Niemcy ?a?uj? napa?ci na Zwi?zek Radziecki

Data: 2014-02-24 11:35:55
Autor: brat_olin
Niemcy ?a?uj? napa?ci na Zwi?zek Radziecki
boukun wrote:

Jak pilnowałem ostatnio chałupy jednemu dyrektorowi Deutsch Bank, to jego dzieci opowiadali do mnie, że błędem Niemców była napaść na Związek Radziecki, że Rosja nigdy nie jest do pokonania. Mówił, że głupotą totalną było próbować pokonać wielkiego niedźwiedzia...

Robil Pan za cos w rodzaju Grasia, ale on nie musial sie dzieciakami po Niemcu opiekowac.  Trzeba bylo sie, jak Gras, do UPR-u zapisac, p. boukun, i jeszcze by Pan w rzadzie robil..

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2014-02-24 20:46:22
Autor: boukun
Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:bd86eb41-25e9-43e9-bb1b-9cb8bfee2ed3googlegroups.com...
boukun wrote:

[...]

Te dzieci to dorosłe i wszystkie ustawione, przyjeżdżali w odwiedziny do ojca, a ojciec już 26 lat na emeryturze, obecnie ma blisko 89 lat, w tym 3 lata spędził w sowieckiej niewoli i na Placu Czerownym się kładł, żeby go do lazaretu zabrali...

boukun

Niemcy ?a?uj? napa?ci na Zwi?zek Radziecki