Niemiec jechal 230 km/h

Data: 2009-03-30 16:51:48
Autor: szwagier
Niemiec jechal 230 km/h
Niepoprawny pisze:
http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl/www/index.cgi?strona=2009_03_30e&numer=45 W jednym wysoko rozwinietym kraju (z bardzo mala liczba wypadkow) taka jazda jest zgodna z przepisami, w Polsce nie.

Raczej w JEDYNYM. I tak ma szczescie ze jechal w Polsce, w Stanach by go gliniarze zastrzelili.

szwagier

Data: 2009-03-30 16:56:50
Autor: DoQ
Niemiec jechal 230 km/h
szwagier pisze:

Raczej w JEDYNYM. I tak ma szczescie ze jechal w Polsce, w Stanach by go gliniarze zastrzelili.

Ooo pierwszy ktory zrozumial :)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-03-30 17:04:13
Autor: Artur Maśląg
Niemiec jechal 230 km/h
szwagier pisze:
Niepoprawny pisze:
[...]

Ano właśnie :) Niemcy to jedyny rozwinięty kraj (cokolwiek by to miało
znaczyć) w którym takie prędkości na autostradach są dopuszczalne.
BTW - ilość wypadków wcale nie jest tam taka mała, ale coś tam trzeba
było napisać :)

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-03-31 10:19:16
Autor: topek
Niemiec jechal 230 km/h
BTW - ilo�� wypadków wcale nie jest tam taka ma�a, ale co� tam trzeba
by�o napisa� :)
Nie mam w tej chwili zrodla pod reka ale na 100% jestem pewien ze w Motorwelt
(gazetka free dla czlonkowo ADAC) widzialem tabele porownawcza obrazujaca
ilosc ofiar smiertelnych na auostradach na calym swiecie.
Niemieckie byly 2 lub 3 najbardziej bezpieczne (oczywiscie proporcjonalnie do
liczby jezdzacych aut i robionych kilometrow).
Np w USA byla 2x wzysza liczba ofiar smiertelnych choc tam na autostradzie
rzadko kiedy mozna wiecej niz 120 jechac. Dominuje okolo 100km/h (przynajmniej
tam gdzie ja jezdzilem).

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

Data: 2009-03-31 12:25:48
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
Niemiec jechal 230 km/h
topek pisze:
[...]

Topku, ja nie o ty pisałem - pisałem o ilości wypadków (na co powoływał
się autor tego wątku), a nie ilości ofiar śmiertelnych, która faktycznie
jest niska - to są dwie różne sprawy. Tu nie tylko prędkość decyduje.
Choć nie do końca - szybkość udzielenia pierwszej pomocy itd., ma
kolosalne znaczenie w tej materii.

Data: 2009-03-31 13:17:01
Autor: topek
Niemiec jechal 230 km/h
[...]
Aaaa :)
Ok zwrazam honor. Moja wina :) Przepraszam

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy --

Data: 2009-04-01 15:36:38
Autor: J.F.
Niemiec jechal 230 km/h
Użytkownik "Artur 'futrzak' Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:gqsr2a$l4n$1inews.gazeta.pl...
[...]

Akurat wypadkow to niemieckie statystyki podaja bardzo duza liczbe.

Wniosek - jest u nich wypadkiem co u nas jest lekka kolizja.

Trupy jednak liczy sie rzetelnie.

Ale pewne prawdy powoli docieraja i do specow od ustawiania slupkow pod FR
http://www.drogizaufania.kei.pl/aktualnosc/90

J.

Data: 2009-04-01 09:20:52
Autor: J.F.
Niemiec jechal 230 km/h

http://en.wikipedia.org/wiki/Road_safety

Np w USA byla 2x wzysza liczba ofiar smiertelnych choc tam na autostradzie
rzadko kiedy mozna wiecej niz 120 jechac. Dominuje okolo 100km/h (przynajmniej
tam gdzie ja jezdzilem).

Szukaj Montana J.

Data: 2009-03-31 10:21:29
Autor: topek
Niemiec jechal 230 km/h
http://www.gettingaroundgermany.info/autobahn.htm
to jest fajny artykul o autobahnie oczami amerykanina

Data: 2009-03-30 20:11:09
Autor: Hektor
Niemiec jechal 230 km/h
Uzytkownik "szwagier" <kcieslakWYTNIJTO@poczta.fm> napisal

> Raczej w JEDYNYM. I tak ma szczescie ze jechal w Polsce, w Stanach by go
gliniarze zastrzelili.

Ho, ho. Widze, ze kolega ma informacje o Stanach prosto z Bravo Girl.

Zbigniew Kordan

Data: 2009-03-30 20:27:27
Autor: szwagier
Niemiec jechal 230 km/h

Ho, ho. Widze, ze kolega ma informacje o Stanach prosto z Bravo Girl.

Z "Twojego weekendu".
Poprawilo to ci w jakikolwiek sposob samopoczucie czy zeskanowac pare zdjec i wyslac ci linki?

szwagier

Data: 2009-03-31 11:43:15
Autor: Hektor
Niemiec jechal 230 km/h
Uzytkownik "szwagier" <kcieslakWYTNIJTO@poczta.fm> napisal

Z "Twojego weekendu".
Poprawilo to ci w jakikolwiek sposob samopoczucie czy zeskanowac pare zdjec i wyslac ci linki?

Ale co chcesz skanowac, komiksy z Madmaxem? Nawet w Stanach nie ma czegos takiego, ze za przekroczenie predkosci strzelaja bez ostrzezenia. Z próbe ucieczki czy przelamanie blokady owszem, ale nie za przekroczenie predkosci, mimo ze sa na to wyczuleni.

Zbigniew Kordan

Data: 2009-03-31 12:24:05
Autor: MichałG
Niemiec jechal 230 km/h
Hektor pisze:
[...]

czyba ze 2 lata temu rozmawiałem z sąsiadem syna (wtedy tam mieszkał)- takim ichniejszym emerytowanym 'kierownikiem posterunku' - kiedy ostatnio strzelał do kogoś ... odpowiedział, że w Wietnamie..... ;-)
Coś sie filmów kowbojskich naoglądaliście...
Pozdrawiam
Michał

Data: 2009-03-31 07:15:33
Autor: MichałG
Niemiec jechal 230 km/h
szwagier pisze:
Niepoprawny pisze:
[...]

rotfl....  Startujesz na mistrza dowcipu? ;-)))))))

Data: 2009-04-07 14:45:55
Autor: PepedB
Niemiec jechal 230 km/h

Patrz jak strzelają. http://www.youtube.com/watch?v=tMpHG5zvv-Q Kierowca czarny, policjant biały, więc seriami strzelali. Chyba żeś za dużo w GTA grał...