Niemieccy biskupi sabotują wolę Papieża

Data: 2010-04-22 21:01:35
Autor: abc
Niemieccy biskupi sabotują wolę Papieża
I utrudniają powrót Mszy Trydenckiej.

A tymczasem conajmniej 44% praktykujących katolików w Niemczech
uczestniczyłoby regularnie w Starej Mszy (Trydenckiej) gdyby w ich kraju
wdrożono papieskie Motu Proprio 'Summorum Pontificum'

Więcej
http://eponymousflower.blogspot.com/2010/04/44-percent-of-germans-want-old-mass.html

Data: 2010-04-22 21:04:26
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"abc" <abc@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
[...]

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić

pomodlmy sie raczej za naszych, polskich pasterzy

Data: 2010-04-22 21:11:22
Autor: abc
Niemieccy biskupi sabotuja wola Papieza
pomodlmy sie raczej za naszych, polskich pasterzy

Racja. Robia to samo co niemieccy::
http://fronda.pl/bliskonieba/blog/wskazania_episkopatu_polski_dotyczace_tzw_mszy_trydenckiej

--
Nie da sie oddzielic polityki od religii. Nie da sie w czlowieku oddzielic
katolika od obywatela. Rozdzial panstwa od Kosciola jest sztuczny.

Data: 2010-04-22 22:21:08
Autor: ColgatesBilly
"abc" <abc@wp.pl> wrote in message news:4bd09f5e$0$19167$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A co z  t r e s c i a?
Bo Jezus zdaje sie nie byl formalista....

Sorry, wiem ze to bylo nader zaskakujace pytanie
i nie byles na nie przygotowany ;)

P-KoL

Data: 2010-04-22 21:30:55
Autor: abc
Niemieccy biskupi sabotuja wola Papieza
A co z  t r e s c i a?
Bo Jezus zdaje sie nie byl formalista....

Sorry, wiem ze to bylo nader zaskakujace pytanie
i nie byles na nie przygotowany ;)

Ofiara Mszy św. jest nieustającą ofiarą Nowego Zakonu przyobiecaną przez
proroka Malachiasza:

"Nie mam chęci do was (Żydów), mówi Pan zastępów, i daru nie przyjmę z ręki
waszej, bo od wschodu słońca, aż do zachodu wielkie jest imię moje między
narodami; a na każdym miejscu poświęcają imieniowi memu ofiarę czystą, bo
wielkie jest imię moje między narodami, mówi Pan zastępów" (Mal 1:10-11)

Ofiara Mszy Św. jest to nieustająca Ofiara Nowego Przymierza, w któej Jezus
Chrystus pod postaciami chleba i wina ofiaruje się w sposób niekrwawy swemu
Ojcu niebieskiemu, tak jak ofiarował się na krzyżu w sposób krwawy.

Pan Jezus dlatego ofiaruje się we Mszy Św., aby ofiara, którą na krzyżu
spełnił, bez przerwy była odnawiana i abyśmy przez nią stawali się
uczestnikami zasług ofiary krzyżowej.

Jezus Chrystus ustanowił Ofiarę Mszy Św., gdy przy ostatniej wieczerzy sam
siebie Ojcu niebieskiemu pod postaciami chleba i wina ofiarował i apostołom
tę Ofiarę sprawować przykazał.

Figurą Ofiary Mszy Św. była ofiara Melchizedecha. Jak Melchizedech chleb i
wino ofiarował (Rdz 14:18), tak też i Jezus Chrystus ofiaruje się ciągle pod
postaciami chleba i wina. Spełnia się więc przepowiednia proroka: "Przysiągł
Pan, a nie będzie mu żal: ty jesteś kapłanem na wieki według porządku
Melchizedeka" (Ps 110:4)

Kiedy się odprawia Msza św., kiedy w Nowym Zakonie spełnia się Ofiara, wtedy
stoi przy ołtarzu Chrystus. Iść na Mszę św., znaczy uczestniczyć w
spełnianej osobiście przez Chrystusa Ofierze ku czci Bożej.

Mówimy jednak o kapłanie odprawiającym Mszę św. Obok bowiem Chrystusa,
niewidzialnego kapłana, stoi przy ołtarzu w czasie Mszy św. kapłan widzialny
jako ofiarnik. Chrystus w czasie swojej pierwszej Mszy św., podczas
Ostatniej Wieczerzy wyświęcił Apostołów na kapłanów, kiedy przez słowa: to
czyńcie na moją pamiątkę, dał im moc i polecenie, by to samo czynili, co On
uczynił.

I to kapłaństwo w odpowiednim Sakramencie przeszczepia się ustawicznie
poprzez wieki aż do skończenia świata. Chrystus sprawuje swoją bezkrwawą
Ofiarę nie inaczej, jak za pośrednictwem widzialnego kapłana. Jak nie ma
Mszy św. bez Chrystusa, tego odwiecznego i najwyższego Kapłana, tak nie ma
żadnej Mszy św. bez wyświęconego zastępcy Chrystusa i następcy Apostołów.

Heretyckie nabożeństwo nie jest Mszą św., pastor nie jest wyświęconym
zastępcą Chrystusa i następcą Apostołów. Podczas zebrania wiernych w
protestanckim zborze nie zachodzi Przeistoczene. Nie ma Ofiary.

Ołtarz jest ośrodkiem katolicyzmu. Bez ołtarza i Ofiary byłaby religia jak
ciało bez serca i duszy.

Data: 2010-04-22 22:26:12
Autor: zenek
Niemieccy biskupi sabotuja wola Papieza
"bo od wschodu słońca, aż do zachodu wielkie jest imię moje między
narodami"

I to jest istota rzeczy wszelkie Araby to koczownicy ktorzy przejeli wierzenia religijne egipcjan a machomet im dodal nakladke pod tytulem ISLAM.

Zwykly pokemon arabski nie kuma kwestii trak jak ty ABC ale to natura pokemonow jak widac.

Jak bedziesz mial okazje poznaj kilku arabow, oni pija wodke po zachodzie slonca "RA" bo Allach wtedy nie widzi.

Pozostaje pytanie w co wierza ludzie? W boga osobowego, w wszechboga bedacego wszechswiatem znanym czy w slonce?

Data: 2010-04-22 23:00:40
Autor: ColgatesBilly
"abc" <abc@wp.pl> wrote in message news:4bd0a3f1$0$19169$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A jaki to ma zwiazek z Nowym Testamentem?

[...]

Gdzie to pisze w NT?
Tam Jezus, wspolnie, po bratersku dzielil sie chlebem
'w ramach wieczerzy, agapy...

Pan Jezus dlatego ofiaruje się we Mszy Św., aby ofiara, którą na krzyżu
spełnił, bez przerwy była odnawiana i abyśmy przez nią stawali się
uczestnikami zasług ofiary krzyżowej.

Bzdura. Mamy wszystko czynic na chwale boza,
zas tego typu dzielenia chleba, na jego Pamiatke
i by wzrastala spolecznosc miedzy bracmi, a nie bysmy
siedzieli jak barany i ogladali jakies mistyczne spektakle.

W NT nie ma KAPLANOW poza tym, bo Bog rozdarl kurtyne
w Swiatyni i obecnosc Boza ( Szechkina)
zostala udostepniona wszystkim, kaplanstwu powszechnemu
a nue kaplanom wg., porzadku Melkchizedecha...

Jezus Chrystus ustanowił Ofiarę Mszy Św., gdy przy ostatniej wieczerzy sam
siebie Ojcu niebieskiemu pod postaciami chleba i wina ofiarował i apostołom
tę Ofiarę sprawować przykazał.

Ale nic nie mowil o kaplanach, bo wasi sa dokladnie
tym samym oficjalnym faryzejstwem, z ktorym walczyl i ktorzy go zabili.
WYSCIE NA NOWO WPROWADZILI Stary Testament

Na reszte bzdur nie mam czasu
Skonczycie w piekle jako heretycy, a wasz babilon padnie
Ja zdolalem uciec

P-KoL

Data: 2010-04-22 22:07:48
Autor: abc
Niemieccy biskupi sabotuja wola Papieza
Ja zdolalem uciec

Jakiego jesteś "wyznania"?

Data: 2010-04-22 21:53:57
Autor: Grzegorz Z.
Niemieccy biskupi nie wpuszczają sekciarzy z Econe do katolickich świątyń.
Bo pewnie o to chodzi, prawda?

Wredny sekciarski lefebrystyczny zaprzańcu abc!

Data: 2010-04-22 22:15:33
Autor: ColgatesBilly
"abc" <abc@wp.pl> wrote in message news:4bd09d11$0$19169$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tzn. mowa o tzw. tureckim kazaniu?
Ze niby "kaplani" beda mowic do "wiernych"  (tak sie mowi)
w zupelnie nieznanym jezyku, a oni osiagna status...
baranow... sorry.. barankow bozych, niczego nie rozumiejacych
i tym bardziej oddalajacych sie od jasnie oswieconych duchpasterzy?

Ja pamietam z Biblii, ze Jezus mowil do ludzi jezykiem dla nich zrozumialym
prostym, a oni, troche pozniej, robili to samo , z podobnym efektem
tak ze chrzescijanstwo rozprzestrzenilo sie na kawal swiata.

Data: 2010-04-22 21:21:29
Autor: abc
Niemieccy biskupi sabotują wolę Papieża
Tzn. mowa o tzw. tureckim kazaniu?
Ze niby "kaplani" beda mowic do "wiernych"  (tak sie mowi)

Msza Święta jest Ofiarą składaną Bogu, a nie wiernym.

Data: 2010-04-22 22:26:39
Autor: ColgatesBilly
"abc" <abc@wp.pl> wrote in message news:4bd0a1bd$0$19182$65785112news.neostrada.pl...
Tzn. mowa o tzw. tureckim kazaniu?
Ze niby "kaplani" beda mowic do "wiernych"  (tak sie mowi)

Msza Święta jest Ofiarą składaną Bogu, a nie wiernym.

A yo ciekawe, bo myslalem  ze to Bog dla nas - za nas
zlozyl JEDNOKROTNA ( Wykonalo sie!) ofiare na Krzyzu
i tro nie MY mu robimy laske, a On nam!

To katolik uwaza te godzine za jakies "poswiecenie sie" ofiare"
ze zechcial spedzic godzinke niedzieli (miast lelewizora)
patrzac na jakies dziwaczne rytualy, ktore nic nie maja wspolnego
z jego...
1) nauka
2) wzrostem jako ucznia Chrystusa
3) poznaniem i pokochaniem Slowa Bozego w zrozumialej postaci?

Sorry, ale to gorsze niz masonstwo

KoL

Data: 2010-04-22 21:35:42
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

1) nauka
2) wzrostem jako ucznia Chrystusa
3) poznaniem i pokochaniem Slowa Bozego w zrozumialej postaci?

  Jestes zapatrzonym w siebie i zasluchanym w twoje wlasne gadulstwo
  narcyzem, i niczym wiecej.

  AR

Data: 2010-04-22 22:51:08
Autor: ColgatesBilly
"Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> wrote in message news:285e5$4bd0a517$54702a04$623news.chello.at...

> [...]

Sorry, ale to gorsze niz masonstwo

KoL

 Jestes zapatrzonym w siebie i zasluchanym w twoje wlasne gadulstwo

Owszem, nie odrzucam tej prawdy.
Niemniej, akurat nie ma ona tu zadnego zwiazku z trescia
ktora sie podzielilem, niejako obnazajac jeden z podstawowych
antybiblijnych absurdow, jakie dla ciemnoty wymyslil Babilon.

Jakbys mniej pil, pewnie cos bys z tego zrozumial.

Data: 2010-04-22 22:21:00
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

> [...]

antybiblijnych absurdow, jakie dla ciemnoty wymyslil Babilon.

Jakbys mniej pil, pewnie cos bys z tego zrozumial.

   Ja nie pije, ale nie o twoje chamstwo mi chodzi, lecz o cos
   zgola innego:  Przez kilka lat zameczales cierpliwych ojcow
   z Radia nomen omen Maryja swoimi bzdurami, a oni
   wykazywali wiele wyrozumialosci takiem antymaryjnemu
   zgnilkowi, czyli tobie, by nie bylo niedomowien.

   Jak ty z tymi osiagnieciami sie czujesz?  Jestes moze jeszcze
   z siebie dumny?

   AR

Data: 2010-04-23 07:28:10
Autor: ColgatesBilly
"Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> wrote in message news:c2b54$4bd0afb4$54702a04$13885news.chello.at...

> [...]

  zgnilkowi, czyli tobie, by nie bylo niedomowien.

  Jak ty z tymi osiagnieciami sie czujesz?  Jestes moze jeszcze

Wydaje mi sie, ze nie ma tu bardziej zadufanego w sobie bufona niz Ty
a ja jakos nie mam kompleksow, ze nie pilem ani nie podawalem reki
takim solidarnosciowym miernotom z jakimi miewales do czynienia.
( musisz byc jakis gosc-rezydent...bardzo tajemniczy i ustosunkowany
co potwierdzalaby merytorycdznosc twych postow od lat)
A propos Twoje puste posty, zalosne wzorowanie sie na niedosciglym *ab*
pozostawiam bez komentarza.
A chamem tez jestes duzo wiekszym, bo ni z gruszki,
atakujesz nim czesto porzadnych ludzi z listy, co mi sie raczej
nigdy nie przydarza.
Z RM nie widze sprzecznosci.
Poki nie ZDRADZILI i nie przeszli na kaczyzm. warto bylo ich sluchac
(moze teraz znow bedzie warto!) a MOJE AKURAT wypowiedzi
z tego co wiem ( od Pani Haliny i jej znajomych z czolowki dzwoniacych)
byly przez nich oczekiwane i BOOKMARKowane.
W tym czasie odeszli zreszta niemal wszyscy normalni co tam dzwonili.
Zameczali to raczej tacy jedni z Niemiec.

Na tematy biblijne pare razy, pod koniec probowalem sie wypowiedziec.
( i chetnie podjalbym wyzwanie do pojedynku na argumenty wtedy)
a ze nie bylo innego medium, musialem "tolerowac" ich maryjne
i katolickie ( = antypoolskie) brednie, bo skoro wchodzili na sfere polityczna,
sprawy doktryny stawaly sie drugorzedne, i mozna bylo wlozyc ten swoj
skromny sklad  ( gdyby nie ichnia" cenzura" niemal kazda wypowiedz bylaby duzo ciekawsza)

Poza gtym, cos bredzisz i nie wiem po co odpowiadalem

Data: 2010-04-23 06:51:26
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

> [...]

duzo
ciekawsza)

Poza gtym, cos bredzisz i nie wiem po co odpowiadalem
.

Niemieccy biskupi sabotują wolę Papieża