Niemcy wplątują Europę w konflikt

Data: 2017-06-09 23:13:41
Autor: u2
Niemcy wplątują Europę w konflikt
http://www.stefczyk.info/wiadomosci/polska/czeka-nas-iii-wojna-swiatowa-jak-zawsze-przez-niemcow-,20300350177

- Trzeci raz Niemcy w ciągu 100 lat wplątują Europę w wojnę. Polscy politycy mówią to otwarcie, zachodni politycy mówią to po cichu. Moim zdaniem to nie tyle wojna, co próba podboju Europy jako kontynentu. Kto jest po drugiej stronie? Trudno to sprecyzować, bo jeśli powie się, że to ISIS to za mało. Ludzie, którzy uczestniczą w zamachach, to nie są poddani Państwa Islamskiego. Są sympatykami, ale to nie są obywatele tego państwa - przewiduje na antenie Telewizji Republika dr Rafał Brzeski, ekspert ds. służb specjalnych i dezinformacji

Naukowiec w programie Jacka Ożoga podkreślił, że współczesny terroryzm bardzo zmienił się od tego, z jakim mieliśmy do czynienia jeszcze w ubiegłym wieku. Zamachowcy do ataków wykorzystują tak powszechne środki, jak samochody ciężarowe, nie wahają się też uderzać tam gdzie są dzieci.

- Dzisiaj mamy do czynienia, w przypadku terroru islamskiego, z tym, że celem są wszyscy rdzenni mieszkańcy Europy. Bez względu na to, czy to noworodki, czy starcy. Kilkunastoletnie dziewczęta na koncercie w Manchesterze to bardzo miękki cel - stwierdził Brzeski.

Według eksperta w tym szaleństwie można zauważyć jednak pewne pozytywy.
Do takich z pewnością należy fakt, że ludzie zaczęli się bronić. Przestaliśmy być zarzynanymi, sparaliżowanymi strachem owieczkami i w obronie własnej, czy najbliższych, nie boimy się konfrontacji.

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-06-09 23:27:55
Autor: w systemie siła 'POPIS/EU
Niemcy wplątują Europę w konflikt
nie no tak, to stary sbecki numer o którym chyba pisałem ze dwa dni temu... teraz widać, kto jest dobry a kto nie jest dobry... (proponuję olać albo nafajdać na to)

Data: 2017-06-10 08:38:33
Autor: Ciemny Lud
pisowski pachołek "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:593b0f84$0$15205$65785112news.neostrada.pl...
[...]

O czym ty idioto pierdolisz? Niemcy? Putin to gołąbek pokoju tak? To co odpierdala w naszym kraju sitwa Kaczyńskiego prędzej wplącze nas w konflikt z sąsiadami.

CL

Data: 2017-06-10 04:09:46
Autor: Stachu Chebel
W dniu sobota, 10 czerwca 2017 08:51:39 UTC+2 użytkownik Ciemny Lud napisał:
> [...]

O czym ty idioto pierdolisz? Niemcy? Putin to gołąbek pokoju tak? To co odpierdala w naszym kraju sitwa Kaczyńskiego prędzej wplącze nas w konflikt z sąsiadami.

=========
U2 o zupie, Ty o dupie...

Data: 2017-06-10 18:04:51
Autor: w systemie siła 'POPIS/EU
Niemcy wplątują Europę w konflikt
U2 o zupie, Ty o dupie...

no ale ty - o grancie!

Data: 2017-06-11 11:47:31
Autor: Ciemny Lud
Niemcy wplątują Europę w konflikt czyli problemy Chebla ze wzwodem

==========

U2 o zupie, Ty o dupie...

Problemy ze wzwodem masz? ;-)))

CL

Data: 2017-06-10 13:37:27
Autor: u2
W dniu 10.06.2017 o 08:38, Ciemny Lud pisze:
[...]

te piździak, Bolanda to malutka karta przetargowa w grze wielkich mocarstw, takich piździaków jak ty od razu wielcy mocarze odstrzelą:)))))))))))))

Data: 2017-06-11 11:47:58
Autor: Ciemny Lud
Niemcy wplątują Europę w konflikt czyli problemy idioty u2
ćwok "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości
[...]

Takich pisdziaków jak ty to wszy niebawem zjedzą! ;-))))

CL

Niemcy wplątują Europę w konflikt