Niemcy zburzyli zabytkowy polski kościół!

Data: 2017-08-26 23:21:59
Autor: japanizer
Niemcy zburzyli zabytkowy polski kościół!
A nie, jednak nie Niemcy, a Polacy w Polsce zburzyli zabytkowy polski kościół:

http://poznan.wyborcza.pl/poznan/7,36001,22281519,zostala-kupa-cegiel-i-kamieni-buldozery-na-morsku-zniszczyly.html

  Buldożery zniszczyły w sobotę nieczynny kościół św. Trójcy przy ul. Franciszka   Jaśkowiaka na poznańskim Morasku. Lokalni działacze nie kryją oburzenia: -   Zniknął nie tylko ciekawy architektonicznie obiekt, ale też ważny symbol   polskości. Morasko nie będzie już takie samo.

Dramatycznej relacji "Niemcy zamykają polski kościół" w TVPiS ani nawoływania do bojkotu Niemiec w pisbolszewickich gazetach tym razem z jakiegoś powodu nie ma.

Data: 2017-08-27 09:09:53
Autor: A. Filip
Niemcy zburzyli zabytkowy polski kościół! [GW donosi: buldożery zrównały kościół w Poznaniu]
japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

TY masz interes żeby drzeć mordę?  To TY drzyj mordę jeszcze bardziej *leniu* :-)

Data: 2017-08-27 00:13:45
Autor: japanizer
On Sunday, August 27, 2017 at 4:09:57 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]
> jakiegoś powodu nie ma.

TY masz interes żeby drzeć mordę?  To TY drzyj mordę jeszcze bardziej *leniu* :-)

Tu masz fejk niusa w TVPiS od Kurwskiego, pisbolszewia przezachwycona:

https://wiadomosci.wp.pl/niemcy-zburza-polski-kosciol-ile-prawdy-jest-w-tej-historii-6156139880482433a

  Niemcy chcą zburzyć polski kościół - pod takim bulwersującym tytułem   "Wiadomości" TVP pokazały w środę historię o Polakach w Essen. W miejscu   świątyni miałoby powstać osiedle dla uchodźców. Pokazano nawet buldożery i   hordy ciemnoskórych przybyszów z Afryki, w domyśle mających zakusy na   świątynię.

Data: 2017-08-27 13:49:16
Autor: Lepudruk
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+nwrtcs0xvf-h8r0@buntownik.pl...
japanizer@japanizer.org pisze:
A nie, jednak nie Niemcy, a Polacy w Polsce zburzyli zabytkowy polski kościół:

TY masz interes żeby drzeć mordę?  To TY drzyj mordę jeszcze bardziej *leniu* :-)

A ty psi synu jaki masz w tym interes? Spadaj miernoto na glebe!

--
Lepudruk

Niemcy zburzyli zabytkowy polski kościół!