Niemcy wyśmiewają "Starucha". Zobacz wideo

Data: 2011-09-06 15:32:38
Autor: Tomek
Niemcy wyśmiewają "Starucha". Zobacz wideo

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4e6612e6$0$2442$65785112news.neostrada.pl...
Niemiecka telewizja ZDF ostrzega swoich rodaków, by nie wybierali się na Euro 2012. Według niej przyjazd do Polski wiąże się z wielkim ryzykiem. Dlaczego? Bo nad Wisłą mieszkają stadionowi chuligani, którzy są nazistami, antysemitami i rasistami czyhającymi na muzułmanów i homoseksualistów.

Reportaż przedstawia awantury z udziałem polskich chuliganów. Niemcy podkreślają, że nasi kibole są nacechowani brutalnością i że to oni rządzą na stadionach. Natomiast policja jest wobec nich bezsilna.

Niemcy zaznaczają, że wśród kiboli jest wielu przeciwników organizacji Euro 2012 w Polsce. Należy do nich uznawany za lidera kibiców Legii Warszawa Piotr Staruchowicz, który szybko zostaje "obśmiany" przez autorów reportażu. "Staruch" przed kamerami niemieckiej telewizji deklaruje, że jest zwolennikiem dialogu. Pozuje na inteligentnego i grzecznego człowieka.

Jednak po chwili na ekranie widzimy go w akcji, gdy "rozmawia" z piłkarzem swojej drużyny za pomocą pięści. Wtedy lektor dodaje - "tak wygląda w Polsce dialog".
więcej:
http://wiadomosci.dziennik.pl/sport/pilka-nozna/artykuly/354635,niemcy-wysmiewaja-starucha-zobacz-wideo.html

I co wy na to?

--
U nas niestety merdia są bez jaj, bo mogliby się pośmiać trochę z Niemców. Zwłaszcza jak tu jeżdżą, wiedząc, że mandaty są symboliczne. A swoją drogą pamiętam, że jak otworzyli granice, to strach było przez Niemcy jechać - co i rusz zdarzały się pobicia Polaków.
Ps. A Staruchowi się należało utarcie nosa. Szkoda tylko, że obraz Polaków ucierpiał na zachowaniu tego pana.

Data: 2011-09-06 13:52:01
Autor: obserwator
Niemcy wyśmiewają
Tomek <kuki543@wp.pl> napisał(a):
Ps. A Staruchowi się należało utarcie nosa. Szkoda tylko, że obraz Polaków ucierpiał na zachowaniu tego pana.

:))....obraz Polski ucierpial przez jednego kibica? zartownis z ciebie.

Data: 2011-09-06 16:56:01
Autor: u2
W dniu 2011-09-06 15:32, Tomek pisze:
[...]

Slabi ci Polacy, skoro dawali sie pobic.

Ps. A Staruchowi się należało utarcie nosa. Szkoda tylko, że obraz Polaków ucierpiał na zachowaniu tego pana.

Ja bym wreczyl nagrode dla p. Starucha za patriotyzm i walecznosc,
ktorej brakuje pelomafii.

Data: 2011-09-06 16:59:11
Autor: zdumiony
W dniu 2011-09-06 16:56, u2 pisze:
Ja bym wreczyl nagrode dla p. Starucha za patriotyzm i walecznosc,
ktorej brakuje pelomafii.

Już Staruch staje się bohaterem

Data: 2011-09-06 17:00:39
Autor: u2
W dniu 2011-09-06 16:59, zdumiony pisze:
W dniu 2011-09-06 16:56, u2 pisze:
Ja bym wreczyl nagrode dla p. Starucha za patriotyzm i walecznosc,
ktorej brakuje pelomafii.

Już Staruch staje się bohaterem

Moje wielkie brawa dla kibicow Legii za patriotyzm i walecznosc.

Data: 2011-09-06 17:03:32
Autor: zdumiony
W dniu 2011-09-06 17:00, u2 pisze:
Moje wielkie brawa dla kibicow Legii za patriotyzm i walecznosc.

Buahaha

Data: 2011-09-06 17:05:17
Autor: u2
W dniu 2011-09-06 17:03, zdumiony pisze:
W dniu 2011-09-06 17:00, u2 pisze:
Moje wielkie brawa dla kibicow Legii za patriotyzm i walecznosc.

Buahaha

O, ryzy platfons rzy ze swojej lysiny :)

Data: 2011-09-06 17:06:33
Autor: zdumiony
W dniu 2011-09-06 17:05, u2 pisze:
W dniu 2011-09-06 17:03, zdumiony pisze:
W dniu 2011-09-06 17:00, u2 pisze:
Moje wielkie brawa dla kibicow Legii za patriotyzm i walecznosc.

Buahaha

O, ryzy platfons rzy ze swojej lysiny :)

A ty podlizujesz się kibolom

Data: 2011-09-06 17:08:24
Autor: u2
W dniu 2011-09-06 17:06, zdumiony pisze:
O, ryzy platfons rzy ze swojej lysiny :)

A ty podlizujesz się kibolom

Nie podlizuje sie, szczerze ich podziwiam, a ryzy gnojek i tak odejdzie
w nieslawie :)

Data: 2011-09-06 17:25:56
Autor: zdumiony
W dniu 2011-09-06 17:08, u2 pisze:
Nie podlizuje sie, szczerze ich podziwiam, a ryzy gnojek i tak odejdzie
w nieslawie :)

http://lublin.gazeta.pl/lublin/1,35640,6648686,Kibole_zatrzymali_pociag__bo_mieli_ustawke.html
oj, jest czego podziwiać

Data: 2011-09-06 18:10:29
Autor: Grzegorz Z.
Nie zmieniaj tematów nie swoich wątków.
u2 napisał:

[...]

Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych
tarapatach. John Steinbeck

Data: 2011-09-06 17:34:57
Autor: stevep
Dnia 06-09-2011 o 17:05:17 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2011-09-06 17:03, zdumiony pisze:
W dniu 2011-09-06 17:00, u2 pisze:
Moje wielkie brawa dla kibicow Legii za patriotyzm i walecznosc.

Buahaha

O, ryzy platfons rzy ze swojej lysiny :)
A co z łysiną ćwierćmetra?

--
stevep

Data: 2011-09-06 17:34:22
Autor: stevep
Dnia 06-09-2011 o 17:03:32 zdumiony <zdumiony@jestem.pl> napisał(a):

W dniu 2011-09-06 17:00, u2 pisze:
Moje wielkie brawa dla kibicow Legii za patriotyzm i walecznosc.

Buahaha
Prawda, że zabawny idiota.

--
stevep

Data: 2011-09-06 17:33:23
Autor: stevep
Dnia 06-09-2011 o 16:56:01 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

A tobie należy się najwyzsze odznaczenie za wybitne kretynstwo.

--
stevep

Niemcy wyśmiewają "Starucha". Zobacz wideo