Niemieccy politycy reagują nerwowo na porównania z Nazi-landem. Tym razem tureckie porównania.

Data: 2017-03-05 23:04:14
Autor: A. Filip
Niemieccy politycy reagują nerwowo na porównania z Nazi-landem. Tym razem tureckie porównania.
https://fakty.interia.pl/swiat/news-ostra-reakcja-niemieckich-politykow-na-slowa-prezydenta-turc,nId,2363632
5 marca (20:30)
Politycy rządzących w Niemczech partii CDU i CSU ostro zareagowali na
wypowiedź prezydenta Turcji Recepa Tayyipa Erdogana, który porównał do
nazizmu działania niemieckich władz, odwołujących w swoich miastach
tureckie wiece z udziałem ministrów z Turcji. [...]
W Niemczech, gdzie uprawnionych do głosowania jest ponad 1,4 mln
Turków, odwołano trzy zaplanowane takie spotkania z udziałem
przedstawicieli rządu Turcji. W piątek zgodę na spotkanie z ministrem
gospodarki Nihatem Zeybekci w mieście Frechen na zachodzie kraju
wycofał zarządca hali, w której miało się ono odbyć. Wcześniej wiec z
udziałem Zeybekciego odwołały władze pobliskiej Kolonii.
Z kolei w czwartek, na kilka godzin przed terminem, władze
miejscowości Gaggenau w Badenii-Wirtembergii wycofały pozwolenie na
wiec z udziałem tureckiego ministra sprawiedliwości Bekira Bozdaga,
powołując się przy tym na względy bezpieczeństwa. [...]

Taka seria trzech czysto lokalnych niepowiązanych "przypadków"?
To dokładnie takie polityczne cuda na jakie Merkel-land zasługuje :-)

Turcy/Erdoganowcy przesadzają?
_Jako bezpośrednio poszkodowani_ nie aż tak straszliwie.

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Niemieccy politycy reagują nerwowo na porównania z Nazi-landem. Tym razem tureckie porównania.