Niemiec przekreca nas na eBay.de

Data: 2012-05-09 13:59:54
Autor: Budzik
Niemiec przekreca nas na eBay.de
Osobnik posiadający mail j666.WYTNIJ@gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Często sie nie zdarza, ale raz na jakiś czas.
Niemiec przekręcił nas na eBay (w ogóle nie wysłał zamówionego
artykułu, niby szukał w bałaganie itp. ciągłe zmyłki drygi już
miesiąc), kwota niewielka parędziesiąt euro (poniżej 100 zł wychodzi),
no ale nie będzie Niemiec pluł nam w twarz i to przed Euro.
Niestety nie paypal (nie miał opcji), ale przelew bankowy w euro był,
więc eBay.de się wypiął (bo jakby paypal to niby gwarantują, a jak nie
paypal to nie gwarantują).
Największa ochota mi przychodzi napisać list po polsku do lokalnej dla
Niemca komendy policji niemieckiej, to porządne społeczeństwo i może
nie oleją. Miał ktoś podobne przypadki (bo w polską policję z ich
minimalną kwotą na przestępstwo 300 zł czy jakoś tak to mi się
wchodzić nie chce, samo zeznawanie by dłużej trwało niż ten towar
wart). THX

jakie 300zl
To jest oszustwo a w przypadku oszustwa nie ma minimalnej kwoty.

--
Pozdrawia... Budzik

Niemiec przekreca nas na eBay.de