Niemiec = morderca...

Data: 2009-07-02 13:17:34
Autor: Tzva Adonai
Niemiec = morderca...
Bycie Niemcem po okresie nazizmu to hańba...

Mali, oschli, wredni, zapatrzeni w siebie.... Nigdy tak naprawdę nie
żałowali tego, co zrobili...

Data: 2009-07-02 13:55:39
Autor: Marek
Niemiec = morderca...
On 2 Lip, 22:17, Tzva Adonai <tzva.ado...@yahoo.com> wrote:
Bycie Niemcem po okresie nazizmu to hańba...

Mali, oschli, wredni, zapatrzeni w siebie.... Nigdy tak naprawdę nie
żałowali tego, co zrobili...

Nigdy nie probowali wytlumaczyc sobie, ze nazistowski antysemityzm
zostal sprowokowany przez Zydow - w tym Rosa Luxemburg i Karl
Liebknecht, oraz wielu, wielu innych.
Dusza to w sobie, ale nigdy glosno tego nie mowia. Wydaje mi sie, ze
to musi kiedys peknac.

Data: 2009-07-02 22:19:49
Autor: Edel
Niemiec = morderca...
no nie - jebac skurwieli... :)

Pzdr
Edel

Data: 2009-07-02 22:23:17
Autor: Edel
Niemiec = morderca...
a zwlaszcza tego w bialej czapce, pracujacego aktualnie w Watykanie na stanowisku papieza - Benedykt Wehrmacht XVI czy jakos tak. Zawsze lepiej niz Jankowski Pedofil I, albo Dziwisz Zlodziej I.

Pzdr
Edel

Data: 2009-07-02 22:29:08
Autor: ypsilanti
Niemiec = morderca...

"Edel" <edel@xl.wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h2j4vl$tsl$1news.onet.pl...
[...]

   o!tto to...  intelektualna panzerFaust.

   rm

Data: 2009-07-02 13:44:49
Autor: Marek
Niemiec = morderca...
On 2 Lip, 22:29, "ypsilanti" <a_...@poczta.onet.pl> wrote:
"Edel" <e...@xl.wp.pl> schrieb im Newsbeitragnews:h2j4vl$tsl$1news.onet.pl...

> [...]
>stanowisku papieza - Benedykt Wehrmacht XVI czy jakos tak. Zawsze lepiej
>niz Jankowski Pedofil I, albo Dziwisz Zlodziej I.

Luegneranti...!!!
Niezly nick.

Data: 2009-07-04 13:44:14
Autor: