Niemieccy emeryci

Data: 2016-06-13 20:34:57
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Niemieccy emeryci
W dniu 2016-06-13 o 14:48, Kris pisze:
Wczoraj z małżonka udaliśmy się rowerkami na wydmy w Łebie.
Spotkaliśmy tam parę Niemców wiek tak na ok koło 60lat
Pytamy ich skąd jadą a oni że z Berlina.
Rowerkiem z Berlina na Pomorze dalej w planach Gdańsk, Mazury, Wrocław i powrót do Niemiec.
Pozazdrościć kondycji

Pozazdrościć, racja. Od lat robię imprezy rowerowe. Między innymi takie podczas których Panie i panowie najczęściej w wieku 60+ i 70+ jadą nawet 4500 (cztery tysiące pięćset) kilometrów z Europy do Turcji :-)

Seco

Data: 2016-06-13 11:53:28
Autor: tadeklodz
Niemieccy emeryci
W dniu poniedziałek, 13 czerwca 2016 20:34:58 UTC+2 użytkownik Bartosz 'Seco' Suchecki napisał:
> [...]

Pozazdrościć, racja. Od lat robię imprezy rowerowe. Między innymi takie podczas których Panie i panowie najczęściej w wieku 60+ i 70+ jadą nawet 4500 (cztery tysiące pięćset) kilometrów z Europy do Turcji :-)

może byś podał adres str0ony gdzie jest mowa o tych wycieczkach

Data: 2016-06-14 07:49:17
Autor: bans
Niemieccy emeryci
W dniu 2016-06-13 o 20:53, tadeklodz@poczta.onet.pl pisze:

może byś podał adres str0ony gdzie jest mowa o tych wycieczkach

Akurat nie to zapewne chodzi, ale ja często zaglądałem tutaj (skromna forma, ale zawartość bardzo ciekawa):

www.crazyguyonabike.com

--
bans

Data: 2016-06-21 21:49:03
Autor: Jacek Maciejewski
Niemieccy emeryci
Dnia Mon, 13 Jun 2016 11:53:28 -0700 (PDT), tadeklodz@poczta.onet.pl
napisał(a):

może byś podał adres str0ony gdzie jest mowa o tych wycieczkach

Poczytaj moją:
hobo.republika.pl  :)
--
Jacek
"Wszelka izolacja jest glebą, na której wyrasta nienawiść do obcych, a

Niemieccy emeryci