Niemcy wściekli! MOCNE stanowisko Polski ws reparacji! Podano przełomową datę

Data: 2018-11-08 15:31:33
Autor: Lord Donald
Niemcy wściekli! MOCNE stanowisko Polski ws reparacji! Podano przełomową datę
Niemcy wściekli! MOCNE stanowisko Polski ws reparacji! Podano przełomową datę

Kwestia reparacji niemieckich nie jest zamknięta - powiedział prezydent Andrzej Duda w wywiadzie dla niemieckiej gazety ,,Bild". Z kolei ,,Codzienna" spytała posła Arkadiusza Mularczyka, przewodniczącego parlamentarnego zespołu ds. reparacji, kiedy zostanie opublikowany raport przygotowany przez jego współpracowników.
- Prace są na ukończeniu i najprawdopodobniej będzie to początek 2019 r. - odpowiedział.

Prezydent Andrzej Duda został zapytany przez niemieckich dziennikarzy, czy według niego kwestia niemieckich reparacji za drugą wojnę światową jest zamknięta.

http://wlocie.pl/index.php/2018/10/31/niemcy-wsciekli-mocne-stanowisko-polski-ws-reparacji-podano-przelomowa-date/?fbclid=IwAR1Fi-gNvWrlcBQ_TgmxpKNV-pvfhMyeameoje3_UcwD569VmkYUfp2Lb-g

Data: 2018-11-08 08:17:52
Autor: japanizer
On Thursday, November 8, 2018 at 11:31:34 PM UTC+9, Lord Donald wrote:
[...]

Duda mówił o tym prawie dwa tygodnie temu.

Potem widział Merkel, i ani słowem nie wspomniał. Morawiecki też widział, i również ani słowem nie wspomniał.

Data: 2018-11-08 08:34:30
Autor: bytomir.kwasigrochowy
W dniu czwartek, 8 listopada 2018 17:17:53 UTC+1 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
> [...]

Potem widział Merkel, i ani słowem nie wspomniał. Morawiecki też widział, i również ani słowem nie wspomniał.

Ważne są twoje kwiki.

Szczerze mówiąc myślałem że pierwszy w watku zamelduje się balkonowiec, a tu niespodziewajka, japagłupek!:)
Wygrałeś talon na kurwę i balon.

Data: 2018-11-08 09:14:19
Autor: japanizer
On Friday, November 9, 2018 at 1:34:32 AM UTC+9, bytomir.kw...@gmail.com wrote:

Ważne są twoje kwiki.

Jak już te reparacje za rok dostaniemy, to ile to będzie, po 8.5 miliona na głowę Polaka, jakoś tak wychodzi?

Postanowiłeś już, co kupisz? Wymarzony przez ciebie strukturyzator pamięci wody może?

I jeszcze z nowszych wiadomości:

  Przed Polską nie ma drogi prawnej pozwalającej na skuteczne ubieganie się o   reparacje od Niemiec - uważa czeski premier Andrej Babisz. Jego kraj o takie   odszkodowanie nie wystąpi.

  "Polska według naszej opinii nie ma realnej szansy na uzyskanie reparacji od   Niemiec, ponieważ nie może dochodzić tych praw przed żadnym sądem".

http://www.tokfm.pl/Tokfm/7,130517,24127313,czesi-nie-chca-reparacji-wojennych-od-niemiec-i-nie-wierza.html

Obesrany nocniczku, 12 listopada biuro poselskie PiS będziesz miał zamknięte - pojedź wtedy do Pragi, wyrwij jakieś drzewko, nasikaj do bramy, będziesz mógł się pochwalić wśród kolegów z brązową sraczką w głowie, że zemściłeś się na Czechach.

Data: 2018-11-08 09:42:45
Autor: Zenek Kapelinder
Niemcy wściekli! MOCNE stanowisko Polski ws reparacji! Podano przełomową datę
A ty oczywiscie za podnozek makreli robiles i wiesz.

Niemcy wściekli! MOCNE stanowisko Polski ws reparacji! Podano przełomową datę