Niemieccy kibole już szaleją na EURO-2012 [reakcja UEFA]

Data: 2012-06-10 21:36:21
Autor: A. Filip
Niemieccy kibole już szaleją na EURO-2012 [reakcja UEFA]
http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/18388042
  10 June 2012 Last updated at 16:42 GMT
  Euro 2012: Germany hit by Uefa disciplinary
    Uefa has charged the Germany football association for the behaviour
  of their supporters who threw missiles on to the pitch during
  Saturday's Euro 2012 match against Portugal.
    Fans were repeatedly warned about their actions through speaker
  announcements during the Group B fixture in Lviv which Germany won
  1-0.

Data: 2012-06-10 21:44:10
Autor: u2
Niemieccy kibole ju¿ szalej± na EURO-2012 [reakcja UEFA]
W dniu 2012-06-10 21:36, A. Filip pisze:
    Uefa has charged the Germany football association for the behaviour
  of their supporters who threw missiles on to the pitch during
  Saturday's Euro 2012 match against Portugal.

Ponoc moga zdyskwalifikowac za race ;-)

Data: 2012-06-10 22:16:12
Autor: Grzegorz Z.
A polscy kibole aresztowani za burdy w Poznaniu?
O tym waæpan nie napiszesz?

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chc± aby by³ spokój niech pisz± do
abuse. Im wiêcej takich donosów tym szybciej bêdzie spokój. Samo siê nie

Data: 2012-06-10 23:10:05
Autor: A. Filip
A polscy kibole aresztowani za burdy w Poznaniu?
"Grzegorz Z." <sweet16@liz.ny> pisze:
O tym waćpan nie napiszesz?

A PO co ja mam pisać jak można liczyć na ciebie w takich kwestiach? :-)
Mam ci w kryzysie chleb odbierać? ;-)

Data: 2012-06-10 23:51:01
Autor: Lorn
W dniu 2012-06-10 23:10, A. Filip pisze:
A PO co ja mam pisać jak można liczyć na ciebie w takich kwestiach?

A *PO*co ostentacyjnie pod bandę debili wklejać partię polityczną? Tylko po to, by nadawało się na psp? :>

Data: 2012-06-11 07:49:04
Autor: A. Filip
Lorn <ateagina@poczta.fm> pisze:
F> W dniu 2012-06-10 23:10, A. Filip pisze:
A PO co ja mam pisać jak można liczyć na ciebie w takich kwestiach?

A *PO* co ostentacyjnie pod bandę debili wklejać partię polityczną?
Tylko po to, by nadawało się na psp? :>

A dyć w _polityce_ demokracji parlamentarnej prawie wszystko nie
sprowadza się w końcu do tego na kogo głosować lub (już) nie głosować? :-)

Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
  -- A. Filip ;-)

Data: 2012-06-13 19:18:35
Autor: A. Filip
Grzegorz Z.: A polscy kibole aresztowani za (Rosyjskie?) burdy w Poznaniu? [ UEFA ukarała Rosyjski Związek Piłki Nożnej]
"Grzegorz Z." <sweet16@liz.ny> pisze:
O tym waćpan nie napiszesz?

Napisze :-)
http://www.rmf24.pl/raport-euro2012/nie-tylko-sport/news-uefa-ukarala-rosje-za-incydent-we-wroclawiu-ma-zaplacic-120,nId,612417
  1 godz. 31 minut temu
  UEFA ukaraÅ‚a Rosyjski ZwiÄ…zek PiÅ‚ki Nożnej karÄ… 120 tys. euro za
  naganne zachowanie kibiców z tego kraju podczas meczu mistrzostw
  Europy z Czechami w piÄ…tek we WrocÅ‚awiu. JeÅ›li incydent siÄ™ powtórzy,
  grozi im odjÄ™cie szeÅ›ciu punktów w eliminacjach do Euro 2016. [...]

No chyba że tobie chodziło o jeszcze jakieś inne burdy? :-)

Data: 2012-06-10 23:48:31
Autor: Lorn
[...]

A naszych pozamykali... :>

Data: 2012-06-11 09:14:26
Autor: bicz na bomble
Niemieccy kibole ju¿ szalej¹ na EURO-2012 [reakcja UEFA]
On Sun, 10 Jun 2012 21:36:21 +0200, "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> wrote:

[...]

A nie zadali przemarszu ze swastykami ?

R.

Niemieccy kibole już szaleją na EURO-2012 [reakcja UEFA]