Niemcy wyja¶ni± Smoleńsk?

Data: 2015-08-18 19:50:59
Autor: Chiron
Niemcy wyja¶ni± Smoleńsk?
Data: 2015-08-18 15:49:11
Autor: Stachu Chebel
Niemcy wyja¶ni± Smoleńsk?
W dniu wtorek, 18 sierpnia 2015 19:50:56 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
http://niezalezna.pl/67578-niemiecki-policzek

===========
Niemcy wyja¶ni± Smoleńska, a póki co Nazi¶ci nie zabulili ani pfeniga za rozpierduchę naszego kraju. A tak w ogóle, to Ruskie to fjuty rzadkej ma¶ci, bo w Teheranie, Jałcie sterrozyzowa"vivli naszych niezłomnych sojuszników i przez Ruskich mieli¶my przer±bane.. Potęga militarna, której nie zbyt bardzo chciało się bronić paryża, też ustami degola wyła "wiw la poloń". Czamberlejn też co¶ beknoł "tak wielu zawdzięcza tak wiele niewielu" , i takie tam sranie w banie.. A tak co raz to nasi szanowni politycy pierdol± "z historii należy wyci±gać wnioski", i jest to pierdzielenie pod k±tem Rosji. A argumenty jad± w stronę nieistniej±cego CCCP. I wszelakie media jad± u nas jak "po burej suce" po CCCP. Ale Niemcy s± "COOL" !!  No bo to ani Nazi¶ci, ani Hitlerowcy !! Ot, to tylko nasi przyjaciele, ofiary Nazizmu i Hitleryzmu...

JAPIERDOLE !! Ale sie pojebało !!!

Data: 2015-08-19 07:37:50
Autor: silvio balconetti
Niemcy wyja¶ni± Smoleńsk?

============

[...]

Co piles kolego? Bo upalu u was chyba juz nie ma?

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2015-08-19 08:09:11
Autor: A. Filip
Niemcy wyjaśnią Smoleńsk?
silvio balconetti <silvio@invalid.invalid> pisze:
Am 19.08.2015 um 00:49 schrieb Stachu Chebel:
W dniu wtorek, 18 sierpnia 2015 19:50:56 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
http://niezalezna.pl/67578-niemiecki-policzek

============

Niemcy wyjaśnią Smoleńska, a póki co Naziści nie zabulili ani
pfeniga za rozpierduchÄ™ naszego kraju. A tak w ogĂłle, to Ruskie to
fjuty rzadkej maści, bo w Teheranie, Jałcie sterrozyzowa"vivli
naszych niezłomnych sojuszników i przez Ruskich mieliśmy
przerąbane.. Potęga militarna, której nie zbyt bardzo chciało się
bronić paryża, też ustami degola wyła "wiw la poloń". Czamberlejn
też coś beknoł "tak wielu zawdzięcza tak wiele niewielu" , i takie
tam sranie w banie..

A tak co raz to nasi szanowni politycy pierdolÄ… "z historii naleĹĽy
wyciągać wnioski", i jest to pierdzielenie pod kątem Rosji. A
argumenty jadÄ… w stronÄ™ nieistniejÄ…cego CCCP.

I wszelakie media jadÄ… u nas jak "po burej suce" po CCCP.

Ale Niemcy sÄ… "COOL" !!  No bo to ani NaziĹ›ci, ani Hitlerowcy !! Ot, to tylko nasi przyjaciele, ofiary Nazizmu i Hitleryzmu...

JAPIERDOLE !! Ale sie pojebało !!!

Co piles kolego? Bo upalu u was chyba juz nie ma?

MoĹĽe to beznadziejny przypadek schizofrenii bezobjawowej aktualnej wersji? :-)

https://pl.wikipedia.org/wiki/Schizofrenia_bezobjawowa

--
A. Filip
Kto w naszych czasach jeszcze mĂłwi o eksterminacji Ormian?

Data: 2015-08-18 20:48:48
Autor: silvio balconetti
Niemcy wyjaśnią Smoleńsk?
Am 18.08.2015 um 19:50 schrieb Chiron:
http://niezalezna.pl/67578-niemiecki-policzek

--

Chiron

Cos jak zwykle dosc spozniona prasowka, ale sa tacy co zyja jeszcze zamachem na JFK, smiercia Lady Di, a inni Jima Morrisona, Jimi Hendrixa i in.
Do rzeczy: Pani G. juz sie o 5 miesiecy postarzala, a Niemcy jak nie wyjasnili tak i nie wyjasniaja. Zapomniala napisac ktorzy i gdzie, wiec nie moge znalezc sladow.

A co do znanego autora, to komentarz z kwietnia:

>Der BND dementierte derweil Roths Behauptungen, er habe Informationen ĂĽber einen Anschlag auf die Regierungsmaschine.

"Ein in den Medien genanntes und bei Youtube gezeigtes Dokument aus März 2014, von dem behauptet wird, dass der Buchautor daraus zitiere, wurde bei einer kurzfristig angestrengten hausweiten Suche nicht gefunden", sagte ein BND-Sprecher in dieser Woche.<

http://www.huffingtonpost.de/2015/04/09/katastrophe-von-smolensk-russland-soll-polens-prasidenten-umgebracht-haben_n_7031030.html

Miesiac pozniej autor relatywizuje swoje wnioski:

http://www.resonanzboden.com/streitfall/das-maerchen-von-der-verschwoerungstheorie-juergen-roth-smolensk/

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej
"Mnie, jako katolika, prawo nie obowiÄ…zuje". (T.Rydzyk, redemptorysta)

Data: 2015-08-18 20:58:32
Autor: Chiron
Niemcy wyjaśnią Smoleńsk?

Użytkownik "silvio balconetti" <silvio@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:d3hd0gFp8o4U1mid.individual.net...
> [...]

nicht nur ein Buch über die Katastrophe von Smolensk ist, sondern auch über die Tradition der systematischen Lügen des früheren sowjetischen wie jetzigen russischen Machtapparates. Der Flugzeugabsturz ist dabei sicher ein wichtiges Element in der Analyse dieser Politik, genauso jedoch wie der russische Krieg gegen die Ukraine oder der Absturz der MH17 im Sommer 2014. Bücher bis zum Ende zu lesen – anscheinend gibt heute dazu auch bei vielen Journalisten keine Zeit mehr. Die alte sizilianische Lebensweisheit „Wer taub ist und blind und den Mund hält, der wird in Frieden 100 Jahre alt“, dürfte jedenfalls in Polen wie in Österreich und Deutschland durchaus zutreffen, und im Zusammenhang mit dem Flugzeugabsturz in Smolensk scheinen das nicht nur regierungstreue Journalisten in Polen als Losung beherzigt zu haben.<

A coś po angielsku- albo kilka słów po polsku?

--

Chiron

Data: 2015-08-18 21:10:45
Autor: silvio balconetti
Niemcy wyjaśnią Smoleńsk?
Am 18.08.2015 um 20:58 schrieb Chiron:

> [...]

wurde bei einer kurzfristig angestrengten hausweiten Suche nicht
gefunden", sagte ein BND-Sprecher in dieser Woche.<

Tymczasem BND zaprzeczył Rotha twierdzi, że informacje o ataku na rząd maszyny.

BND rzecznik powiedział "w mediach i pokazane na YouTube dokumentu od marca 2014, twierdzi, że książka autor od ten cytat, nie Znalezione w krótkim czasie ciężko wyszukiwania całego domu", w tym tygodniu

>Meanwhile, the BND denied Roth's claims that he had information about an attack on the Government machine.

A BND spokesman said "An in the media and shown on YouTube document from March 2014, claims that the book author from this quote, not found in a short term hard house-wide search", this week<

bing translator :-)

>The BND denied Meanwhile, Roth's allegations that he had information about an attack on the government machine.

"A referred to in the media and shown on Youtube document from March 2014, it is claimed by the that the author quote from it, was not found at a short strenuous house-wide search," a BND spokesman this week<

google translator :-)

itd. itp.