Niemieccy biskupi sabotują wolę Papieża

Data: 2010-04-22 22:15:33
Autor: ColgatesBilly
Niemieccy biskupi sabotują wolę Papieża
"abc" <abc@wp.pl> wrote in message news:4bd09d11$0$19169$65785112news.neostrada.pl...
I utrudniają powrót Mszy Trydenckiej.

A tymczasem conajmniej 44% praktykujących katolików w Niemczech
uczestniczyłoby regularnie w Starej Mszy (Trydenckiej) gdyby w ich kraju
wdrożono papieskie Motu Proprio 'Summorum Pontificum'

Więcej
http://eponymousflower.blogspot.com/2010/04/44-percent-of-germans-want-old-mass.html

Tzn. mowa o tzw. tureckim kazaniu?
Ze niby "kaplani" beda mowic do "wiernych"  (tak sie mowi)
w zupelnie nieznanym jezyku, a oni osiagna status...
baranow... sorry.. barankow bozych, niczego nie rozumiejacych
i tym bardziej oddalajacych sie od jasnie oswieconych duchpasterzy?

Ja pamietam z Biblii, ze Jezus mowil do ludzi jezykiem dla nich zrozumialym
prostym, a oni, troche pozniej, robili to samo , z podobnym efektem
tak ze chrzescijanstwo rozprzestrzenilo sie na kawal swiata.

Data: 2010-04-22 21:21:29
Autor: abc
Niemieccy biskupi sabotują wolę Papieża
Tzn. mowa o tzw. tureckim kazaniu?
Ze niby "kaplani" beda mowic do "wiernych"  (tak sie mowi)

Msza Święta jest Ofiarą składaną Bogu, a nie wiernym.

Data: 2010-04-22 22:26:39
Autor: ColgatesBilly
"abc" <abc@wp.pl> wrote in message news:4bd0a1bd$0$19182$65785112news.neostrada.pl...
Tzn. mowa o tzw. tureckim kazaniu?
Ze niby "kaplani" beda mowic do "wiernych"  (tak sie mowi)

Msza Święta jest Ofiarą składaną Bogu, a nie wiernym.

A yo ciekawe, bo myslalem  ze to Bog dla nas - za nas
zlozyl JEDNOKROTNA ( Wykonalo sie!) ofiare na Krzyzu
i tro nie MY mu robimy laske, a On nam!

To katolik uwaza te godzine za jakies "poswiecenie sie" ofiare"
ze zechcial spedzic godzinke niedzieli (miast lelewizora)
patrzac na jakies dziwaczne rytualy, ktore nic nie maja wspolnego
z jego...
1) nauka
2) wzrostem jako ucznia Chrystusa
3) poznaniem i pokochaniem Slowa Bozego w zrozumialej postaci?

Sorry, ale to gorsze niz masonstwo

KoL

Data: 2010-04-22 21:35:42
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

1) nauka
2) wzrostem jako ucznia Chrystusa
3) poznaniem i pokochaniem Slowa Bozego w zrozumialej postaci?

  Jestes zapatrzonym w siebie i zasluchanym w twoje wlasne gadulstwo
  narcyzem, i niczym wiecej.

  AR

Data: 2010-04-22 22:51:08
Autor: ColgatesBilly
"Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> wrote in message news:285e5$4bd0a517$54702a04$623news.chello.at...

> [...]

Sorry, ale to gorsze niz masonstwo

KoL

 Jestes zapatrzonym w siebie i zasluchanym w twoje wlasne gadulstwo

Owszem, nie odrzucam tej prawdy.
Niemniej, akurat nie ma ona tu zadnego zwiazku z trescia
ktora sie podzielilem, niejako obnazajac jeden z podstawowych
antybiblijnych absurdow, jakie dla ciemnoty wymyslil Babilon.

Jakbys mniej pil, pewnie cos bys z tego zrozumial.

Data: 2010-04-22 22:21:00
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

> [...]

antybiblijnych absurdow, jakie dla ciemnoty wymyslil Babilon.

Jakbys mniej pil, pewnie cos bys z tego zrozumial.

   Ja nie pije, ale nie o twoje chamstwo mi chodzi, lecz o cos
   zgola innego:  Przez kilka lat zameczales cierpliwych ojcow
   z Radia nomen omen Maryja swoimi bzdurami, a oni
   wykazywali wiele wyrozumialosci takiem antymaryjnemu
   zgnilkowi, czyli tobie, by nie bylo niedomowien.

   Jak ty z tymi osiagnieciami sie czujesz?  Jestes moze jeszcze
   z siebie dumny?

   AR

Data: 2010-04-23 07:28:10
Autor: ColgatesBilly
"Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> wrote in message news:c2b54$4bd0afb4$54702a04$13885news.chello.at...

> [...]

  zgnilkowi, czyli tobie, by nie bylo niedomowien.

  Jak ty z tymi osiagnieciami sie czujesz?  Jestes moze jeszcze

Wydaje mi sie, ze nie ma tu bardziej zadufanego w sobie bufona niz Ty
a ja jakos nie mam kompleksow, ze nie pilem ani nie podawalem reki
takim solidarnosciowym miernotom z jakimi miewales do czynienia.
( musisz byc jakis gosc-rezydent...bardzo tajemniczy i ustosunkowany
co potwierdzalaby merytorycdznosc twych postow od lat)
A propos Twoje puste posty, zalosne wzorowanie sie na niedosciglym *ab*
pozostawiam bez komentarza.
A chamem tez jestes duzo wiekszym, bo ni z gruszki,
atakujesz nim czesto porzadnych ludzi z listy, co mi sie raczej
nigdy nie przydarza.
Z RM nie widze sprzecznosci.
Poki nie ZDRADZILI i nie przeszli na kaczyzm. warto bylo ich sluchac
(moze teraz znow bedzie warto!) a MOJE AKURAT wypowiedzi
z tego co wiem ( od Pani Haliny i jej znajomych z czolowki dzwoniacych)
byly przez nich oczekiwane i BOOKMARKowane.
W tym czasie odeszli zreszta niemal wszyscy normalni co tam dzwonili.
Zameczali to raczej tacy jedni z Niemiec.

Na tematy biblijne pare razy, pod koniec probowalem sie wypowiedziec.
( i chetnie podjalbym wyzwanie do pojedynku na argumenty wtedy)
a ze nie bylo innego medium, musialem "tolerowac" ich maryjne
i katolickie ( = antypoolskie) brednie, bo skoro wchodzili na sfere polityczna,
sprawy doktryny stawaly sie drugorzedne, i mozna bylo wlozyc ten swoj
skromny sklad  ( gdyby nie ichnia" cenzura" niemal kazda wypowiedz bylaby duzo ciekawsza)

Poza gtym, cos bredzisz i nie wiem po co odpowiadalem

Data: 2010-04-23 06:51:26
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

> [...]

duzo
ciekawsza)

Poza gtym, cos bredzisz i nie wiem po co odpowiadalem
.

Niemieccy biskupi sabotują wolę Papieża