Niemcy zepsuli święto Monice Pyrek...

Data: 2009-08-19 11:24:19
Autor: Tzva Adonai
Niemcy zepsuli święto Monice Pyrek...
Monika Pyrek długo płakała po dekoracji najlepszych tyczkarek i
niestety nie były to łzy radości. Organizatorzy berlińskich mistrzostw
świata zaliczyli wielką wpadkę. Przedstawili Polkę jako... brązową
medalistkę. Pyrek długo nie chciała wejść na podium.

"To nie fair! Oni zrobili to celowo!" - płakała tyczkarka.

http://www.dziennik.pl/sport/lekkoatletyka/article432994/Niemcy_zepsuli_Monice_Pyrek_swieto_.html

Data: 2009-08-19 11:31:23
Autor: Antenka
Niemcy zepsuli święto Monice Pyrek...
"To nie fair! Oni zrobili to celowo!" - płakała tyczkarka.

http://www.dziennik.pl/sport/lekkoatletyka/article432994/Niemcy_zepsu...

"Nie będzie Niemiec pluł nam w twarz!"

Monika ma absolutną rację! Ot na co stać nienawistnych helmutów - nic
nie dzieje się przypadkowo. To ścierwo chciały upokorzyć Monikę.
Moniko, jestem z Tobą  "srebrny pasikoniku"! Brawo!

Antenka

Data: 2009-08-19 20:36:00
Autor: Tzva Adonai
Niemcy zepsuli święto Monice Pyrek...
Moniko, jestem z Tobą  "srebrny pasikoniku"! Brawo!

Jeśli będę miał syna to dam mu na imię Pyrek na cześć niezłomnej Moniki...

Data: 2009-08-19 11:44:14
Autor: Antenka
Niemcy zepsuli święto Monice Pyrek...
Jeśli będę miał syna to dam mu na imię Pyrek na cześć niezłomnej Moniki...

Czuję w tym jakąś szyderę, Tzvelek...A czy ty wiesz jak się robi
dzieci? :DDD Nie licz na bociana

Antenka

Data: 2009-08-19 20:45:58
Autor: Tzva Adonai
Niemcy zepsuli święto Monice Pyrek...
A czy ty wiesz jak się robi dzieci? :DDD

Tak samo jak zwykle, tyle że zamiast spuścić się na buzię, trzeba to zrobić do
cipki... --

Data: 2009-08-19 23:50:57
Autor: plazoVic
Tzva Adonai пишет:
Tak samo jak zwykle, tyle że zamiast spuścić się na buzię, trzeba to zrobić do
cipki...

Ty to jestes ekspert ksztalcony na tube8-tach...
Stary, frustracja seksualna to przebija z niemal kazdego twojego slowa.
Naprawde nie ma babki, ktora by chciala sie z toba zwiazac?

--
plazoVic

Data: 2009-08-19 20:30:34
Autor: Tzva Adonai
Niemcy zepsuli święto Monice Pyrek...
"To nie fair! Oni zrobili to celowo!" - płakała tyczkarka.

Dzisiaj cała Polska ma na nazwisko Pyrek.. Jesteśmy z tobą, Monika!....

Data: 2009-08-19 23:47:58
Autor: plazoVic
Tzva Adonai пишет:
Dzisiaj cała Polska ma na nazwisko Pyrek.. Jesteśmy z tobą, Monika!....

Ja nie jestem Pyrek. I nie jestem z nia.
Generalnie mam to w dupie. I to gleboko. Tak samo gleboko jak ona ma moje sukcesy i porazki :)

--
plazoVic

Data: 2009-08-20 01:41:57
Autor: HaMMeR
plazoVic wrote:
Tzva Adonai пишет:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -

Masz zaiste , bardzo pojemna te doope.., niczym miejskie smietnisko!

Data: 2009-08-20 08:26:21
Autor: jadrys
plazoVic pisze:
Tzva Adonai пишет:
[...]

Z pewnością inne by było Twoje podejście gdyby medal zdobył jakiś szwab.  Zwycięstw PolakĂłw jakoś nie potrafisz docenić.. Potrafisz natomiast piać z zachwytu nad  wielce wątpliwymi talentami strategicznymi hitlerowca Rommela.  Czy ty aby nie  jesteś Niemcem?

Data: 2009-08-19 20:50:05
Autor: matusm

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:68823a9e-6ae6-429d-8877-43e2167b2b49e34g2000vbm.googlegroups.com...
[...]

To juz mi moja sp Babcia mowila  że  ze szwabami nigdy nie bedzie  spokoju i kto by pomyslal ze premierem Polski bedzie potomek hitlerowcow
ale co sie dziwic,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-08-19 12:00:04
Autor: Antenka
Niemcy zepsuli święto Monice Pyrek...
To juz mi moja sp Babcia mowila  że  ze szwabami nigdy nie bedzie  spokoju
i kto by pomyslal ze premierem Polski bedzie potomek hitlerowcow
ale co sie dziwic,,,,,,,,,,,,,,

Śp. babcia miała rację.

Antenka

Data: 2009-08-19 21:16:50
Autor: matusm
Niemcy zepsuli święto Monice Pyrek...

Śp. babcia miała rację.

Antenka

No ale moja babcia to sp Babcia a nie jakas byle
babcia.Nawet prosila mnie abym przypadkiem nie uciekal z PRL do szwabow ,by jak dziadek pracowac na przymusowych robotach .Z koniecznosci to wolala mi zalatwic pobyt w Toronto byle nie do  hitlerowcow.Taka byla moja Babcia

ale co tam Babci nie ma , a dalej ,,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-08-19 13:26:11
Autor: Antenka
On 19 Sie, 21:16, "matusm" <mat...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

ich polityką." -- Czeslaw Kiszczak,luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa
MSW -
Pozdrowienia
matusm

Trzeba Bogu dziękować za taką  śp.Babcię i modlić się za nią - mądrą
kobietą była [***]

Antenka

Data: 2009-08-20 00:03:48
Autor: plazoVic
Niemcy zepsuli święto Monice Pyrek...
Antenka пишет:
Śp. babcia miała rację.

Yhy...
Mialem dwie babcie. Dzieki jednej z nich znam doskonale niemieckie kolysanki, a dzieki drugiej ukrainskie. Jestem Slazakiem. Po jednej z prababc jestem rodowitym Hanysem, po drugiej Warszawiakiem, po trzeciej Litwinem, a po czwartej Ukraincem.
Po pradziadkach jestem Niemcem, Litwinem, Wegrem i Austriakiem.
Zaden z nich nie przekazal mi takich kretynstw jak matusmowi jego przodkowie...

--
plazoVic

Data: 2009-08-19 23:40:11
Autor: Antenka
On 20 Sie, 00:03, plazoVic <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka пишет:

> [...]

Po pradziadkach jestem Niemcem, Litwinem, Wegrem i Austriakiem.
Zaden z nich nie przekazal mi takich kretynstw jak matusmowi jego

A ja miałam trzy babcie i dwie prababcie i ciocię w samolocie i
wujaszka :D

Antenka

P.s. Nie będziemy się licytować, kto kogo miał ;-)

Data: 2009-08-20 09:05:59
Autor: Panslavista

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości

Antenka

P.s. Nie będziemy się licytować, kto kogo miał ;-)

Może ja ciebie...  A ty mnie...

Data: 2009-08-20 01:29:57
Autor: Antenka
Niemcy zepsuli święto Monice Pyrek...
P.s. Nie będziemy się licytować, kto kogo miał ;-)

Może ja ciebie...  A ty mnie...

:-) podchody?

Antenka

Data: 2009-08-20 11:04:30
Autor: Panslavista

P.s. Nie będziemy się licytować, kto kogo miał ;-)

Może ja ciebie... A ty mnie...

:-) podchody?

Antenka

Nie bawię się w takie gierki od dawna.
Macanie z braku prawdziwego zdjęcia.

Data: 2009-08-20 00:16:00
Autor: boukun

Użytkownik "plazoVic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h6htfa$g7v$1nemesis.news.neostrada.pl...
Antenka пишет:
[...]

Takie misch-masch...

boukun

Data: 2009-08-20 00:20:27
Autor: plazoVic
Niemcy zepsuli święto Monice Pyrek...
boukun пишет:
Takie misch-masch...

Zajebista rzecz.
Chcialbym miec w rodzinie jeszcze Zyda. Niestety nie mam. Gdybym mial, na pewno bym sie nie wstydzil.

--
plazoVic

Data: 2009-08-20 00:21:56
Autor: boukun

Użytkownik "plazoVic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h6htvp$sd5$2atlantis.news.neostrada.pl...
boukun пишет:
[...]

Człowiek bez tożsamości narodowej... ja to nazywam wyporek...

boukun

Data: 2009-08-20 00:28:40
Autor: plazoVic
boukun пишет:
Człowiek bez tożsamości narodowej... ja to nazywam wyporek...

Stary, mam piekny album fotografii autorstwa jednego z moich pradziadkow. Album dokumentuje dzieje polskiego lotnictwa, gdyz pradziad byl polskim (podkreslam!!) pilotem. To jest brak tozsamosci narodowej?
Fakt, na tych zdjeciach moj pradziadek ma wasa jak najbardziej znany Austriak, ale taka byla wtedy moda... ;)O

--
plazoVic

Data: 2009-08-20 08:24:46
Autor: boukun

Użytkownik "plazoVic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h6hutv$h69$1nemesis.news.neostrada.pl...
boukun пишет:
[...]

Nie wnikam, mój dziadek od strony mamy był wachmistrzem w wojsku austrackim i nosił wąsika na Dmowskiego... i Hitlera. Taka była moda... I też mam piękne stare zdjęcia, niektóre w ramkach stoją na meblościance w salonie.

boukun

Data: 2009-08-20 16:38:13
Autor: Tzva Adonai
Niemcy zepsuli �wi�to Monice Pyrek...
Nie wnikam, mĂłj dziadek od strony mamy byĹ&#65533; wachmistrzem w wojsku austrackim i nosiĹ&#65533; wÄ&#65533;sika na Dmowskiego... i Hitlera.

Czyli jednak nie był Polakiem, wyporku.... --

Data: 2009-08-20 17:41:08
Autor: Vic
Tzva Adonai пишет:
Czyli jednak nie był Polakiem, wyporku....

A to nie mozna bylo byc Polakiem i sluzyc w wojsku austriackim?
Otoz takich polskich CK zolnierzy bylo mnostwo. Podobnie jak mnostwo bylo w tej armii Slowakow, Wegrow, Chorwatow, Czechow, Ukraincow.

--
plazoVic

Data: 2009-08-20 17:42:55
Autor: Tzva Adonai
Niemcy zepsuli �wi��to Monice Pyrek...
A to nie mozna bylo byc Polakiem i sluzyc w wojsku austriackim?

W takim razie był zdrajcą...

Data: 2009-08-20 18:03:19
Autor: Vic
Niemcy zepsuli �wi� 5533;to Monice Pyrek...
Tzva Adonai пишет:
A to nie mozna bylo byc Polakiem i sluzyc w wojsku austriackim?

W takim razie był zdrajcą...

Ha, ha, podobnie jak J. Pilsudski, W. Anders, J. Dowbor-Musnicki, S. Maczek, W. Sławek, W. Sikorski?
:)

--
plazoVic

Data: 2009-08-20 20:50:07
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:677a.00000171.4a8d5fd5newsgate.onet.pl...
Nie wnikam, mĂłj dziadek od strony mamy byĹ&#65533; wachmistrzem w wojsku austrackim i
nosiĹ&#65533; wÄ&#65533;sika na Dmowskiego... i Hitlera.

Czyli jednak nie był Polakiem, wyporku....

Jak to nie był Polakiem? W Galicji w czasie I WŚ wcielali Polaków do Austriackiego wojska.

boukun

Data: 2009-08-20 21:07:52
Autor: Tzva Adonai
Niemcy zepsuli �wi�to Monice Pyrek...
Jak to nie był Polakiem? W Galicji w czasie I WŚ wcielali Polaków do Austriackiego wojska.

Gdyby czuł się Polakiem, to by zdezerterował.. --

Data: 2009-08-19 20:51:51
Autor: mkarwan
Niemcy zepsuli święto Monice Pyrek...
Użytkownik "matusm" <matusm@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h6hhgf$pua$1news.onet.pl...

Ciebie też mam uznać za śmiecia?
Pytam bo wspierasz tego antypolskiego śmiecia, spamera o poglądach
faszystowskich reagując na jego listy?

Data: 2009-08-19 23:53:16
Autor: plazoVic
Niemcy zepsuli święto Monice Pyrek. ..
matusm ďčřĺň:
i kto by pomyslal ze premierem Polski bedzie potomek hitlerowcow

Z niego taki potomek hitlerowcow jak z ciebie potomek Dzingis-Chana...

ale co sie dziwic,,,,,,,,,,,,,,

Niektorym to zdrowo odpierdala...

--
plazoVic

Data: 2009-08-19 22:02:08
Autor: Andrzej Kokakolski
Niemcy zepsuli święto Monice Pyrek...
Oni juz tak maja.
W tym samym miescie pan z wasikiem uciekl aby nie pogratulowac Murzynowi.

AK

--

Niemcy zepsuli święto Monice Pyrek...