Niemieccy lekarze oskarzeni o spowodowanie smierci...

Data: 2013-01-07 11:40:27
Autor: Marek
Niemieccy lekarze oskarzeni o spowodowanie smierci...
....po tym, jak wyszlo na jaw, ze manipulowali wynikami badan
laboratoryjnych, w celu przesuniecia swoich pacjentow w góre kolejki
do transplantacji.
Poszkodawani zostali pacjenci, ktorych operacja ulegla opóżnieniu.

Ziobro marzyl, ze "niemieckie standardy", czy, moze "europejskie",
moga tez w Polsce miec zastosowanie.
Tymczasem , wlasnie w "Kropce nad i", jakis profesor etyki ( !!!)
udowadnial, ze przyjmowanie łapówek to male piwo, jesli przyjmuje je
takiej klasy fachowiec.
DNOOOO!!!!!
K O M P L E T N E  D N O    !!!

http://www.tagesspiegel.de/politik/transplantation-goettingen-zwei-mediziner-unter-toetungsverdacht-wegen-korruption/6931468-2.html

Data: 2013-01-07 20:46:48
Autor: xan
W dniu 07.01.2013 20:40, Marek pisze:
[...]

Patrzysz a nie wiesz na co, chodziło o to ze na muchę wyciągali czołgi, można muchę zabić czołgiem, a no można - wszystko zgodnie z prawem, tylko czy koszty nie bedą wielkie.

A co do pana Kurskiego to on akurat ma najwięcej do powiedzenia w kwesti poszanowania prawa, powinien raczej milczec.

Data: 2013-01-07 11:50:36
Autor: Marek
On Jan 7, 8:46 pm, xan <i...@activsoft.pl> wrote:
W dniu 07.01.2013 20:40, Marek pisze:

> ...po tym, jak wyszlo na jaw, ze manipulowali wynikami badan
> laboratoryjnych, w celu przesuniecia swoich pacjentow w g re kolejki
> do transplantacji.
> Poszkodawani zostali pacjenci, ktorych operacja ulegla op nieniu.

> Ziobro marzyl, ze "niemieckie standardy", czy, moze "europejskie",
> moga tez w Polsce miec zastosowanie.
> Tymczasem , wlasnie w "Kropce nad i", jakis profesor etyki ( !!!)
> udowadnial, ze przyjmowanie ap wek to male piwo, jesli przyjmuje je
> [...]

Patrzysz a nie wiesz na co, chodzi o o to ze na much wyci gali czo gi,
mo na much zabi czo giem, a no mo na - wszystko zgodnie z prawem,
tylko czy koszty nie bed wielkie.

A co do pana Kurskiego to on akurat ma najwi cej do powiedzenia w kwesti
poszanowania prawa, powinien raczej milczec.

17 000 udowodnionych łapówek przez 6 miesięcy, to byłoby 340 000,
przez 20 lat pracy, a pewnie , jeszcze 3-4 razy tyle, ktorych nie
udalo sie udowodnic.

Ci, ktorzy zaplacili , spowodowali smierc tych, ktorych nie bylo stac
na zaplacenie lapowek.

Data: 2013-01-07 20:51:47
Autor: u2
W dniu 2013-01-07 20:50, Marek pisze:
17 000 udowodnionych łapówek przez 6 miesięcy

Przez dwa miesiace.

Data: 2013-01-07 12:08:37
Autor: Marek
On Jan 7, 8:51 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2013-01-07 20:50, Marek pisze:

> 17 000 udowodnionych łapówek przez 6 miesięcy

Przez dwa miesiace.

....no to jeszcze 3x tyle...

I co ? jest to dalej błaha sprawa ?

Data: 2013-01-07 21:12:08
Autor: u2
W dniu 2013-01-07 21:08, Marek pisze:
On Jan 7, 8:51 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2013-01-07 20:50, Marek pisze:

17 000 udowodnionych łapówek przez 6 miesięcy

Przez dwa miesiace.

...no to jeszcze 3x tyle...

I co ? jest to dalej błaha sprawa ?

Bo ja wiem, gdyby pozbawil kogos celowo zycia to z pewnoscia by zarobil wiekszy wyrok. A tak rok nie wyrok.

Data: 2013-01-07 12:22:08
Autor: Marek
On Jan 7, 9:12 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

> ...no to jeszcze 3x tyle...

> I co ? jest to dalej błaha sprawa ?

Bo ja wiem, gdyby pozbawil kogos celowo zycia to z pewnoscia by zarobil

Zostaniesz profesorem etyki - masz zadatki.

Data: 2013-01-07 21:27:44
Autor: u2
W dniu 2013-01-07 21:22, Marek pisze:
Bo ja wiem, gdyby pozbawil kogos celowo zycia to z pewnoscia by zarobil
>wiekszy wyrok. A tak rok nie wyrok.
Zostaniesz profesorem etyki - masz zadatki.

No dobra, przyznaje sie, to ja wymyslilem dekalog i przekazalem jakiemus konusowi na gorze Synaj.

Data: 2013-01-07 21:28:03
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomości news:74ab04a7-31cc-4603-9def-cb507b39daf2bx10g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

udalo sie udowodnic.

Ci, ktorzy zaplacili , spowodowali smierc tych, ktorych nie bylo stac

============================

Synuś!
Prawdę mówiąc to nie były łapówki. Może się mylę, ale sądzę, że wręczenie łapówki ma przynieść jakąś korzyść.
Gdyby ów lekarz przyjmował te pieniądze przed zabiegiem - pełna zgoda. To jest łapówka. Ale on czynił to po zabiegu.
W Polsce utarło się, że wręcza się w dowód wdzięczności różne upominki, a niekiedy pieniądze. I nie tylko lekarzom.
Niewiele brakowało, a półtora roku temu sam byłbym uczestnikiem takiego procederu, czyli dającym "łapówkę".
W klinice na Pomorzanach w Szczecinie miałem operację na otwartym sercu, ratującą życie. Wszczepiono mi zastawkę aortalną i protezę aorty.
Mój "pech" polegał na tym, że trafiłem na "taśmę produkcyjną". Jeden lekarz przyjmował mnie na oddział, inny badał, a operację wykonał jeden z dwóch zespołów dokonujących operacji. Codziennie wykonywali po dwa zabiegi czyli w sumie cztery.
Po operacji opiekował się mną jakiś lekarz, a inny badał i jeszcze inny wypisywał mnie do innego szpitala na rekonwalescencję.
Tak, że nie wiedziałem, komu mam dziękować za uratowanie życia, a szanse na przeżycie operacji miałem 70%, o czym poinformowano mnie uczciwie przed wyrażeniem zgody na operację. Bez operacji miałem zero szans na dalsze życie.

I gdybym był operowany przez doktora G., to na pewno trafiłbym na stalinowskie przesłuchania przez CBA, bo jestem pewny, że odwdzięczyłbym się doktorowi za uratowanie życia. A wcześniej zrobiłbym wywiad, dowiadując się, co byłoby najmilsze doktorowi. Jeśli pieniądze - byłyby to pieniądze. Gdyby nie przyjął, czułbym się wzgardzony i obrażony. I w dupie mam prawo, które mówi, że jest to łapówka!!!

żyjący emeryt

Data: 2013-01-07 12:57:55
Autor: Marek

===========================>

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować
swoją karierę polityczną".

"Synusiów" to sobie szukaj wsrod meneli na dworcu w Ułan Bator, ty
komusza wywłoko...

Wy macie to we krwi - łapówa !
Kogo nie stac - niech zdycha !

Data: 2013-01-07 22:41:10
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomości news:985c3521-c2d9-440c-b970-979da8eb0aa1s14g2000yqg.googlegroups.com...
> [...]

swoją karierę polityczną".

"Synusiów" to sobie szukaj wsrod meneli na dworcu w Ułan Bator, ty

===============================

Brak ci chłoptysiu argumentów i oczywiście musisz posługiwać się inwektywami.
Jakie to symptomatyczne dla miłośników "wiadomej opcji"! :-)
Odnieś się geniuszu do meritum, bo jeśli chodzi o inwektywy, to jesteś "cienki Bolek"

zadowolony emeryt

Data: 2013-01-08 15:56:20
Autor: u2
[...]

Zadowolony komuszy emeryt bidzik z wiadomych "sluzb " :-)))

Data: 2013-01-07 21:32:14
Autor: u2
[...]

Biedny bidzik, ma najwyrazniej urojenia. Nie dal dowodu wdziecznosci, ale wyobraza sobie jak to by bylo gdyby dal. Po prostu Inferno :-)))

Data: 2013-01-07 21:30:27
Autor: xan
W dniu 07.01.2013 20:50, Marek pisze:
[...]

naginasz mistrzu, sąd udowodnił branie "dowodów wdzięczności" czyli łapówki po zabiegu,
wszystkie łapówki przed zabiegami zostały umorzone bo nie miały potwierdzenia w materiale dowodowym - czyli nie osądzaj o śmierć a bądź precyzyjny i na siłe nie wymyślał czegoś na co nie masz potwierdzenia, na błednych domysłach wiele osób zostało oszkalowanych.

Data: 2013-01-07 21:37:10
Autor: u2
W dniu 2013-01-07 21:30, xan pisze:
[...]

Byla jeszcze jedna niepotwierdzona historia o wszyciu chusteczki w cialo pacjenta, pomimo protestu pielegniarki, ktora G. wyjal po paru dniach. Pacjent zmarl. Oczywiscie slowo pielegniarki przeciwko slowu chirurga.

Moim zdaniem to nie byla typowa wpadka chirurga. Ale sad uznal inaczej.

Data: 2013-01-07 12:55:08
Autor: Marek
On Jan 7, 9:37 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

Pacjent zmarl. Oczywiscie slowo pielegniarki przeciwko slowu chirurga.

Moim zdaniem to nie byla typowa wpadka chirurga. Ale sad uznal inaczej.

Wszyl ja, bo pacjent nie wywiazal sie z obietnicy...

Data: 2013-01-07 22:00:20
Autor: u2
W dniu 2013-01-07 21:55, Marek pisze:
On Jan 7, 9:37 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Poszlaki na to wskazuja, ale sad uznal inaczej. No wiesz czecia ubecka.

Data: 2013-01-07 20:49:13
Autor: u2
W dniu 2013-01-07 20:40, Marek pisze:
[...]

No fakt, pan Hartman sie nie popisal. Kolejny raz. Ale od razu krzyczec, ze dno ?

Niemieccy lekarze oskarzeni o spowodowanie smierci...