Niemiec jechal 230 km/h

Data: 2009-03-30 16:03:31
Autor: Niepoprawny
Niemiec jechal 230 km/h
http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl/www/index.cgi?strona=2009_03_30e&numer=45

W jednym wysoko rozwinietym kraju (z bardzo mala liczba wypadkow) taka jazda jest zgodna z przepisami, w Polsce nie.

Data: 2009-03-30 16:06:48
Autor: AL
Niemiec jechal 230 km/h
Niepoprawny pisze:
http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl/www/index.cgi?strona=2009_03_30e&numer=45 W jednym wysoko rozwinietym kraju (z bardzo mala liczba wypadkow) taka jazda jest zgodna z przepisami, w Polsce nie.

wszystko OK - ale dlaczego nazwali go "piratem drogowym" ?

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-03-30 16:09:55
Autor: MarcinJM
Niemiec jechal 230 km/h
AL pisze:
Niepoprawny pisze:
[...]

Moze komus cos zajebal i wlasnie uciekal?

MarcinJM

Data: 2009-03-30 18:26:51
Autor: erm
Niemiec jechal 230 km/h
MarcinJM pisze:
AL pisze:
Niepoprawny pisze:
[...]

a moze mial nielegalne CD w bagazniku? albo 'zcrakowana' nawigacje

Data: 2009-03-30 22:31:55
Autor: nalesnik
Niemiec jechal 230 km/h
MarcinJM wrote:
Moze komus cos zajebal i wlasnie uciekal?

Ba, Napewno! A po co innego Niemcy przyje¿d¿aj± na t± stronê Odry?

--
pozdr
nalesnik

Data: 2009-03-30 22:33:09
Autor: Artur Ma¶l±g
Niemiec jechal 230 km/h
nalesnik pisze:
MarcinJM wrote:
Moze komus cos zajebal i wlasnie uciekal?

Ba, Napewno! A po co innego Niemcy przyje¿d¿aj± na t± stronê Odry?

Po swoje BMW?

MSPANC

--
Jutro to dzi¶ - tyle ¿e jutro.

Data: 2009-04-07 14:46:16
Autor: PepedB
Niemiec jechal 230 km/h
AL pisze:
Niepoprawny pisze:
[...]

Dlatego, ¿e osi±gniêta prêdko¶æ jest medialna, okre¶lenie te¿ musi pasowaæ i byæ medialne. Ile to okre¶lenie ma wspólnego z rzeczywisto¶ci± to ju¿ inna sprawa. Podobnie jak zapewne niewiele wspólnego z rzeczywisto¶ci± ma podane okre¶lenie "¶rednia prêdko¶æ". Zapewne chodzi³o o ¶redni± na pomiarowym odcinku 100-150m.

--
Pozdrawiam, Marcin Kaliñski
a-dres:{ksywka}(na)post.pl

Data: 2009-03-30 16:11:57
Autor: MarcinJM
Niemiec jechal 230 km/h
Niepoprawny pisze:
http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl/www/index.cgi?strona=2009_03_30e&numer=45 W jednym wysoko rozwinietym kraju (z bardzo mala liczba wypadkow) taka jazda jest zgodna z przepisami, w Polsce nie.

Ufff, znowu zostalismy uratowani przez dzielne MO.
Z drugiej strony sami wiemy jakie autostrady budujemy, moze szkopu zycie uratowali?
Sam juz nie wiem.

MarcinJM

Data: 2009-03-30 16:14:10
Autor: DoQ
Niemiec jechal 230 km/h
Niepoprawny pisze:
http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl/www/index.cgi?strona=2009_03_30e&numer=45 W jednym wysoko rozwinietym kraju (z bardzo mala liczba wypadkow) taka jazda jest zgodna z przepisami, w Polsce nie.

To Niemcy są jedynym rozwiniętym krajem na tej planecie?

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-03-30 16:17:26
Autor: Drozu
Niemiec jechal 230 km/h

To Niemcy są jedynym rozwiniętym krajem na tej planecie?

Jedynym? Gdzie tak jest napisane ?

Data: 2009-03-30 16:20:35
Autor: DoQ
Niemiec jechal 230 km/h
Drozu pisze:

To Niemcy są jedynym rozwiniętym krajem na tej planecie?
Jedynym? Gdzie tak jest napisane ?

Wskażesz jakies inne państwo niż wysokorozwinięte Niemcy, gdzie mozna jezdzic 230km/h po publicznej drodze?

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-03-30 16:31:25
Autor: Drozu
Niemiec jechal 230 km/h
DoQ pisze:
Drozu pisze:

To Niemcy są jedynym rozwiniętym krajem na tej planecie?

Jedynym? Gdzie tak jest napisane ?

Wskażesz jakies inne państwo niż wysokorozwinięte Niemcy, gdzie mozna jezdzic 230km/h po publicznej drodze?

Twoje pytanie brzmiało czy są jedynym rozwiniętym krajem na tej planecie. Odpowiadam ci więc - Nie są.

Data: 2009-03-30 16:37:39
Autor: DoQ
Niemiec jechal 230 km/h
Drozu pisze:

Twoje pytanie brzmiało czy są jedynym rozwiniętym krajem na tej planecie. Odpowiadam ci więc - Nie są.

To co autor miał na myśli wiążąc rozwój z ograniczeniem prędkości na autostradzie?

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-03-30 16:39:58
Autor: Drozu
Niemiec jechal 230 km/h
DoQ pisze:
Drozu pisze:

Twoje pytanie brzmiało czy są jedynym rozwiniętym krajem na tej planecie. Odpowiadam ci więc - Nie są.

To co autor miał na myśli wiążąc rozwój z ograniczeniem prędkości na autostradzie?

Jak patrzÄ™ na post autora to widzÄ™ coÅ› takiego:

"W JEDNYM (nie mylić z jedynym) wysoko rozwinietym kraju(...)"

Dla mnie jest to tak oczywiste, że wiem co miał na myśli.

Data: 2009-03-30 16:41:53
Autor: DoQ
Niemiec jechal 230 km/h
Drozu pisze:

[...]

Czyli wydawało ci się że chodzi o literówkę? Widzisz nie wiesz, a zabierasz głos.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-03-30 16:43:08
Autor: Niepoprawny
Niemiec jechal 230 km/h

Jak patrzÄ™ na post autora to widzÄ™ coÅ› takiego:

"W JEDNYM (nie mylić z jedynym) wysoko rozwinietym kraju(...)"

Dla mnie jest to tak oczywiste, że wiem co miał na myśli.

Dokladnie tak.

Data: 2009-03-30 16:45:18
Autor: DoQ
Niemiec jechal 230 km/h
Niepoprawny pisze:

Dla mnie jest to tak oczywiste, że wiem co miał na myśli.
Dokladnie tak.

Czyli jak? Polska nie jest wysoko rozwiniętym krajem, bo nie można jeździć 230?

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-03-30 16:50:26
Autor: radxcell
Niemiec jechal 230 km/h
*DoQ* wrote in <news:gqqmf0$ru7$3nemesis.news.neostrada.pl>:
Niepoprawny pisze:
Dla mnie jest to tak oczywiste, że wiem co miał na myśli.
Dokladnie tak.
Czyli jak? Polska nie jest wysoko rozwiniętym krajem, bo nie można
jeździć 230?

dzizas. stary. powtorz sobie kwadrat logiczny DeMorgana ze studiow.

pozdr, rdx

Data: 2009-03-30 16:51:53
Autor: Drozu
Niemiec jechal 230 km/h
DoQ pisze:
Niepoprawny pisze:

[...]

Skąd u Ciebie skojarzenie że inne kraje są w takim wypadku nierozwinięte ? Czy jak napiszę, że w jednym rozwiniętym kraju jakim jest Holandia można kupić zioło w sklepach, to też to będzie oznaczać że inne są nierozwinięte ?

Data: 2009-03-30 16:55:34
Autor: DoQ
Niemiec jechal 230 km/h
Drozu pisze:

[...]

Cyt: "W jednym wysoko rozwinietym kraju (z bardzo mala liczba wypadkow) taka jazda jest zgodna z przepisami, w Polsce nie. "

Zapytam jeszcze raz, bo wyciales cytat:
Co autor miał na myśli wiążąc rozwój z ograniczeniem prędkości na autostradzie? Proste pytanie, jasna odpowiedz?

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-03-30 17:00:41
Autor: Drozu
Niemiec jechal 230 km/h

Zapytam jeszcze raz, bo wyciales cytat:
Co autor miał na myśli wiążąc rozwój z ograniczeniem prędkości na autostradzie? Proste pytanie, jasna odpowiedz?

Wg mnie ? Nic. Równie dobrze mógÅ‚ napisać, że w jednym kraju w którym urodziÅ‚ siÄ™ Beethoven. Wtedy też byÅ› powiÄ…zaÅ‚ prÄ™dkość na autostradzie z   narodzinami Beethovena ?

Data: 2009-03-30 17:10:19
Autor: DoQ
Niemiec jechal 230 km/h
Drozu pisze:

Wg mnie ? Nic. Równie dobrze mógÅ‚ napisać, że w jednym kraju w którym urodziÅ‚ siÄ™ Beethoven. Wtedy też byÅ› powiÄ…zaÅ‚ prÄ™dkość na autostradzie z  narodzinami Beethovena ?

"W Niemczech (z bardzo mala liczba wypadkow) taka jazda jest zgodna z przepisami, w Austrii, Belgii, Hiszpanii, Francji, Holandii, Polsce, Szwecji, USA, Wielkiej Brytanii nie. "
Ale to już nie ten wydźwięk co "Zaściankowa Polska na tle rozwiniętych Niemców" i kolejna okazja żeby dowalić Policji za to że robi to co ma robić.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-03-30 17:12:51
Autor: Artur Maśląg
Niemiec jechal 230 km/h
DoQ pisze:
Drozu pisze:

[...]

<cite>
wszystko OK - ale dlaczego nazwali go "piratem drogowym" ?
</cite>

:)

PS - a mogli zastrzelić.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-03-30 17:17:43
Autor: DoQ
Niemiec jechal 230 km/h
Artur Maśląg pisze:

<cite>
wszystko OK - ale dlaczego nazwali go "piratem drogowym" ?
</cite>
:) PS - a mogli zastrzelić.

Nie wyglupiaj sie, w wysokorozwinietych krajach policja nie zatrzymuje przekraczajacych 200km/h :)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-03-30 17:24:00
Autor: Artur Maśląg
Niemiec jechal 230 km/h
DoQ pisze:
(...)
Nie wyglupiaj sie, w wysokorozwinietych krajach policja nie zatrzymuje przekraczajacych 200km/h :)

Mówisz, ze oni sami z siebie tak wolno jeżdżą, a można szybciej? ;)

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-03-30 17:26:00
Autor: DoQ
Niemiec jechal 230 km/h
Artur Maśląg pisze:

Nie wyglupiaj sie, w wysokorozwinietych krajach policja nie zatrzymuje przekraczajacych 200km/h :)
Mówisz, ze oni sami z siebie tak wolno jeżdżą, a można szybciej? ;)

Ba, oni jeszcze nie jeżdżą tak dobrze jak Polacy i mają tego świadomość ;-)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-03-30 17:35:36
Autor: Artur Maśląg
Niemiec jechal 230 km/h
DoQ pisze:
Artur Maśląg pisze:

[...]

A, chyba że tak. Nie miałem tej świadomości i jeździłem jak oni - ale
ze mnie kapelusz ;)

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-03-30 17:36:51
Autor: DoQ
Niemiec jechal 230 km/h
Artur Maśląg pisze:

Ba, oni jeszcze nie jeżdżą tak dobrze jak Polacy i mają tego świadomość ;-)
A, chyba że tak. Nie miałem tej świadomości i jeździłem jak oni - ale
ze mnie kapelusz ;)

Ale to juz oczywista oczywistość ;-))))))

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-03-30 17:41:03
Autor: Artur Maśląg
Niemiec jechal 230 km/h
DoQ pisze:
Artur Maśląg pisze:

[...]

Tak. Mówisz, ze dobre oznakowane wiaduktów to też kwestia ich ułomności,
a nie rozsÄ…dku?

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-03-30 17:48:22
Autor: DoQ
Niemiec jechal 230 km/h
Artur Maśląg pisze:

Ale to juz oczywista oczywistość ;-))))))
Tak. Mówisz, ze dobre oznakowane wiaduktów to też kwestia ich ułomności,
a nie rozsÄ…dku?

Oczywiście. Dobre oznakowanie usypia czujność ;-)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-03-30 17:52:26
Autor: Artur Maśląg
Niemiec jechal 230 km/h
DoQ pisze:
Artur Maśląg pisze:
(...)
Tak. Mówisz, ze dobre oznakowane wiaduktów to też kwestia ich ułomności,
a nie rozsÄ…dku?

Oczywiście. Dobre oznakowanie usypia czujność ;-)

A tak, dodatkowo ułatwia i prowokuje do "olewania znaków" itd.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-03-30 17:56:21
Autor: DoQ
Niemiec jechal 230 km/h
Artur Maśląg pisze:

OczywiÅ›cie. Dobre oznakowanie usypia czujność ;-)
A tak, dodatkowo ułatwia i prowokuje do "olewania znaków" itd.

No to juz sam widzisz, jesteśmy gotowi na zdjęcie ograniczeń prędkości! :D

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-03-30 17:18:20
Autor: Drozu
Niemiec jechal 230 km/h

[...]

Być może napisał tak dlatego że mieszka w Polsce i nie obchodzi go, co tam dzieje się w innych krajach ? Najlepiej zapytaj autora.

Data: 2009-03-30 17:20:56
Autor: DoQ
Niemiec jechal 230 km/h
Drozu pisze:

Być może napisał tak dlatego że mieszka w Polsce i nie obchodzi go, co tam dzieje się w innych krajach ? Najlepiej zapytaj autora.

Niemcy (za Odrą żeby nie było wątpliwości) to nie jest inny kraj?

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-03-30 17:32:51
Autor: Drozu
Niemiec jechal 230 km/h
DoQ pisze:
Drozu pisze:

Być może napisał tak dlatego że mieszka w Polsce i nie obchodzi go, co tam dzieje się w innych krajach ? Najlepiej zapytaj autora.

Niemcy (za Odrą żeby nie było wątpliwości) to nie jest inny kraj?

Sprawa dotyczy Niemca, który u siebie może tak jeździć i Polski, gdzie został zatrzymany. Jest polakiem i tu mieszka więc interesuję się tym dlaczego u mnie nie wolno. Dlaczego miałby więc tutaj pisać, że we Francji, Anglii, USA nie wolno tak jeździć... Co kogo to obchodzi ? Może nie wie jak jest w innych krajach poza Polską i Niemcami bo nigdy nie był ?

Data: 2009-03-30 17:47:20
Autor: DoQ
Niemiec jechal 230 km/h
Drozu pisze:

Sprawa dotyczy Niemca, który u siebie może tak jeździć i Polski, gdzie został zatrzymany. Jest polakiem i tu mieszka więc interesuję się tym

Rozumiem wyższość Niemca, ale żeby tak od razu Polaka dyskredytować...

dlaczego u mnie nie wolno. Dlaczego miałby więc tutaj pisać, że we Francji, Anglii, USA nie wolno tak jeździć... Co kogo to obchodzi ? Może nie wie jak jest w innych krajach poza Polską i Niemcami bo nigdy nie był ?

A to ci heca, patriota normalnie...

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-03-30 17:14:39
Autor: m
Niemiec jechal 230 km/h

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:gqqmkt$grf$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Równie dobrze mógł napisać:
 Za górami , za lasami,.................................  taka jazda jest zgodna z przepisami, w Polsce nie.

Dotyczy to tylko tego, że gdzieś wolno, a w Polsce nie wolno.

Data: 2009-03-30 18:38:56
Autor: RoMan Mandziejewicz
Niemiec jechal 230 km/h
Hello m,

Monday, March 30, 2009, 5:14:39 PM, you wrote:

[...]

Co autor mia³ na my¶li wi±¿±c rozwój z ograniczeniem prêdko¶ci na
autostradzie? Proste pytanie, jasna odpowiedz?
Równie dobrze móg³ napisaæ:
 Za górami , za lasami,.................................  taka jazda jest zgodna z przepisami, w Polsce nie.
Dotyczy to tylko tego, ¿e gdzie¶ wolno, a w Polsce nie wolno.
 To "gdzie¶" jest zaledwie 200 km od miejsca, w którym go zatrzymano.
Jaka¶ godzina jazdy w jego tempie.

--
Best regards,
Spam: http://www.squadack.na.allegro.pl/ :)

Data: 2009-03-30 19:35:14
Autor: Cavallino
Niemiec jechal 230 km/h
Użytkownik "Drozu" <siakotako@op.pl> napisał w wiadomości news:gqql59$bqo$1news.onet.pl...
DoQ pisze:
Drozu pisze:

[...]

No co Ty?
Wymagasz logicznego myślenia od kapelusznika?
Czym on ma to zrobić?
Kapelusz ma za niego pomyśleć?

Data: 2009-03-30 20:16:38
Autor: DoQ
Niemiec jechal 230 km/h
Cavallino pisze:

No co Ty?
Wymagasz logicznego myślenia od kapelusznika?
Czym on ma to zrobić?
Kapelusz ma za niego pomyśleć?

....powiedzial mistrz kieronicy z przedluzaczem dla PH, co to duzo mówi a jeździ jak ciota :)

Data: 2009-03-31 08:47:41
Autor: Mario
Niemiec jechal 230 km/h
DoQ pisze:
Drozu pisze:

[...]

Kiedyś znajomy Australijczyk opowiadał że po srodku ich pustyni-kontynentu nie ma ograniczeń prędkości.

pozdrawiam
mario

Data: 2009-03-31 10:13:26
Autor: topek
Niemiec jechal 230 km/h
Wskażesz jakies inne paÅ&#65533;stwo niż wysokorozwiniÄ&#65533;te Niemcy, gdzie mozna jezdzic 230km/h po publicznej drodze?
Tak w UK.

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

Data: 2009-03-31 13:56:30
Autor: Przemys³aw Bernat
Niemiec jechal 230 km/h
Dnia Tue, 31 Mar 2009 10:13:26 +0000 (UTC), topek napisa³(a):

Tak w UK.

Wiem, ¿e siê wybierasz, wiêc polecam spróbowaæ. Ale uwa¿aj, bo za taki
numer mo¿na chyba w pudle wyl±dowaæ.
http://www.smartdriving.co.uk/Driving/DefensiveDriving/Speed/UK_Speed_limits.html

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2009-03-31 12:25:47
Autor: topek
Niemiec jechal 230 km/h
[...]
Jak nie bede musial to nie bede prowadzil auta z kierownica po "glupiej"
stronie ;) Wole komunikacje miejska.
W szkocji mnie kiedys autem z wypozyczalni ustrzelili na fotoradarze :-/

Chodzilo mi o Isle of Man, ale wlasnie looknalem do Wiki ze do UK nie nalezy
tak doslownie, jak inne skladowe, do UK tylko nalezy do korony i jest
stwoarzyszona z UK

Data: 2009-03-31 14:04:06
Autor: Cavallino
Niemiec jechal 230 km/h
U¿ytkownik "Przemys³aw Bernat" <pbernat@polbox.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:h48alost7q44$.1v8qzeischu6v.dlg40tude.net...
[...]

Jak znam ¿ycie to mu chodzi³o o kawa³ek UK.
Wyspa Man?

Data: 2009-04-07 14:33:36
Autor: PepedB
Niemiec jechal 230 km/h
DoQ pisze:
Drozu pisze:

To Niemcy sÄ? jedynym rozwiniÄ?tym krajem na tej planecie?
Jedynym? Gdzie tak jest napisane ?

Wskażesz jakies inne paÅ?stwo niż wysokorozwiniÄ?te Niemcy, gdzie mozna jezdzic 230km/h po publicznej drodze?

Z ciekawostek ograniczeñ prêdko¶ci poza miastem niegdy¶ nie by³o wcale. Wprowadzono je nie ze wzglêdów bezpieczeñstwa, a z powodu potrzeby ograniczenia zu¿ycia paliwa. Osta³y siê, bo zapewniaj± doskona³e ¼ród³o wp³ywu kasy do bud¿etu.
Odpowiadaj±c na Twoje pytanie nie wiem jaki gdzie jest stan obecny, ale... ograniczenia znoszono niegdy¶ w stanie Montana w USA, w RPA, oraz nie obowi±zuj± wcale na brytyjskiej dzi¶ wyspie Mann. Jakby dobrze poszuka³, to jeszcze siê co¶ znajdzie.

Data: 2009-04-07 19:45:29
Autor: Robert Rêdziak
Niemiec jechal 230 km/h
On Tue, 07 Apr 2009 14:33:36 +0200, PepedB
<adres@sygnaturka_na_do.le> wrote:

Z ciekawostek ograniczeñ prêdko¶ci poza miastem niegdy¶ nie by³o wcale.

 Gwoli ¶cis³o¶ci: w PL nie by³o ograniczeñ tylko dla aut
 osobowych. I trzeba te¿ przyznaæ, ¿e w tamtych czasach auto,
 które potrafi³o pojechaæ wiêcej ni¿ 100-130km/h by³o rzadko¶ci±,
 a ruch by³ tak gêsty, ¿e nawet Syrenk± mo¿na by³o osi±gaæ
 wysokie ¶rednie. Tak, czy inaczej, to musia³by byæ na swój
 sposób piêkne czasy. Chocia¿ mieæ wtedy samochód, to nie by³a
 prosta rzecz.

 r.
robert rêdziak                     mailto:giekao-at-gmail-dot-com
zmien kreseczkê na kropeczkê:              http://forum-subaru.pl

Data: 2009-04-01 09:20:53
Autor: J.F.
Niemiec jechal 230 km/h
On Mon, 30 Mar 2009 16:14:10 +0200,  DoQ wrote:
Niepoprawny pisze:
http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl/www/index.cgi?strona=2009_03_30e&numer=45 W jednym wysoko rozwinietym kraju (z bardzo mala liczba wypadkow) taka jazda jest zgodna z przepisami, w Polsce nie.

To Niemcy s± jedynym rozwiniêtym krajem na tej planecie?

A jaki inny kraj ma 12 tys km autostrad ? No i nie jest przy tym 10 razy wiekszy niz Niemcy :-)

J.

Data: 2009-03-30 16:15:02
Autor: BaX
Niemiec jechal 230 km/h

http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl/www/index.cgi?strona=2009_03_30e&numer=45

Hehehe, pewnie to te same matoly które mnie próbowaly popedzic na tym odcinku co jest 110km/h jak wyprzedzalem kolumne tirów, chwile potem zlapaly bialego merca coupe. To akurat dzialo sie przed 12.

Data: 2009-03-30 16:44:27
Autor: Niepoprawny
Niemiec jechal 230 km/h
BaX wrote:
[...]

Dwa kraje tak blisko siebie a mentalnosc i pojecie bezpieczenstwa ruchu tak odmienne.

No ale jak przelozony policji tlumaczy lamanie przepisow pospiechem na spotkanie partyjne to chyba potrzebna jest praca u podstaw. I wiele, wiele lat.

Data: 2009-03-30 16:51:48
Autor: szwagier
Niemiec jechal 230 km/h
Niepoprawny pisze:
http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl/www/index.cgi?strona=2009_03_30e&numer=45 W jednym wysoko rozwinietym kraju (z bardzo mala liczba wypadkow) taka jazda jest zgodna z przepisami, w Polsce nie.

Raczej w JEDYNYM. I tak ma szczescie ze jechal w Polsce, w Stanach by go gliniarze zastrzelili.

szwagier

Data: 2009-03-30 16:56:50
Autor: DoQ
Niemiec jechal 230 km/h
szwagier pisze:

Raczej w JEDYNYM. I tak ma szczescie ze jechal w Polsce, w Stanach by go gliniarze zastrzelili.

Ooo pierwszy ktory zrozumial :)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-03-30 17:04:13
Autor: Artur Maśląg
Niemiec jechal 230 km/h
szwagier pisze:
Niepoprawny pisze:
[...]

Ano właśnie :) Niemcy to jedyny rozwinięty kraj (cokolwiek by to miało
znaczyć) w którym takie prędkości na autostradach są dopuszczalne.
BTW - ilość wypadków wcale nie jest tam taka mała, ale coś tam trzeba
było napisać :)

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-03-31 10:19:16
Autor: topek
Niemiec jechal 230 km/h
BTW - iloÅ&#65533;Ä&#65533; wypadków wcale nie jest tam taka maÅ&#65533;a, ale coÅ&#65533; tam trzeba
byÅ&#65533;o napisaÄ&#65533; :)
Nie mam w tej chwili zrodla pod reka ale na 100% jestem pewien ze w Motorwelt
(gazetka free dla czlonkowo ADAC) widzialem tabele porownawcza obrazujaca
ilosc ofiar smiertelnych na auostradach na calym swiecie.
Niemieckie byly 2 lub 3 najbardziej bezpieczne (oczywiscie proporcjonalnie do
liczby jezdzacych aut i robionych kilometrow).
Np w USA byla 2x wzysza liczba ofiar smiertelnych choc tam na autostradzie
rzadko kiedy mozna wiecej niz 120 jechac. Dominuje okolo 100km/h (przynajmniej
tam gdzie ja jezdzilem).

Data: 2009-03-31 12:25:48
Autor: Artur 'futrzak' Ma¶l±g
Niemiec jechal 230 km/h
topek pisze:
[...]

Topku, ja nie o ty pisa³em - pisa³em o ilo¶ci wypadków (na co powo³ywa³
siê autor tego w±tku), a nie ilo¶ci ofiar ¶miertelnych, która faktycznie
jest niska - to s± dwie ró¿ne sprawy. Tu nie tylko prêdko¶æ decyduje.
Choæ nie do koñca - szybko¶æ udzielenia pierwszej pomocy itd., ma
kolosalne znaczenie w tej materii.

Data: 2009-03-31 13:17:01
Autor: topek
Niemiec jechal 230 km/h
[...]
Aaaa :)
Ok zwrazam honor. Moja wina :) Przepraszam

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy --

Data: 2009-04-01 15:36:38
Autor: J.F.
Niemiec jechal 230 km/h
U¿ytkownik "Artur 'futrzak' Ma¶l±g" <futrzak@polbox.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:gqsr2a$l4n$1inews.gazeta.pl...
[...]

Akurat wypadkow to niemieckie statystyki podaja bardzo duza liczbe.

Wniosek - jest u nich wypadkiem co u nas jest lekka kolizja.

Trupy jednak liczy sie rzetelnie.

Ale pewne prawdy powoli docieraja i do specow od ustawiania slupkow pod FR
http://www.drogizaufania.kei.pl/aktualnosc/90

J.

Data: 2009-04-01 09:20:52
Autor: J.F.
Niemiec jechal 230 km/h

http://en.wikipedia.org/wiki/Road_safety

Np w USA byla 2x wzysza liczba ofiar smiertelnych choc tam na autostradzie
rzadko kiedy mozna wiecej niz 120 jechac. Dominuje okolo 100km/h (przynajmniej
tam gdzie ja jezdzilem).

Szukaj Montana J.

Data: 2009-03-31 10:21:29
Autor: topek
Niemiec jechal 230 km/h
http://www.gettingaroundgermany.info/autobahn.htm
to jest fajny artykul o autobahnie oczami amerykanina

Data: 2009-03-30 20:11:09
Autor: Hektor
Niemiec jechal 230 km/h
Uzytkownik "szwagier" <kcieslakWYTNIJTO@poczta.fm> napisal

> Raczej w JEDYNYM. I tak ma szczescie ze jechal w Polsce, w Stanach by go
gliniarze zastrzelili.

Ho, ho. Widze, ze kolega ma informacje o Stanach prosto z Bravo Girl.

Zbigniew Kordan

Data: 2009-03-30 20:27:27
Autor: szwagier
Niemiec jechal 230 km/h

Ho, ho. Widze, ze kolega ma informacje o Stanach prosto z Bravo Girl.

Z "Twojego weekendu".
Poprawilo to ci w jakikolwiek sposob samopoczucie czy zeskanowac pare zdjec i wyslac ci linki?

szwagier

Data: 2009-03-31 11:43:15
Autor: Hektor
Niemiec jechal 230 km/h
Uzytkownik "szwagier" <kcieslakWYTNIJTO@poczta.fm> napisal

Z "Twojego weekendu".
Poprawilo to ci w jakikolwiek sposob samopoczucie czy zeskanowac pare zdjec i wyslac ci linki?

Ale co chcesz skanowac, komiksy z Madmaxem? Nawet w Stanach nie ma czegos takiego, ze za przekroczenie predkosci strzelaja bez ostrzezenia. Z próbe ucieczki czy przelamanie blokady owszem, ale nie za przekroczenie predkosci, mimo ze sa na to wyczuleni.

Zbigniew Kordan

Data: 2009-03-31 12:24:05
Autor: Micha³G
Niemiec jechal 230 km/h
Hektor pisze:
[...]

czyba ze 2 lata temu rozmawia³em z s±siadem syna (wtedy tam mieszka³)- takim ichniejszym emerytowanym 'kierownikiem posterunku' - kiedy ostatnio strzela³ do kogo¶ ... odpowiedzia³, ¿e w Wietnamie..... ;-)
Co¶ sie filmów kowbojskich naogl±dali¶cie...
Pozdrawiam
Micha³

Data: 2009-03-31 07:15:33
Autor: Micha³G
Niemiec jechal 230 km/h
szwagier pisze:
Niepoprawny pisze:
[...]

rotfl....  Startujesz na mistrza dowcipu? ;-)))))))

Data: 2009-04-07 14:45:55
Autor: PepedB
Niemiec jechal 230 km/h

Patrz jak strzelaj±. http://www.youtube.com/watch?v=tMpHG5zvv-Q Kierowca czarny, policjant bia³y, wiêc seriami strzelali. Chyba ¿e¶ za du¿o w GTA gra³...

Data: 2009-03-30 18:30:35
Autor: erm
Niemiec jechal 230 km/h
Niepoprawny pisze:
http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl/www/index.cgi?strona=2009_03_30e&numer=45 W jednym wysoko rozwinietym kraju (z bardzo mala liczba wypadkow) taka jazda jest zgodna z przepisami, w Polsce nie.

jakby do dupli na autostradzie w ktoryms ze skandynawskich krajow to do
swojej Germanii wracalby na piechote po kilku latach odsiadki

Data: 2009-03-30 18:59:59
Autor: Alex81
Niemiec jechal 230 km/h
In article <gqqs3p$vv2$2@news.onet.pl>, _ermine_@go2.bezpodkreslen.pl says....
jakby do dupli na autostradzie w ktoryms ze skandynawskich krajow to do
swojej Germanii wracalby na piechote po kilku latach odsiadki

Jestem sk³onny powiedzieæ ¿e tacy Szwedzi je¿d¿± po autostradach te 110, no czasem przekraczaj± ale nigdy wiêcej ni¿ +20 - a jako¶ takich ¿yciowych autobahnowych problemów nie maj± ...

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-03-30 20:35:09
Autor: orinoco
Niemiec jechal 230 km/h
erm wrote:

jakby do dupli na autostradzie w ktoryms ze skandynawskich krajow to do
swojej Germanii wracalby na piechote po kilku latach odsiadki

Jasne... Mieszkam od 2 lat w Danii, czyli jednym z krajów skandynawskich. I
widzê jak siê tu "przestrzega" prêdko¶ci. W mie¶cie norma to 65-70 km/h
(wolniej jako¶ ludzie nie jezdza), a po autostradzie 150 km/h ma³o te¿ kto
nie jedzie. Dodam, ¿e drogi super - lepsze ni¿ w Niemczech.

Data: 2009-03-31 07:18:35
Autor: Micha³G
Niemiec jechal 230 km/h
erm pisze:
Niepoprawny pisze:
[...]

bo tam mieszkaj± skrajnie nieodpowiedzialni ludzie.... Musieli im np. prohibicje wprowadziæ, bo wszyscy chodzili nawaleni z krolem w³acznie.... ;-)))))))
M.

Data: 2009-03-31 02:12:54
Autor: Wild Root
Niemiec jechal 230 km/h
 W po¶cie <49d0d12c$0$29354$f69f905@mamut2.aster.pl>
 m.in. przeczytaæ mo¿na:

W jednym wysoko rozwinietym kraju (z bardzo mala liczba wypadkow) taka
jazda jest zgodna z przepisami, w Polsce nie.

Ju¿ nied³ugo.

--
Wild Root

Data: 2009-04-01 18:56:02
Autor: moje_przedmioty
Niemiec jechal 230 km/h

Uzytkownik "Niepoprawny" <niepoprawny@nnon.net> napisal w wiadomosci news:49d0d12c$0$29354$f69f905mamut2.aster.pl...
http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl/www/index.cgi?strona=2009_03_30e&numer=45

W jednym wysoko rozwinietym kraju (z bardzo mala liczba wypadkow) taka jazda jest zgodna z przepisami, w Polsce nie.

Ciekawe na chu... mu robili tyle pomiarów?
Zrobili pomiar 206 i powinni zatrzymac
Ciekawe na co czekali skoro mandat mogli mu dac tylko za przekroczenie predkosci o 50
Foti

Niemiec jechal 230 km/h