Niemcy wkurwieni że USA ich szpieguje!!!

Data: 2013-06-30 17:26:15
Autor: Tuskobus
Niemcy wkurwieni że USA ich szpieguje!!!
Rozmawiałem przed chwilą ze zwykłymi Niemcami i ci są strasznie wkurwienia na USA, że ci ich szpiegują bez opamiętania.

A tu jak reagujÄ… na szpiclowanie przez USA media:

NSA-Skandal: besonders Deutschland wurde intensiv bespitzelt!

http://www.krone.at/forum/board11-nachrichten/board16-welt/1087836-nsa-skandal-besonders-deutschland-wurde-intensiv-bespitzelt/

NSA-Skandal czyta siÄ™ prawie jak NAZI-Skandal, skÄ…d ja to znam...
Kiedyś taką stronkę stworzyłem, he, he, he....

Data: 2013-06-30 10:42:49
Autor: leming.show
Niemcy wkurwieni ¿e USA ich szpieguje!!!
Jak ci niemcy smieli podwazyc zaufanie do USA sprowadzajac spowrotem swoje zloto do swoich niemieckich bankow, jak smia watpic w dobre zamiary USA, sledzenie rozmow, maili to wszystko dla ich dobra!!! :) niewdziecznicy ci niemcy:)

Niemcy wkurwieni że USA ich szpieguje!!!