Niemiec przekreca nas na eBay.de

Data: 2012-05-04 17:25:52
Autor: .B:artek.
Niemiec przekreca nas na eBay.de
W dniu 04-05-2012 16:11, _THX. pisze:
Często sie nie zdarza, ale raz na jakiś czas.
Niemiec przekręcił nas na eBay (w ogóle nie wysłał zamówionego artykułu, niby
szukał w bałaganie itp. ciągłe zmyłki drygi już miesiąc), kwota niewielka
parędziesiąt euro (poniżej 100 zł wychodzi), no ale nie będzie Niemiec pluł
nam w twarz i to przed Euro.
Niestety nie paypal (nie miał opcji), ale przelew bankowy w euro był, więc
eBay.de się wypiął (bo jakby paypal to niby gwarantują, a jak nie paypal to
nie gwarantują).
Największa ochota mi przychodzi napisać list po polsku do lokalnej dla Niemca
komendy policji niemieckiej, to porządne społeczeństwo i może nie oleją.
Miał ktoś podobne przypadki (bo w polską policję z ich minimalną kwotą na
przestępstwo 300 zł czy jakoś tak to mi się wchodzić nie chce, samo
zeznawanie by dłużej trwało niż ten towar wart).

Wygooglaj europejski nakaz zapłaty.

--
..B:artek.

Niemiec przekreca nas na eBay.de