Niemcy zabronią nam wydobywania gazu z łupków

Data: 2011-10-05 20:32:55
Autor: boukun
Niemcy zabronią nam wydobywania gazu z łupków
Teraz to nam zabronią wydobywania gazu z łupków... i Herr Tusk ani nie mruknie... Niemcy z Francuzami aż owsików dostali, że Polska może stać się energetycznie niezależna, a oni wtopili w rurę tyle pieniędzy i będą musieli od Ruskich kupować po zawyżonej cenie i nie będą mogli znaleźć frajerów, którym by odsprzedali resztę drożej...

boukun

Data: 2011-10-05 21:16:46
Autor: Sonn
W dniu 2011-10-05 20:32, boukun pisze:
[...]

Gdzie hodują takich idiotów jak ty? Wolę wiedzieć żeby omijać z daleka

--
Sonn

Data: 2011-10-05 21:30:09
Autor: boukun

Użytkownik "Sonn" <lacrimosa321@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j6iaet$pcq$2inews.gazeta.pl...
[...]

W Świdnicy, spierdalaj mi z drogi w podskokach...

boukun

Data: 2011-10-05 13:06:16
Autor: Antenka
On 5 Paź, 21:30, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "Sonn" <lacrimosa...@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo cinews:j6iaet$pcq$2inews.gazeta.pl...

> Gdzie hoduj takich idiot w jak ty? Wol wiedzie eby omija z daleka

> --
> Sonn

W widnicy, spierdalaj mi z drogi w podskokach...

boukun

Nie drzyj się na niego. Przecież po tym głupawym tekście widać, że
jest opóźniony w rozwoju - wykarmiony POlszewicką propagandą. :-o)

Antenka

Data: 2011-10-05 22:54:22
Autor: raff

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:cec43d33-7e14-47b3-b96a-60c4749b979bhd1g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

Nie drzyj się na niego. Przecież po tym głupawym tekście widać, że
jest opóźniony w rozwoju - wykarmiony POlszewicką propagandą. :-o)

Przeciez sie nie drze, kazal mu tylko spierdalac w podskokach.

Jak Tusio zapewnia ze ze strony Brukseli nic naszym lupkom nie grozi, to zaczalem sie powaznie bac. Wszystko co ten gosciu mowi nalezy tlumaczyc na opak.

R.

Data: 2011-10-06 07:31:11
Autor: jadrys
W dniu 2011-10-05 22:54, raff pisze:
Jak Tusio zapewnia ze ze strony Brukseli nic naszym lupkom nie grozi, to zaczalem sie powaznie bac. Wszystko co ten gosciu mowi nalezy tlumaczyc na opak. R.

"Naszym łupkom" , no no raff - fantazję to ty masz bujną.

Data: 2011-10-06 17:22:24
Autor: stevep
Dnia 06-10-2011 o 07:31:11 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Eeee, pewnie mu chodziło naszych głupków.

--
stevep

Data: 2011-10-06 04:42:18
Autor: stevep
Dnia 05-10-2011 o 21:16:46 Sonn <lacrimosa321@poczta.onet.pl> napisał(a):

[...]

Debili nie sieją, to samosiejki.

--
stevep

Niemcy zabronią nam wydobywania gazu z łupków