Niemcy to bardzo mądry Naród

Data: 2011-10-06 15:35:21
Autor: Krzysiek
Niemcy to bardzo mądry Naród
9 tysiecy przeciwko setkom tysiecy ktorzy papieza witali.
ten margines sie nie liczy.
ty nasladowca urbana.

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

a gdzie zapuscil korzenie socjalizm na dluzej?zgnil razem z towim
komunizmem.
spadaj na kube czy do korei jak ci teskno za socjalizmem

Data: 2011-10-06 16:34:15
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Niemcy to bardzo mądry Naród

"Krzysiek" 4e8dae9c$0$6629$9b4e6d93@newsspool2.arcor-online.net

9 tysiecy przeciwko setkom tysiecy ktorzy papieza witali.
ten margines sie nie liczy.
ty nasladowca urbana.

Zatem niechaj te setki tysięcy płacą papieżowi swoimi pieniędzmi, nie zaś ów margines. :)

Data: 2011-10-06 20:21:08
Autor: Krzysiek

"Eneuel Leszek Ciszewski"  schrieb im Newsbeitrag news:j6ke9b$bts$1inews.gazeta.pl...

[...]

hha ty z polski sie oburzaz ze pare tysiecy niemcow ktorzy tego nie chca zaplaci po 5 centow na wizyte papieza co ty masz gowno do kieszeni milionow niemcow.

ty posluchaj  miliony niemcow nie chca placic miliardow na ciebie i cala polske a musza zebys ty mial sie lepiej bo takie prawo uni.
podobnie jak na grecje.
ja nie chce placic na ciebie a musze.

Data: 2011-10-07 01:28:09
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Niemcy to bardzo mądry Naród

"Krzysiek" 4e8df198$0$7614$9b4e6d93@newsspool1.arcor-online.net

hha ty z polski sie oburzaz

Ja oburzam się? :) Ja cieszę się -- skoro setki tysięcy popierają,
ja już nie muszę. Trzeba karmić głodnych, nie sytych. :)

ze pare tysiecy niemcow ktorzy tego nie chca zaplaci po 5 centow
na wizyte papieza co ty masz gowno do kieszeni milionow niemcow.

A po plsku pisać potrafisz? :)

ty posluchaj  miliony niemcow nie chca placic miliardow na ciebie

A po co mi ich miliardy? :) Słusznie czynią -- jeśli nie chcą. :)

i cala polske a musza zebys ty mial sie lepiej bo takie prawo uni.

Zwalniam ich z tego obowiązku. :)

podobnie jak na grecje.
ja nie chce placic na ciebie a musze.

Wbij :) sobie w swój osrany rozum, że ja mam masę dłużników i nie mam
wierzycieli, jeśli nie liczyć banków, którym spłacam karty kredytowe. :)
Ponadto niech twoja osrana :) głowa zanotuje, że ja swoimi pieniędzmi
wspierałem masę ludzi i organizacji a sam nigdy nie byłem wspierany
przez żadne masy, żadne organizację charytatywne czy pozarządowe,
Kościoły, rządy, państwa itp. darmozjadów. :)

Nigdy nie brałem kuroniówek, zasiłków, nigdy nie korzystałem bezpłatnie
z żadnej pomocy międzynarodowej (jadłem masło przysyłane z zagranicy, ale
za to masło płaciłem popom z cerkwi prawosławnej i każdy, kto chciał, mógł
to masło u nich kupować) polskiej, katolickiej, protestanckiej czy jakiejkolwiek. :)

Wiem, że to trudne do zrozumienia -- w kraju darmozjadów ograniczających się
do pozyskiwania funduszy takich czy innych. :) Mnie państwo polskie (wespół
z Kościołem rzymskokatolickim) okradło, ale nigdy mi niczego nie dało za darmo.
I niczego za darmo od tego (czy od innego) państwa (czy innej osoby -- prawnej
czy fizycznej) nie chcę. Niechaj polskie państwo odda mi moją własność i niech
spierdala na drzewo. :) Za wszystko (co chcę i czego nie chcę) temu państwu
płacę podatkami -- choć to państwo złodziejskie. :)

To państwo wystawia zasraną armię, stacjonująca o krok od Pakistanu, gdzie
ginie Polak -- a zadaniem wystawianej przez to państwo armii jest obrona
obywateli tego państwa! Polak ginie -- albowiem to państwo sra :) ze strachu
przed Talibami czy innymi dupkami, choć przynależy do najsilniejszego sojuszu
świata! To państwo sprzedało za bezcen :) dorobek moich rodziców i zadłuża się
bez opamiętania, bredząc coś (ustami polityków) o zielonej wyspie i dostatku na
miarę krajów skandynawskich. :)

Ja to państwo budowałem z zapałem, gdy byłem młody i silny.
To państwo skazało mnie na wegetację -- za co jestem akurat
wdzięczny, bo choć moje ciało podupadło na zdrowiu, odechciało
się  mi miłości do tego państwa i tego Kościoła. :)

To państwo ni szanuje historii, ustami prezydenta wyznaje, że
historii mają uczyć nie historycy, ale rodzice. :) Być może jutro
okaże się, że leczyć powinni nie lekarze (opłacani ze składek ZUS)
ale też rodzice. :)

To państwo ma dupie swych obywateli: mnie, rodaków z Białorusi i Ukrainy,
wywiezionych do Kazachstanu czy podobnych miejsc!!! To państwo ma złe
tradycje -- państwo, z którego jednak wyrasta dzisiejsze państwo,
pozostawiło kilkadziesiąt lat temu na pastwę losy żydów płacących
podatki na tamto państwo a jeszcze wcześniej oddało na pastwę sowietów
masę swych sprzymierzeńców w czasie obrad ryskich na przełomie lat 1920 i 1921!!

-=-

To państwo zatrudnia masy szeregowych pracowników, których ja szanuję
i których (chyba z wzajemnością) lubię, a których to państwo nie szanuje!!!

-=-

A teraz (jeśli jeszcze tego nie uczyniłeś) wbij sobie do swego parszywego :)
łba informację o tym, że ja nigdy niczego za darmo od tego państwa nie otrzymałem.
A także wbij sobie do tego parszywego :) łba moją obietnicę, :) że jeśli znów
będziesz bredził o tym, że ja coś od tego państwa dostawałem za darmo, być może
znów będę mieszał cię z gównem, jak czynię to teraz. :) Ja to nie ty. :) Ja to
państwo budowałem -- ale to państwo mnie okradło.

-=-

Benedykt XVI także niech szuka zbytu na swoje brednie w innych miejscach.
Ja mu nie będę płacił dobrowolnie za nic. :)

Data: 2011-10-08 14:35:21
Autor: Krzysiek
Niemcy to bardzo mądry Naród

no tak z kim sie nie dyskutuje w necie to jest bogaty ,piekny najlepszy.

Data: 2011-10-08 18:52:11
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Niemcy to bardzo mądry Naród

"Krzysiek" 4e90438d$0$7611$9b4e6d93@newsspool1.arcor-online.net

no tak z kim sie nie dyskutuje w necie to jest bogaty ,piekny najlepszy.

Ja, na potwierdzenie mych słów, mam masę kwitów płacenia
na Kościół, masę świadków takiego płacenia, masę ludzi
,,niezależnych'', na których płaciłem i mam za sobą
kontrole ,,skarbówek'', które nie wykazały u mnie
żadnych nieprawidłowości w płaceniu podatków...

Ty zaś nie masz żadnych prawdziwych dowodów mego brania
z jakiegokolwiek Kościoła czy jakiegokolwiek państwa
czy innej instytucji! :)

-=-

Co do urody -- nie jestem kobietą, więc nie wiem, czy jestem piękny. :)
Nigdzie nie sugeruję, iż jestem najlepszy w czymkolwiek. :)
I nie uważam siebie za bogacza. :) (chyba, że za bogacza z Anatewki)

Niemcy to bardzo mądry Naród