Niemcy to bardzo mądry Naród

Data: 2011-10-08 09:51:55
Autor: Antenka
Niemcy to bardzo mądry Naród
On 22 Wrz, 22:02, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
Tysiące krytyków papieża protestowało po południu w Berlinie, gdzie
Benedykt XVI rozpoczął czterodniowa wizytę w Niemczech. Organizatorzy
podali, że w proteście wzięło udział 10 tys. osób. Policja doliczyła się
dziewięciu tysięcy demonstrantów.

Inicjatorem manifestacji pod hasłem "Nie chcemy władzy dogmatów" było
Stowarzyszenie Gejów i Lesbijek. Do protestu przeciwko polityce papieża w
kwestii seksualności przyłączyło się blisko 70 organizacji, w tym
występujących w obronie praw homoseksualistów oraz walczących o
równouprawnienie kobiet i prawa ofiar nadużyć seksualnych i przemocy w
domach dziecka.

Według policji manifestacja przebiegła bez incydentów. Wielu demonstrantów
pojawiło się w przebraniach duchownych, w tym w kostiumach imitujących
strój papieża.

Według Joerga Steinerta ze Stowarzyszenia Gejów i Lesbijek protest nie był
wymierzony w religię katolicką i jej wyznawców, lecz w politykę papieża,
która - jak powiedział Steinert - dyskryminuje osoby homoseksualne oraz
lekceważy prawa kobiet, w tym do antykoncepcji i aborcji.

Zdaniem organizatorów demonstracji, nie do przyjęcia było zaproszenie
papieża jako przywódcy religijnego do wygłoszenia przemówienia w niemieckim
parlamencie. Z tego powodu do demonstracji przyłączyli się niektórzy
posłowie opozycyjnej socjaldemokracji, Zielonych i Lewicy, którzy
zbojkotowali wystąpienie Benedykta XVI w Bundestagu.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,10339248,Przeciwnicy_p...

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Te 50 osób nazywasz "tysiącami" he? Idź do okulisty, ćmoku.

Antenka

Data: 2011-10-08 19:38:16
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Niemcy to bardzo mądry Naród

"Antenka" 0a9f51f4-bd6e-4a98-b512-58ffd0bfeccf@5g2000yqo.googlegroups.com

: Te 50 osób nazywasz "tysiącami" he? Idź do okulisty, ćmoku.

Kościelni mają trudności w liczeniu. :) Na beatyfikację JPII miały zjechać
miliony, później (gdy ludzie masowo rezygnowali z wyjazdu) okazało się, :)
że wiadomy plac mieści co najwyżej tysiące, ale i tak po beatyfikacji liczba
zgromadzonych sięgała milionów. :)

-=-

Poparcie można liczyć inaczej:

 -- Chińczycy nie zezwalają na rządy rzymskich w swym kraju
 -- Hindusi nie tylko nie popierają, ale mordują rzymskich :)
 -- różni prawosławni (poza grekokatolikami itp. unitami)
    oficjalnie nie popierają rzymskich
 -- różni protestanci nie popierają rzymskich
 -- muzułmanie nie popierają rzymskich
 -- żydzi nie popierają rzymskich
 -- mormoni nie popierają rzymskich
 -- część wiernych KRK nie popiera tego Kościoła...

Któż zatem popiera? Tłumy widoczne na preparowanych manifestacjach wiary. :)
Ale jakkolwiek liczyć -- te tłumy to nie więcej niż 10% obecnej ludzkości. :)
Co najmniej 90% ludzi sprzeciwia się temu papieżowi i tej nauce, i temu Kościołowi.

I tak oto wygląda owo poparcie. :)

-=-

Nadzieją Watykanu jest Brazylia. :) Tam może (; udać się ;) pomoc humanitarna. ;)
Reszta rzymskiego katolicyzmu ma trudności gospodarcze i nie tylko gospodarcze...

Państwa takie jak: Hiszpania, Portugalia i Włochy -- gdzie rzymski katolicyzm
był ugruntowany starannie -- mają przejściowe ;) trudności gospodarcze...
(i ,,polityczne''!!!) Niemcy mają na głowie plajtę Grecji... Polska raczej ;)
nie utrzyma wiadomego brzemienia... (na dodatek W Polsce nie rządzi PiS,
ale PO a kolejnym kandydatem do władzy -- jest SLD!!!)

Brazylia!!! 200 milionów ludzi, dynamicznie rozwijająca się gospodarka,
bieda (w świadomości ludzkiej) i możliwość niesienia międzynarodowej
pomocy humanitarnej zarządzanej przez Kościół rzymskokatolicki...

Jako zawada -- stoi Barack Obama... :)

Data: 2011-10-08 19:53:45
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Niemcy to bardzo mądry Naród

"Eneuel Leszek Ciszewski" j6q1qf$b0i$1@inews.gazeta.pl

(i ,,polityczne''!!!) Niemcy mają na głowie plajtę Grecji...
Polska raczej ;) nie utrzyma wiadomego brzemienia... (na
dodatek W Polsce nie rządzi PiS,ale PO a kolejnym
kandydatem do władzy -- jest SLD!!!)

,,Słowo'' dopowiedzenia...

Nadchodzące wybory niewiele mogą zmienić w ,,strukturze'' władzy.

Nawet gdyby partia PiS by wygrała, nie zdołałaby zbudować koalicji.

A gdyby nawet zdołała -- koalicja taka nie byłaby silna i przegrywałaby stale z opozycyjną PO.

Ale nawet gdyby jakiś cud dał spójność w parlamencie (na przykład PiS i SLD)
na drodze do pełni szczęścia stanie PO w osobie prezydenta, który może zawetować
to, co nie spodoba się mu i wówczas bez zdecydowanej większości głosów nie można
niczego przegłosować...

Zatem obecne wybory są wyborami pomiędzy rządami PO a rządami PO. :)
Za 4 lata PiS może być partią na tyle słabą, że na wiodące miejsce
wysunie się SLD. I te kolejne 4 lata będą prawdziwą kampanią
przedwyborczą, o ile nie dojdzie do przedterminowych wyborów... :)

-=-

Aby było jasne -- ja nie agituję i nie namawiam ani nie odradzam.
Ani teraz, ani wcześniej (w czasie tej kampanii) nie namawiałem do jakiejś opcji. :)
([..] opcji, czyli -- ani nie popieram nikogo, ani nie jestem jego przeciwnikiem,
ani nie namawiam do bojkotu wyborów, ani nie namawiam do jakiejkolwiek postawy
ciała czy ducha :) w związku z tymi wyborami)

Data: 2011-10-09 07:40:03
Autor: abangel666
Niemcy to bardzo mądry Naród
Kurde, miałam zdjęcie z NASA, pogrzeb Wojtyły.... dwie niepełne uliczki; to
te miliony..... dwie niepełne uliczki
Ale mi go gdzieś szlag trafił..... myślałam że dałam to na moją strone; ale
przekopałam całą swoja stronę i nie ma.... kurde; fotka mi zginęła a teraz
by się przydała!

pozdrawiam Leszek
ab.
PS. jesli chodzi o pogrzeby; to z tego co wiem - mogę się mylić - najwięcej
ludzi przyszło na pogrzeb egipskiej piosenkarki Oum Kalsoum; to było 6
milionów ludzi!

Data: 2011-10-09 16:20:34
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Niemcy to bardzo mądry Naród

"abangel666" 4e9133ee$0$2502$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Dowód, którego nie ma -- to żaden dowód. W Białymstoku była jedna uliczka, ale
za to długa na pół miasta i szeroka na 30 metrów. :) Szły masy ludzkie -- wiem,
bo łaziłem ,,do końca'' w obie strony (pochód szedł powoli, nudziło się mi)
w czasie tego marszu. No... Może nie 30 metrów, ale nie mierzyłem szerokości
(niejednakowej na całej swej długości) ulicy, ani tym bardziej -- szerokości
pochodu... Pochodu raczej luźnego i miejscami rwącego się...

Początki pontyfikatu JPII ściągały większe tłumy niż zakończenie tegoż pontyfikatu.

Co do świeczek w oknach... Nie miałem nadmiaru gotówki, ale na taką okazję
nie pożałowałem -- jeździłem nocą po mieście i wyszukiwałem płonących
świec wystawianych w oknach. Nie pamiętam, czy widziałem dwie, czy trzy, :)
a świecę płonąca w oknie widać z bardzo dużej odległości... Ściany ogromnych
miastowych ;) blokowisk umożliwiają błyskawiczny (dosłownie) wgląd w masę
ludzkich mieszkań... [w tym wypadku -- także w masę ludzkich serc]

Po uroczystościach na lotnisku było coś na kształt pikniku. :)
,,Maszerujący'' w pochodzie byli ponurzy, ale wytrwała młodzież
(na lotnisku, po uroczystościach) raczej nie płakała. :) Nic tu
dziwnego -- młodzi wiedzieli o tym, że nasz wieki rodak odszedł,
aby królować u boku Pana! ;)

I byłem zapewne jedną z niewielu osób, które wtedy zdawały sobie sprawę
z tego, że Jan Paweł II, papież, umarł na 2 godziny i 23 minuty przed zbawczą
dla niego niedzielą... A ja urodziłem się właśnie 23 dnia 2 miesiąca roku...

Z lekcji religii wiem, że święci umierają w dniu swego święta (JPII nie dożył)
nie zaś w święta niewierzących (2 dzień miesiąca ustanowiono chyba całkiem
niedawno, ale jeszcze za życia tego papieża) i że moment śmierci jest ważny.

pozdrawiam Leszek

Odwzajemniam pozdrowienie -- jeśli do mnie. :)

ab.
PS. jesli chodzi o pogrzeby; to z tego co wiem - mogę się
mylić - najwięcej ludzi przyszło na pogrzeb egipskiej
piosenkarki Oum Kalsoum; to było 6 milionów ludzi!

Coraz częściej ludziska pojmować będą, że poza KRK są i inne Kościoły,
poza ,,naszymi'' są inne kultury itd... I te inne niekoniecznie są
gorsze od naszych. :)

-=-

Tak czy siak -- KRK kurczy się i przeżywa trudności finansowe. :)

Data: 2011-10-10 06:45:56
Autor: abangel666
Niemcy to bardzo mądry Naród

Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski <prosze@czytac.fontem.lucida.console> w
wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:j6sajp$9n0$1@inews.gazeta.pl...

Dowód, którego nie ma -- to żaden dowód.

No kurde nie mam tego cholernego zdjęcia.
Trzaby przekopać archiwum NASA.....

..
> [...]
> piosenkarki Oum Kalsoum; to było 6 milionów ludzi!

Coraz częściej ludziska pojmować będą, że poza KRK są i inne Kościoły,

Tu nie chodzi o religię; 6 milionów ludzi przyszło w Kairze, by pozegnać
piosenkarkę Oum Kalsoum; to jest szok.... i to w kraju islamskim!

salut!
abi666

Data: 2011-10-11 03:02:57
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Niemcy to bardzo mądry Naród

"abangel666" 4e9278bf$0$2487$65785112@news.neostrada.pl

> [...]

Tu nie chodzi o religię; 6 milionów ludzi przyszło w Kairze, by pozegnać
piosenkarkę Oum Kalsoum; to jest szok.... i to w kraju islamskim!

W czym nie chodzi? Mnie o to chodzi, że widok tłumu nie oznacza
tego, iż poza tym tłumem nie ma nikogo. Mnie ciągle tłumaczą, że
jeśli ,,na papieża'' (wystąpienie czy pogrzeb -- nie jest to
istotne tutaj) przybywa tłum, znaczy to niezbicie, że caluteńka
ludzkość uznaje tego papieża za jedynie słusznego namiestnika Boga. :)

Widok tłumu przy papieżu mówi, że to zaledwie ułamek ludzkości,
czyli -- poza tą religią też coś istnieje. Widok zaś tłumu przy
piosenkarce mówi, że poza religią też istnieje coś, co ciągnie
tłumy, czyli -- albo papież nie jest taki ważny, albo piosenkarka
też jest namiestnikiem Boga. :)

W Polsce KRK ciągnie tłumy -- na świecie poparcie dla KRK można
oszacować jako dziesięcioprocentowe, czyli... marginalne...

Data: 2011-10-11 04:57:29
Autor: abangel666
Niemcy to bardzo mądry Naród
Mam zdjęcie!
Oto miliony ludzi na pogrzebie Wojtyły!
http://legaba.6te.net/pogrzeb.jpeg
(zdjęcie z NASA)
:)

ab.

Data: 2011-10-15 19:31:36
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Niemcy to bardzo mądry Naród

"abangel666" 4e93b0d4$0$2448$65785112@news.neostrada.pl

Mam zdjęcie!
Oto miliony ludzi na pogrzebie Wojtyły!
http://legaba.6te.net/pogrzeb.jpeg
(zdjęcie z NASA)

 -- Przybyły miliony ludzi!!!
 -- A ile było tych milionów?
 -- Dwie tysięczne jednego miliona. ;)
 -- Czyli można by rzecz, że jeden tysiąc?
 -- No tak...
 -- Albo, że setki, dziesięć setek...

Data: 2011-10-15 19:38:18
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[...]

OK -- (; miliony ;) są, ale może to zdjęcie z innej uroczystości? :)
Można by te ,,miliony'' pomieścić bez trudu (luźno) na połowie placu,
a plac liczy sobie znacznie mnie niż miliony. :)

 -- Przybyły miliony ludzi!!!
 -- A ile było tych milionów?
 -- Jedna tysięczna jednego miliona. ;)
 -- Czyli można by rzecz, że jeden tysiąc?
 -- No tak...
 -- Albo, że setki, dziesięć setek...

W poprzednim poście jest błąd -- ma być jedna tysięczna. :)

Niemcy to bardzo mądry Naród