podejrzewa innych ciągle o najrozmaitsze
     plugastwa lubuje się w rzucaniu oszczerstw, na wszystkich w koło kiedy
     natrafi na jakieś sporadyczne przypadki czyichś pożałowania godnych błędów,
     by utytłać i innych w brudzie a robi to w tym celu by samemu potem móc kraść,
     demoralizować  kogo popadnie, czy nawet mordować, łatwo tak znajduje
     dla siebie wymówkę, że nawet   ci co nauczają moralności nie są lepsi rzekomo.
     Komu zaś zależy na niszczeniu Kościoła i jako  instytucji i jako Ludu Bożego poczytaj
     - jeśli jeszcze się sam do tych niszczycieli się nie przyłączyłeś - to niech te artykuły
     będą Ci ostrzeżeniem.

     http://www.naszawitryna.pl/ksiazki_53.html
     http://www.krajski.com.pl/rmaryja.htm

Data: 2011-09-24 14:33:40
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Niemcy to mądry Naród - nie nabiorą się na pedalską agitację

"Klin" j5ka0q$khr$1@news.onet.pl

Próżno szukać uczciwości wśród duchownych KRK.
Obłudny jesteś ty -- nie Twój przedmówca.

    Więc się pomódl o dobrych, godnych kapłanów i sam bądź nienaganny,

Jestem nienaganny. Msza ma być zwykła czy nadzwyczajna?
Kiedy mam ją odprawić? I kiedy wpłacisz na mszę? Za
darmo nic nie ma! Mój Kościół jest poważny, choć ma
niskie stawki. Konkurencja... Jak Chińczycy tu wejdą,
będzie jeszcze taniej!

    tylko człowiek z gruntu zły  podejrzewa innych ciągle o najrozmaitsze

Ja w ogóle nie jestem podejrzliwy. Jakbym zdybał rzymskokatolickiego księdza
kopulującego z dziewczyną -- pomyślałbym, że właśnie udziela sakramentu zwanego
namaszczeniem chorych? No... Może niekoniecznie... Ale uznałbym, że właśnie
,,zrzucił sutannę'' i ożenił się. :) Ale gdybym zobaczył takiego migdalącego
się, uznałbym, że to właśnie namaszczanie chorej. :)

    plugastwa lubuje się w rzucaniu oszczerstw, na wszystkich w koło kiedy
    natrafi na jakieś sporadyczne przypadki czyichś pożałowania godnych błędów,

No...

    by utytłać i innych w brudzie

[facet odpływa... pewnie naćpał się... pisze o brudzie... no -- głodnemu
chleb na myśli, teraz jest u mnie zimno, więc i kąpiel mniej przyjemna...
trzeba jakoś delikatnie wymknąć się z tej ,,dyskusji'' -- chleba z niej
mieć nie będę... czekają na mnie obowiązki...]

Taak, to są trudne zagadnienia. Wrażliwa natura ludzka nie może przejść obok tego obojętnie.

[pogadam, jak zjem jajecznicę -- po co ma stygnąć?]

Data: 2011-09-24 14:51:50
Autor: Klin
[...]

    Nawet satanistka ab666 będzie miała trudności w dorównaniu ci - bluźnierco!
             Żegnam

Data: 2011-09-24 15:36:25
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Niemcy to mądry Naród - nie nabiorą się na pedalską agitację

"Klin" j5kjpb$pfj$1@news.onet.pl

[...]

Jak kapłan, duszpasterz, mam obowiązek pouczenia Cię o tym, że żaden człowiek
nie powinien porównywać żadnego człowieka do innego człowieka poza pewnym
wyjątkiem. Co stanowi ów wyjątek? Można (a nawet trzeba) porównywać siebie
(a raczej swoje zachowanie) do Chrystusa (do zachowania Chrystusa) aby żyć
zgodnie z wola Boga, objawianą postępowanie Chrystusa. :)

-=-

Skoro już o seksie księży -- pragnę wyjaśnić coś, aby rozwiać wątpliwości.
To nieprawda, że ja zdybałem księdza Wojciecha Łazewskiego w czasie, gdy
ten kopulował. Ja zdybałem tego księdza w mniej intymnej okoliczności.
Była noc (około północy), były jeziora (sanktuarium w Studzienicznej),
były dziewczęta (trzy lub cztery -- nie pamiętam) w wieku studenckim
(na oko -- zaczynały studiowanie; i ja, i ów ksiądz mieliśmy sporo do
czynienia ze studentami tego regionu -- wiek dziewcząt określam na
podstawie ich zachowania i wyglądu), był ów ksiądz, był samochód,
którym przyjechali (wsiadali do niego, jak się to mówi na moich
oczach), ale nie widziałem kopulacji. :)

Widzieliśmy się dwa razy tamtej nocy -- raz szliśmy naprzeciwko siebie
(ich odgłosy słyszałem z bardzo dużej odległości; w pewnej chwili i oni
usłyszeli mnie, co dało się słychać po speszonym chodzie i treści rozmów
prowadzonych ściszonym głosem -- nie słyszałem niczego, co by wskazywało
na kopulację) a drugi raz widzieliśmy się kilka chwil później, gdy wracałem
do swego samochodu (dziewczęta już siedziały wewnątrz, ksiądz jeszcze stał
na zewnątrz samochodu) aby odjechać w siną dal, czyli do Białegostoku.

-=-

Jak już pisałem  -- nie jestem podejrzliwy, dlatego w tamtym dniu nie
zauważyłem niczego niestosownego w zachowaniu księdza WŁazewskiego.
Dopiero rozmowy z ojcami (różnych -- nie mówię, że akurat tych) dziewcząt
uświadomiły mi, że jednak nie na darmo mężczyzna zabiera dziewczyny nad
jeziora w środku nocy a ksiądz raczej ;) nie powinien włóczyć się w takiej
asyście. Nie próbowałem nawet tłumaczyć zachowania księdza, gdyż takie próby
(czynione przed ponad 30 laty) stawiały mnie w złym świetle. Wówczas tłumaczyłem
zachowanie księdza ,,zatrudniającego'' gosposię w wieku około 20 lat.

Moje tłumaczeni zgaszono -- żaden ksiądz nie może zatrudniać takiej gosposi!
Już samo przebywanie księdza z taką dziewczyną jest naganne, gdyż NA PEWNO
prowadzi do cudzołóstwa.

-=-

Raz jeszcze przypomnę, że nie zdybałem żadnego rzymskokatolickiego księdza
(ani tego, ani żadnego innego) na akcie zwanym kopulacją i zeznania swoje
składam zupełnie dobrowolnie, bez obawy o łamanie kołem czy rozciąganie
członków, które by miało nadejść w razie niezłożenia moich wyjaśnień.

Dodam jeszcze, że nigdy nie byłem torturowany ani psychicznie, ani
fizycznie, ale gdyby ktoś miał ochotę na torturowanie mnie -- wyznałbym
najskrytsze tajemnice,zanim doszłoby choćby do straszenia torturami. :)

-=-

Ponoć tortury psychiczne zwane są czasami kaźnią duszy.
Ja, po obejrzeniu filmu z pewną rozprawą sądową, wolę określenie ,,parcie na szkło''. :)

Jako człowiek starannie wychowany (jakoś tak wyszło, że miałem dobrych nauczycieli
i wychowawców zarówno w szkole podstawowej, jak i w Kościele oraz w środowisku,
w jakim przyszło mi dojrzewać) wiem o tym, że na takie tortury podatne są te
osoby, które ,,długo modlą się''. Nie wiem, czy tylko te, ale wiem, że te.

Ostatni raz przypomniano mi to w czasie spowiedzi, przy okazji ,,Koronki do Miłosierdzia''.
Spowiednik nie nazwał tej ,,modlitwy'' mantrą, ale dał mi jasno do zrozumienia, że takie
,,rozmodlenie'' często prowadzi do złych, niezamierzonych skutków. Wielu kapłanów Kościoła
rzymskokatolickiego (także jeden egzorcysta tegoż Kościoła) mówiło mi o tym, że tego rodzaju
praktyki (klepanie różańca czy koronek) prowadzą do opętania -- dlatego należy unikać takich
praktyk. Wielu proponowało spacer po parku -- zamiast koronek czy różańcow...

-=-

Zgodnie z moją praktyką, proszę Boga o to, aby ukarał mego rozmówcę
za niesłuszne nazwanie mnie bluźniercą.

   "Klin" j5kjpb$pfj$1@news.onet.pl

   >    Nawet satanistka ab666 będzie miała trudności w dorównaniu ci - bluźnierco!

Jak ja proszę Boga? Otóż zastanawiam się nad tym, że już dość ,,krwi polało się'',
czy jeszcze nie :) dość, po czym proszę Boga o wybaczenie złoczyńcy lub proszę
o ukaranie, lub proszę Boga o to, aby zauważył, że i beze mnie potrafi decydować
o tym -- komu śmierć, komu chwałę, komu bogactwo, komu zdrowie...

W tym wypadku na postawione mi pytanie odparłem (po namyśle) -- tak, chcę Boże,
abyś ukarał mego rozmówcę (podpisał się ów człowiek dziwnym imieniem -- Żegnam)
za bezpodstawne nazwanie mnie bluźniercą, czyli za obrażenie mnie.

I wcale nie dlatego tak poprosiłem, że on obraził mnie a ja uważam się za kapłana
mego Kościoła. :) Ot, tak po prostu -- kara należy się, a łaskę mogę okazać komu
chcę. Jemu po prostu nie chcę okazać mej łaski. :)

[ludzie są dziwni -- nie muszą wiedzieć o tym, że zawsze przy okazji proszenia
o ukaranie, proszę o łaskę wytrwania -- bo czasami kary są tak przerażające,
iż mam ochotę na proszenie (i to na klęczkach a bolą mnie kolana) o wybaczenie
memu oprawcy...]

Bóg zwykle daje hojnie. :) Hojniej daje niż my Go prosimy, że tak to nieumiejętnie określę. :)

Data: 2011-09-24 16:07:21
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Niemcy to mądry Naród - nie nabiorą się na pedalską agitację

"Eneuel Leszek Ciszewski" j5kmd2$qof$1@inews.gazeta.pl

[...]

Trochę niefortunnie napisane? Ja usłyszałem ich z dużej odległości, oni mnie
ze zdecydowanie mniejszej, gdy celowo dałem o sobie znać głośniejszym chodem.
(nie zależało mi na zaskoczeniu ,,przeciwnika'' -- zaskoczeni bywają bardziej agresywni?)
Szliśmy naprzeciwko siebie i w pewnej chwili minęliśmy się tak, że odległość
pomiędzy  mną i nimi była mniejsza niż odległości pomiędzy nimi. :) Można by
rzec -- otarliśmy się o siebie. Twarze tych osób widziałem bardzo wyraźnie
z odległości około jednego metra.

Z daleka słychać było, że dziewczęta boją się, zaś ksiądz (już wówczas
wiedziałem o tym, że to głos znajomy) uspakajał swe towarzyszki (na
zasadzie -- nie bój się; co najwyżej nas zabiją!!!) lekko ściszonym
(ani to szept, ani zwykła głośność) głosem. Najwyraźniej ksiądz bał się.
(i być może wcale nie tego, że zostanie zabity czy ogołocony z majątku doczesnego)

Wchodząc na teren sanktuarium miałem świadomość tego, że kogoś tam
zastanę -- przed sanktuarium stał czyjś ciemny samochód osobowy.

Dróżki (być może nie tylko dróżki) są tam usypane z kamyków -- idąc tamtędy,
trzeba hałasować. Można iść bardzo powoli i cicho -- rzecz jasna dziewczęta
nie potrafiły tak iść. Nie dość, że hałasowały, to tak mocno i wyraźnie, że
można by było policzyć liczbę idących osób. :) Można by było też oddzielić
odgłosy idącego czy biegnącego psa -- gdyby tam był jakiś pies)

Czy poszedłbym za nimi, gdyby zeszli mi z drogi? I tak, i nie. Po tym,
gdy usłyszałem znany mi głos tego akurat księdza -- zapewne chciałbym
zweryfikować niecodzienne ,,znalezisko''. Słysząc, iż idą q mnie
(zarazem q wyjściu) po prostu szedłem im na spotkanie. :)

Najpierw usłyszałem kroki, później zaniepokojone głosy dziewcząt
(tu ucieszyłem się -- mieszane towarzystwa są mniej groźne) aż
wreszcie usłyszałem głos księdza.

-=-

Czy ja się bałem? O, tak!!! Jadąc tam najechałem z dużą szybkością na
jakiś korzeń -- samochód wyskoczył do góry i trochę ;) mną wstrząsnęło...
[ale jakiś czas później, na badaniach, okazało się, że samochód nie ucierpiał]

Czy szedłbym dalej, gdybym nie usłyszał głosu dziewcząt? Uciekanie na oślep
jest zwykle złym rozwiązaniem. Podobnie z unikaniem niebezpieczeństw. Skoro
wszedłem, widząc czyjś samochód, nie powinienem był uciekać. Ponadto... Skoro
tam przyjechali samochodem -- zapewne byli trzeźwi, a to już dużo. Na dodatek
samochód wyglądał na zadbany, nie na menelowaty. :)

Jedyne, czego mogłem bać się, to zaskoczenie -- podnoszące czasami agresywność.
Uznałem więc, że nie warto iść zbyt cicho. :)

Miałem świadomość tego, że ja ich usłyszałem wcześniej
niż oni mnie -- zatem oni nie mają ,,wytężonych'' zmysłów.
(a ja miałem -- po łomotnięciu w korzeń całe rozanielenie minęło!!!)

Data: 2011-09-24 16:47:27
Autor: Klin
Niemcy to mądry Naród - nie nabiorą się na pedalską agitację
Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,.

    http://www.youtube.com/watch?v=A9IIgAR7JYM

Data: 2011-09-24 17:15:33
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Niemcy to mądry Naród - nie nabiorą się na pedalską agitację

"Klin" j5kqi3$gsg$1@news.onet.pl

Ja to napisałem? :)

   http://www.youtube.com/watch?v=A9IIgAR7JYM

   Jak ptak, co ucieka, wróbel, co leci, tak
   niesłuszne przekleństwo -- bez skutku.

Gdy ja poprosiłem -- choćby żywcem spal!
To Bóg nie zamienił na EB czy Tyskie...

-=-

Kiedyś niemal stale prosiłem Boga o litość dla moich wrogów. :)
Z biegiem czasu czynię to coraz rzadziej. :)

-=-

Ręce mi drżą po obejrzeniu tego filmu...

   -- Dobrze ci tak!!!

Zapewne powiedziałaby alergolog. :) I dodałaby

   -- Przyzwyczajaj organizm do tych leków.
      Trochę mięśnie podrżą, ale przyzwyczają
      się. To normalna reakcja na leki rozluźniające oskrzela. :)

aby mnie uspokoić.

Nie muszę jej mówić, że dziś (tuż przed obejrzeniem tego filmu) przyjąłem
dawkę (jakby to określić) powiększoną... Niby dozowniki są ,,easy'', ale
jednak po długim nieużywaniu pierwsza dawka jest problematyczna, więc
wziąłem dwie... Powinienem był pierwszą wysłać donikąd. :) Symbicort
brałem i trzy razy, i cztery naraz...

Wielkość dawki nie jest strasznie istotna. :) Sto dawek naraz to na
pewno za dużo, ale tak do dziesięciu -- można wziąć. To uniwersalizm
leczniczy. ;) Ważne, aby stale nie brać za dużo. :) Raz na jakiś czas
to żaden problem. :)

-=-

Czy ja przeklinam? A po co? Ja (uczono mnie tego na religii) zdaję się :) na Boga. :)

 -- Ty, potężniejszy ode mnie, przeklnij. :)
    Bo jak ja przeklnę, znów będziesz się ze
    mnie wyśmiewał i będziesz twierdził, że
    mam za miękkie serce...

 -- Ty, potężniejszy ode mnie, przeklnij. :)
    I uczyń mnie obojętnym na ,,krzywdę'' moich wrogów. :)
    Rozum mi podpowie, że to, co ich spotkało z Twojej ręki i Twojej woli jest dobre.

Co z Klinem podpisującym się dziwnym imieniem? Powiem -- co mnie on obchodzi,
Bóg będzie się śmiał z mojego miękkiego serca... Powiem -- niech będzie przeklęty,
Bóg zapyta mnie o to, czy ktoś może być bardziej przeklęty lub mniej bardzo?...
I tak sobie pogadamy... Nie można stopniować tego stanu, tak jak nie można
stopniować żadnego zerojedynkowego zapisu -- bardziej jedynka... Dopóki
człowiek żyje, ma szansę na zaliczenie siebie w poczet przeklętych,
ale i póki żyje -- może uniknąć tego stanu. :)

Odpowiem zatem Bogu -- każde zło trzeba ukarać. Ja nie mam serca do karania.
Ja bym każdego uniewinnił, ale wiem o tym,że niekaranie zła jest współpracowaniem ze złem.

Zatem odpowiem Bogu -- nie męcz mnie tymi pytaniami.
Ukarz Klina (czy jak mu tam), skoro musisz... Ukarz
skutecznie, :) zgodnie z Twoją wolą. :)

Data: 2011-09-24 17:42:01
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Niemcy to mądry Naród - nie nabiorą się na pedalską agitację

"Eneuel Leszek Ciszewski" j5ks6p$bbl$1@inews.gazeta.pl

Ja to napisałem? :)

   http://www.youtube.com/watch?v=A9IIgAR7JYM

  Jak ptak, co ucieka, wróbel, co leci, tak
  niesłuszne przekleństwo -- bez skutku.

dawkę (jakby to określić) powiększoną... Niby dozowniki są ,,easy'', ale

No i stało się!!! Zawroty głowy, mroczki, niemal omdlenie... Hiperwentylacja!!!
Tak oto skutkują przekleństwa! Nie mogę wziąć głębokiego oddechu, bo powstaje
hiperwentylacja!! Czyli staję się zdrowszy niż powinienem być!!!!

Teraz ja powinienem ścisnąć pięść (duchową oczywiście) i (mówiąc
językiem wymownym) przypierdolić :) Klinowi? Chyba tak... Ale ja
(wzorem poprzednich swych wyczynów) spokojnie odpowiem Bogu -- broń
mnie i wyniszczaj moich wrogów. :) Dodam jeszcze -- dbaj o to, aby
moimi wrogami (rażonymi w odwecie) nie stawali się ci, którzy nimi
nie powinni się stawać... Wybacz mi moje przywiązanie do niektórych
ludzi... Niby wiem o tym, że po ich śmierci też mogę żyć, ale może
jakoś pogodzisz te sprzeczności i po prostu oszczędzisz niektórych
w taki sposób, że udaremnisz im stawanie się moimi wrogami?

Znam (poznałem poprzez obserwację) prośby moich ,,adwersarzy''. :)
Wyśmiewam się z nich i mam świadomość tego, jak byłoby źle, gdy
jakiś Bóg czy bóg mógł wysłuchać tych próśb... Wiem, że świat
rządzony (a raczej -- żądzony) przez nich szybko by rozpadł się...
...grzebiąc w swych zgliszczach i ofiary, i sprawców...

Ty pewnie stworzyłbyś nowy świat... A nas by nie było...

Data: 2011-09-24 17:51:26
Autor: Klin
Niemcy to mądry Naród - nie nabiorą się na pedalską agitację
Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

    Nie wpadaj w panikę Bóg ci dał odczuć tylko, że nie igra się
    z klątwami. Życzę Ci byś nigdy nie musiał poczuć się przeklętym.

Data: 2011-09-24 20:02:25
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Niemcy to bardzo mądry Naród

"Klin" j5kua3$s8d$1@news.onet.pl

Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

   Nie wpadaj w panikę Bóg ci dał odczuć tylko, że nie igra się
   z klątwami. Życzę Ci byś nigdy nie musiał poczuć się przeklętym.

Skąd wiesz, że wpadam w panikę? Może nie wpadam, ale jestem wciągany?
(albo wpychany?) I w jaką ja panikę wpadam? Może to nie żadna panika,
ale jakaś drobna panna? Tyle, że mocniej zdrobniona? :) Ja bym nawet
chciał wpaść w jakąś taką panikę. :) Oby w jakąś młodą, ładną i mądrą...

Wiem -- znów żądam za wiele. OK... Niech będzie młoda i ładna -- nie musi
być aż mądra. :) Oby panika, nie pani [czy stara rochla -- jak Stalenczyk...
dobrze, że duchowni nigdy nie dowiedzą się tego, że ja tak nazywam ich
ukochaną -- kochankę wielu z nich, jeśli jej samej wierzyć, a jak nie
wierzyć pani teolog?...]

Kiedyś przeklęli mnie pijaczkowie pod kościołem. Poszedłem z kupą szmalu
(coś około 2 (raczej więcej) tysięcy złotych) do kościoła z zamiarem
wrzucenia tej kupy do kościelnej skarbonki. Pijaczki poprosiły mnie
o parę groszy -- odmówiłem, bo miałem zły humor... I przeklęli mnie. :)

Bogu niech będą dzięki za to przekleństwo -- obym nigdy nie zapomniał
o nim. :) Od tamtej pory już wiem o tym, że:

 -- Bóg nie żąda wiele (po co mam dawać aż tak wiele?)
 -- Bóg wybiera cele (trzeba dać temu, kogo Bóg postawił, nie skarbonce) nie ja :)
 -- ja sam też mam swoje potrzeby (i zachowuję się jak obłudnik :) chodzący po
    całym świecie w poszukiwaniu ludzi biednych i potrzebujących, którym mógłbym
    jakoś dopomóc, sam będąc potrzebującym; czyż kiedykolwiek Bóg postawi na mej
    drodze :) kogoś bliżej mnie niż mnie samego? i czyż mogę sam sobie nie uwierzyć
    w to, że jestem człowiekiem potrzebującym pomocy?...)

Nie pamiętam już tego, czy wszystkie te pieniądze wrzuciłem do jednej skarbonki
w białostockiej farze, czy jakoś podzieliłem tę kupę na kilka mniejszych -- być
może wrzuciłem wszystko za jednym zamachem do skarbonki stojącej w prawej nawie,
najbliżej ołtarza. Nawet nie pamiętam, komu dedykowano tę akurat skarbonkę. Ale
pamiętam, że były to (?żółte?) dwustuzłotówki. :) Miało to miejsce około lata 2001 roku.

-=-

Aby było jasne -- nie wpadałem ;) ani razu w otchłanie ww. rochli.

-=-

Posty idą i na religię, i na politykę. Choć w stopce niech będzie coś o polityce. :)

--
W ciągu każdej godziny należy wymienić całe powietrze w mieszkaniu takim jak moje:
70 m^3/h w kuchni + 50 m^3/h w łazience + 30 m^3/h w WC + 15 m^3/h w garderobie

Prawo i Sprawiedliwość po polsku:

  -- > trzeba płacić za utrzymanie własnego mieszkania, ale żyć w smrodzie i wysłuchiwać
      ,,praw'' wypowiadanych przez kapłanów Kościoła rzymskokatolickiego. :)

Postscriptum: Bóg (nie pierwszy raz) dał mi odczuć, że nie igra się z poleceniami. A polecenie
              było jasne -- po długim nieużywaniu należy strzelić pierwszą dawkę w ,,niebo'',
a dopiero kolejną w swoją buzię. :) Inne polecenie? -- nie trzeba przejmować się drżeniem
mięśni. Taka tego uroda. Po prostu trzeba częściej używać -- wówczas organizm przyzwyczai się :)

Data: 2011-09-24 20:57:24
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Niemcy to bardzo mądry Naród

"Klin" j5kqi3$gsg$1@news.onet.pl

Klin>    http://www.youtube.com/watch?v=A9IIgAR7JYM

     http://www.youtube.com/watch?v=-Y2gZ86Foz4&feature=related

Autor tej klątwy nazywa AKwaśniewskiego zgniłym, gdy tymczasem
to raczej inny prezydent o imieniu Aleksander -- zgnił. :)

I to jest rzeczywistość. Profesor może powtarzać swoje klątwy i wywody,
może zbierać na biedne dzieci, może chwalić się swoją wiedzą czy erudycją,
ale... Ale można jakieś kłamstwo powtarzać tysiąc razy lub milion, a ono nie
musi zamienić się w prawdę. :)

-=-

Do ewentualnych wrażliwych -- hiperwentylacja oznacza, że moje oskrzela pracują
hiperpoprawnie, :) czyli aż nazbyt dobrze. Każdy zdrowy człowiek, gdy zbyt często
weźmie w płuca niepotrzebnie głęboki oddech, dozna tego uczucia. Ja, po leku na
rozkurczenie oskrzeli, łyknąłem inny preparat, przy którym musiałem wziąć głęboki
wdech. Pojawienie się hiperwentylacji w takiej sytuacji jest po prostu objawem zdrowia. :)

Choć można nawet zemdleć w wyniku hiperwentylacji -- tu akurat jest ona objawem powracania do zdrowia.

Bogu niech będą dzięki za leki typu Neplit, i za lekarzy,
dzięki którym mam ten lek, i za farmaceutów, producentów itd...

-=-

Teraz nie do Ciebie, ale i Ty możesz poczytać:

Przemyśl kiedyś to Ozorowska świnio -- tylu ludzi wykonuje prace
użyteczne, podczas gdy Ty jedynie jątrzysz, zbierasz pieniądze,
udajesz Boga, usiłujesz rządzić światem (raczej -- włączyć się
w struktury władców, sam będąc wśród nich nikim, czy jak kto
woli -- popychadłem, pionkiem, śrubką, drobnym elementem)
i wszystkiego bojąc się -- wszystko to przeklinasz. :)

Tak na wszelki wypadek -- nie proszę cię o zwrot mego etatu uczelnianego. Ja tego od ciebie żądam.
A żądając, pokazuję ci twoją przegraną (twego kościoła -- tracącego poparcie tak zwanego świata)
i swój spokój, swoją wytrwałość. :) Ja wierzę w Boga -- ty nie wierzysz, co głosisz oficjalnie
ustami swego pracownika, Jerzego Kopani, którego zatrudniasz w swej katedrze (finansowanej przez
nieświadomych podatników?) jako profesora uniwersytetu. Kopania to komuch! Kryjący się pod
przykrywką krzywdzonego przez komunę i ,,system'' -- komuch. Ateista, człowiek bez zasad, który
twierdzi (jako filozof!), że nie ma prawdy i nie ma Boga!

Ten człowiek uważa za niebezpieczne słowa zapisane w Piśmie Świętym:

    Jeżeli będziecie trwać w nauce mojej, będziecie prawdziwie
    moimi uczniami i poznacie prawdę, a prawda was wyzwoli.

Wiecie czytelnicy/słuchacze, dlaczego wg Kopani to słowa niebezpieczne?
Bo prawdy (wg Kopani) nie ma. Tymi słowami Chrystus przyznaje sobie
monopol na prawdę. :) Kopania uważa, że prawdy nie ma (nie ma w ogóle!)
i żaden człowiek (czy bóg lub Bóg) nie może mieć monopolu na {} prawdę.

Być może wg Kopani zasiada jakieś grono (czy gremium) za jakimś stołem
(może nawet okrągłym -- bez kantów) i ustala ,,prawdziwy przebieg wydarzeń''.

-=-

Ja wiem, że prawda (rzeczywistość) istnieje. I wierzę w to, że Bóg istnieje.
I w pewnym sensie Bóg jest monopolista w sprawie prawdy -- Bóg nadał prawa
całemu światu, więc i decyduje o tym, jak prawda wygląda. :)

Ale ja -- nie jestem filozofem, a Kopania jest filozofem.
Komuna (Gierek i jemu podobni) nadała mu tytuł doktora
habilitowanego i stanowisko nauczyciela akademickiego,
przez co Kopania stał się profesorem uniwersytetu.

Ja nie dam Kościołowi pieniędzy ,,drogowych''. :) Są własnością
społeczną, nie moją, nie kościoła, nie biskupów i nie ma mowy
o skorumpowaniu mnie czy zmuszeniu do płacenia. :) Można mnie
prześladować (póki Bóg pozwala -- ja już na to nie pozwalam od
dawna) i można żywić (odchodami?) nadzieję, ale ja nie stanę się
przez to mordercą czy złoczyńcą. :)

Ja mam dobrą edukację za sobą -- ja zbyt wiele Bogu zawdzięczam,
aby można mnie było pokonać, a już na pewno takie zero jak ty,
Ozorowska świnio, mnie nie pokona. :)

A wy, drogie berety moherowe, zastanówcie się czasami nad swoim losem.
Bóg nie zezwala na bezmyślne życie. :) Nie kryję się, nie piszę w sposób
niezrozumiałych, nie odwołuję się do niepojętych zjawisk czy tajemnej wiedzy...

To, co piszę, można ZWERYFIKOWAĆ, sprawdzić. :) Możecie zawzięcie twierdzić, iż
uważacie, że służycie Bogu, ale kto wam uwierzy? Bóg?! Raczej nie -- nie jest
naiwny, choć jest Miłością. :) Płacicie podatki na głoszenie ateizmu!!! Na
demoralizację, na niszczenie i mego życia, i swego, i niszczenie świata w ogóle. :)
Śmieszy was to? No cóż... Bywa. :) Śmiech to zdrowie -- ale głupota nie jest niczym
dobrym. :)

Data: 2011-09-24 21:01:04
Autor: u2
[...]

Widac trafily na swego swojaka :)

Data: 2011-09-24 23:44:23
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Niemcy to bardzo mądry Naród

"u2" 4e7e28f1$0$2455$65785112@news.neostrada.pl

Widac trafily na swego swojaka :)

Tak -- dwóch bezimiennych bohaterów Usenetu.
Wkrótce polska mowa byc malej duzej taka sie.
Byc to rownosc (wynik -- > wynik -- > = -- > za jakiś czas -- > braterstwo?)
mowa nowa from Torun, a dokładnie z Górsza Nauczac Kulturnosc Społem i Mediator.

Data: 2011-09-25 08:45:19
Autor: u2
[...]

Zydki takie jak ty nie lubia Zydka Rydzyka. Zawisc ? :)

Data: 2011-09-25 14:21:47
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Niemcy to bardzo mądry Naród

"u2" 4e7ece00$0$2493$65785112@news.neostrada.pl

[...]

A Rydzyk jest żydem? To rzymski katolik, nie żyd.
Ja też nie jestem żydem. Jestem Chrześcijaninem,
przynależę do ogromnego [ogromnego duchem -- ale
tego nie muszę pisać] Kościoła Chrześcijańskiego.

Ludzie mówią, że Chrześcijaństwo upada, ale może nie upadnie, zanim umrę... :)

Ja nie lubię Rydzyka? No -- niby pięć to mniej niż milion. ;) Coś w tym jest.

Zawiść? Rydzyk to:

 -- złodziej (ukradł pieniądze zbierane na stocznię)
 -- oszust (obiecywał budowę cywilizacji życia; zbudował
    zaprzeczenie tejże)
 -- niewdzięcznik (nie okazuje wdzięczności za okazaną
    mu pomoc materialną)
 -- demoralizator (obraża prezydentową, pomawia
    Sikorskiego, pomaga w mataczeniu smoleńskim
    prowadzonym przez ludzi takich jak Macierewicz...)

Data: 2011-09-25 15:18:04
Autor: u2
Niemcy to bardzo mądry Naród
Zydki takie jak ty nie lubia Zydka Rydzyka. Zawisc ? :)

A Rydzyk jest żydem?

A nie jest z pochodzenia Zydem ?

Data: 2011-09-25 18:14:56
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Niemcy to bardzo mądry Naród

"u2" 4e7f2a0e$0$2507$65785112@news.neostrada.pl

A Rydzyk jest żydem?

A nie jest z pochodzenia Zydem ?

Nie znam jego pochodzenia, ale raczej nie pochodzi z Izraela.

Data: 2011-09-25 18:21:06
Autor: u2
Niemcy to bardzo mądry Naród

"u2" 4e7f2a0e$0$2507$65785112@news.neostrada.pl

A Rydzyk jest żydem?

A nie jest z pochodzenia Zydem ?

Nie znam jego pochodzenia, ale raczej nie pochodzi z Izraela.

Nie musial sie urodzic w Izraelu, aby byc z pochodzenia Zydem. Ciebie
zdradza nazwisko, typowo zydowskie.

Data: 2011-09-25 23:45:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Niemcy to bardzo mądry Naród

"u2" 4e7f54f4$0$3491$65785112@news.neostrada.pl

A Rydzyk jest żydem?

A nie jest z pochodzenia Zydem ?

Nie znam jego pochodzenia, ale raczej nie pochodzi z Izraela.

Nie musial sie urodzic w Izraelu, aby byc z pochodzenia Zydem.

Więc kto jest Żydem? Może i jeden z braci Kaczyńskich jest Żydem?

Ciebie zdradza nazwisko, typowo zydowskie.

(;

   Mnie tak. Ale co to ma do rzeczy? Nie rozmawiamy o mnie, ale o Rydzyku.
   Nawet mój nos jest szeroki -- niby murzyński, ale to podstęp i fortel.
   Był żydowski, ale byłem bity przez Nazistów w czasie II wojny światowej
   i nos został wówczas rozkwaszony. Nie żyję tak długo? No, niby tak, ale
   to było w poprzednim moim wcieleniu -- zostałem po pobiciu zagazowany
   a moje ciało spalono w krematorium, po czym narodziłem się ponownie.
   Też nie pasuje? Hm... A! Byłbym zapomniał -- bo później znów umarłem
   (chyba w Wietnamie) i narodziłem się kolejny raz... Ale Żyd to Żyd!

;)

Moje nazwisko jest polskie. Matki rodowe -- Szypulewska. Jej poprzedniczki
rodowe -- Chrulska. Od strony Ojca -- pochodzę ze szlachty. Nazwiska
kończące się na -wski są polskie. Podobnie z -cki, -wicz itp., z tym,
że -wicz (Sienkiewicz, Mickiewicz) ponoć wskazują na nieco inne regiony.
Z nazwisk na -cki mamy Słowackiego czy Konopnicką. Matki rodzina ma swoje
korzenie nad Wigrami (Bryzgiel na przykład) zaś Ojca w stronach Zambrowa.
Osobnym tematem jest tutaj Ruska Buda (obecna siedziba Prezydenta RP) czy
raczej niedaleki Głuszyn.

ZTCP -- matki rodzina z pożogi wojennej ocaliła tyle kosztowności, że
do ich przewiezienia nie każda furgonetka by się zdała. :) Ojca -- miała
ziemie i rodowód. Matki rodziny skarbem była ponoć jej matka -- nie dość,
że ocaliła kosztowności, chowając je przed nadejściem wojny, miała dryg do
powiększania majątku i zawsze powtarzała, że warto być bogatym. Nigdy nie
pozwalała na krzywdzenie mnie -- gdy umarła, przeżyłem piekło na ziemi, :)
które rozpętało się w około 15 miesięcy po jej śmierci. Kolejnym moim
obrońcą był Ojciec mojego Ojca, który uznał, iż powinienem dziedziczyć
rodzinne włości -- zmarł, gdy miałem chyba 6 lat, zostawiając stosowne
dyspozycje swoim potomnym. Z powodu dziedziczenia, musiano się ze mną
liczyć w rodzinie, co wywoływało napady nienawiści -- byłem wszak zarazem
i dziedzicem; i francuskim pieskiem; i przemądrzałym dzieckiem, które
niemal zawsze mówiło (niekwestionowaną przez otoczenie) prawdę i zwykle :)
miało rację, na dowodzeniu której mu nie zależało... Po latach okazało
się, że będąc alergikiem, mam po prostu potrzebę częstego mycia się
i częstego zmieniania ubrań. Jak na ironię -- moje dziwne ;) nawyki
i zwyczaje nie przeszkadzały ani mojej Matce, ani mojemu Ojcu (a na
ich barkach spoczywało zapewnienie mi warunków do takiego życia) ale
szokowało (czasami doprowadzało aż do wściekłości) innych ludzi -- zwłaszcza
ludzi mi obcych, których w ogóle nie powinienem był obchodzić! Moje zwyczaje
siadania w białych (czy po prostu bardzo jasnych) spodniach na ulicy, na
chodniku itp. zachowanie prowadziło ludzi (ludzie są dziwni) do szału...
Nie dbałem o ubrania? Po prostu często je prałem, więc i nie dbałem
o zabrudzenia zbyt mocno. Tym, co mi szkodziło -- był nie zwykły bród
uliczny, ale najwyraźniej pyłki roślin, podczas gdy ja uważałem, że
winowajcą był mój własny pot. :)

W wyniku intryg pozbawiono mnie w 2001 roku obiecanych mi włości,
budząc tym samym (na początku kwietnia 2001 roku) fale nienawiści
w obu rodzinach -- mojej Matki i mojego Ojca.. I falę tę wykorzystał
Kościół rzymskokatolicki, traktując ją jako Dar Niebios!!! Nie tylko
nie starał się ów Kościół (w osobie księży, którzy mnie znali i brali
ode mnie wcześniej pieniądze) zgasić owej nienawiści, ale odwrotnie -- uznał,
że odrobina ;) utrapień uratować może moją duszę przed potępieniem. Moi
rodzice mieli walczyć przeciwko mnie do upadłego w obronie ,,wyższych
wartości'' -- jak dziś rozumiem brudu i smrodu!!!!

Pieniądze zarabiałem od niepamiętnych czasów i od dziecka prowadziłem
zapis/ewidencję wydatków i zysków. Okradano mnie (i oszukiwano) tak
często, że nie ufałem nikomu i rzadko wierzyłem w to, iż zostaną mi
zwrócone pieniądze (czy przedmioty), które komuś pożyczę. Później
(zachęcany przez księży KRK) zaufałem masie ludzi, co mnie zgubiło.
Później wróciłem do dawnych mych marzeń i stałem się na nowo dzieckiem,
które nie ufa nikomu i ze spokojem przyjmuje informacje o śmierci swych
wrogów. :)

-=-

Zdecydowanie nieprawdą jest, jakoby większość z moich wrogów umarła
w warunkach (czy okolicznościach) niewyjaśnionych. ;) IMO okoliczności
są zawsze jasne -- choroba, wypadek, starość..

Zamierzam odbudować swoje życie i cieszyć się upadkiem moich wrogów. :)

Domagam się wywiązania z obietnic -- białostocką uczelnię wzywam do
oddania mi tego, co moje (mego etatu) a rodzinę mego Ojca wzywam do
oddania mi (w charakterze odszkodowania, nie w charakterze spadku po
przodkach) włości Ojca mego Ojca.

Firma budowana z Ojcem zawaliła się nie z mego powodu i nie ma
szansy na odbudowanie jej ,,potęgi'', :) zatem trzeba mi dać to,
miałem dostać w wypadku niepowodzenia budowania takiej firmy.

-=-

A czy Rydzyk jest Żydem, żydem, czy nie jest -- mnie nie  interesuje. :)
Mam własną religię, szanuję wszystkie religie poza satanistycznymi (do
których zaliczam religię zbudowaną przez Jana Pawła II) i nie zamierzam
już do żadnego Kościoła przenosić się. :)

Każdemu, kto oczekuje ode mnie wsparcia modlitewnego wyjaśniam,
iż nikt nie potrzebuje żadnych pośredników w modlitwie. :) Zaś
każdemu, kto oczekuje ode mnie wsparcia finansowego, wyjaśniam,
iż 10 przykazanie Boskie zabrania pożądania cudzych dóbr. :)
No i każdemu, kto oczekuje ode mnie pomocy w charakterze pracy
(na przykład pchania jego samochodu) wyjaśniam, iż mając
uszkodzenia (w dwóch miejscach) kręgosłupa, obu kolan, biodra :)
i płuc oraz prawego nadgarstka -- mogę co najwyżej pośmiać się
z takich próśb, :) uznając w nich paranoiczne dążenie do świata, którego już nie ma!

Data: 2011-09-26 02:55:16
Autor: stevep
Dnia 25-09-2011 o 18:21:06 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Hmmm, a ty swoje ukrywasz bo typowo niepolskie.

--
stevep

Data: 2011-09-26 03:25:24
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Niemcy to bardzo mądry Naród

"stevep" op.v2d4ueenv39gyb@stevep-komputer.radom.vectranet.pl

zdradza nazwisko, typowo zydowskie.

: Hmmm, a ty swoje ukrywasz bo typowo niepolskie.

U2 ukrywa się jako u-boot o numerze 2?...

Data: 2011-09-23 19:43:39
Autor: bartez

in napisał:

[...]

a no szkoda. Bo to największe gówno w kk

V.

Niemcy to bardzo mądry Naród