Niemiec pluł na polski mundur

Data: 2011-11-14 10:31:46
Autor: mkarwan
Niemiec pluł na polski mundur
Co mówił do ciebie ten Niemiec?

Wyzywał mnie od faszystów, mówił, że mam faszystowski uniform.
To był mundur z okresu Powstania Listopadowego.

więcej w http://wpolityce.pl/wydarzenia/18004-nowa-relacja-o-agresji-lewakow-niemiec-plul-na-polski-mundur-faszystowski-uniform-a-to-byl-stroj-z-powstania-listopadowego

Data: 2011-11-14 13:21:13
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

To był mundur z okresu Powstania Listopadowego.

Czyli mundur carskiego kolaboranta, Urwan.

--
"If religion were true, its followers would not try to bludgeon their young
into an artificial conformity; but would merely insist on their unbending

Data: 2011-11-14 12:39:17
Autor: obserwator
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
> To był mundur z okresu Powstania Listopadowego.

Czyli mundur carskiego kolaboranta, Urwan.

popierasz potomkow zbrodniarzy niemieckich, kolaborancie? Myslisz, ze ciebie oszczedza jak doprowadza do kolejnej rozroby w rozpadajacym
sie UE?

Pedalstwo pierwsze zostanie odstrzelone:)

Data: 2011-11-14 13:45:17
Autor: Grzegorz Z.
obserwator napisał:

Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
To był mundur z okresu Powstania Listopadowego.

Czyli mundur carskiego kolaboranta, Urwan.

popierasz potomkow zbrodniarzy niemieckich, kolaborancie?

Bronisz carskich kolaborantów, pachołku Moskwy?

Data: 2011-11-14 12:50:26
Autor: obserwator
Niemiec pluł na polski mundur
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
Bronisz carskich kolaborantów, pachołku Moskwy?

pirerdzielisz idioto, bo mozg masz w kiszcze stolcowej.

Data: 2011-11-14 13:50:50
Autor: mkarwan

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j9r25l$cpb$1inews.gazeta.pl...
> [...]

sie UE?

Pedalstwo pierwsze zostanie odstrzelone:)

On pisze Stettin a nie Szczecin.
Oczywiste jest po czyje stronie są jego sympatie.
Po stronie lewaków i Niemców.

Data: 2011-11-14 12:55:37
Autor: obserwator
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):
On pisze Stettin a nie Szczecin.
Oczywiste jest po czyje stronie są jego sympatie.
Po stronie lewaków i Niemców.

wiem, ze to jawny folksdojcz ze Szczecina.

Data: 2011-11-14 14:04:34
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

> [...]

sie UE?

Pedalstwo pierwsze zostanie odstrzelone:)

A ty piszesz Lwów czy Lviv?

Data: 2011-11-14 16:02:42
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:11x841u86uc1j.1o91jw20szpve.dlg40tude.net...
> [...]
rozpadajacym
sie UE?
Pedalstwo pierwsze zostanie odstrzelone:)

Polak pisze Lwów, Szczecin.
Niemiec pisze Stettin.
Sam więc przyznajesz, że jesteś Niemcem.
Znowu zrobiłeś z siebie durnia, sam z siebie.

Data: 2011-11-14 17:59:58
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

> [...]
rozpadajacym
sie UE?
Pedalstwo pierwsze zostanie odstrzelone:)

A jak pisze Anglik? Czy jak napisze Stettin będzie dla ciebie Niemcem, a
gdy Szczecin - polakiem?

Sam więc przyznajesz, że jesteś Niemcem.

"Znam lepiej tylko przednie piwo benedyktynow z klasztoru Weltenburg.
Ciemne, mocne. Polecam! Paulaner, Franziskaner, klasztorne z Andechs.
Probowalo sie."

Data: 2011-11-14 13:29:10
Autor: mkarwan

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:1fcw8jyv0t3t9$.ritdh609uxgm.dlg40tude.net...
mkarwan napisał:

To był mundur z okresu Powstania Listopadowego.

Czyli mundur carskiego kolaboranta, Urwan.

Czyli znowu zapomniałeś wziąć tabletek bo zwracasz się do kogoś kogo nie ma w psp.

Data: 2011-11-14 13:34:47
Autor: Grzegorz Z.

mkarwan napisał:

To był mundur z okresu Powstania Listopadowego.

Czyli mundur carskiego kolaboranta, Urwan.

Czyli znowu zapomniałeś wziąć tabletek bo zwracasz się do kogoś kogo nie ma w psp.

Znowu uciekacie z podkulonym ogonem, zamiast rzeczowo odpowiedzieć?

Data: 2011-11-14 16:04:40
Autor: raff

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:1fcw8jyv0t3t9$.ritdh609uxgm.dlg40tude.net...
mkarwan napisał:

To był mundur z okresu Powstania Listopadowego.

Czyli mundur carskiego kolaboranta, Urwan.

Juz ty nie kombinuj, Cipcio. Lepiej wezwij na pomoc niemieckich Heil, Heil Hitler.

R.

Niemiec pluł na polski mundur