Niemiecka Green Party byla zwiazana z organizacjiami pedofilistycznymi

Data: 2013-05-15 04:18:53
Autor: muto2100
Niemiecka Green Party byla zwiazana z organizacjiami pedofilistycznymi
Data: 2013-05-15 14:01:44
Autor: Marek
Niemiecka Green Party byla zwiazana z organizacjiami pedofilistycznymi
On 15 Maj, 13:18, muto2100 <misiaxxxxy...@gmail.com> wrote:
http://www.spiegel.de/international/germany/past-pedophile-links-haun...

Chyba nie bez powodu, szefem Partii Zielonych, byl Joszka Fischer,
przyjaciel Cohn-Bendita...

Data: 2013-05-15 23:42:10
Autor: leszek niewiadomski
Am 15.05.2013 23:01, schrieb Marek:
[...]

Slyszal, ze dzwonili, ale nie wie w ktorym kosciele. Pisza cos, ze w latach 70 i 80 byly ugrupowania wsrod Zielonych, ktore proponowaly liberalne podejscie do seksualnosci nieletnich czy z nieletnimi. A co do Joschki to o ile wiem jest zdecydowanie hetero i  ma juz trzecia lub czwarta zone.
http://www.spiegel.de/politik/deutschland/jakob-augstein-ueber-den-fall-cohn-bendit-a-899438.html

ln.
--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2013-05-16 02:59:32
Autor: Marek
On 15 Maj, 23:42, leszek niewiadomski <les...@invalid.invalid> wrote:

> [...]

liberalne podejscie do seksualnosci nieletnich czy z nieletnimi. A co do
Joschki to o ile wiem jest zdecydowanie hetero i  ma juz trzecia lub

Pedofile czesto maja zony, a jeszcze czesciej - "mężów"...

Data: 2013-05-16 12:05:34
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomości news:0d56ed1b-2df0-4451-9614-38433c48a64cq8g2000vbl.googlegroups.com...
> [...]

czwarta zone.http://www.spiegel.de/politik/deutschland/jakob-augstein-ueber-den-fa...

Pedofile czesto maja zony, a jeszcze czesciej - "mężów"...

A heteroseksualni mężczyźni rżną swoje córki, które rodzą ich dzieci. I takie dziecko jest szczęśliwe, bo ma dwa w jednym. Ma dziadka i tatusia w jednym kawałku. Fajnie, co?

ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-05-16 08:27:52
Autor: Bogdan Idzikowski
Niemiecka Green Party byla zwiazana z organizacjiami pedofilistycznymi

Uzytkownik "leszek niewiadomski" <leszek@invalid.invalid> napisal w wiadomosci news:kn0vfh$th5$1online.de...
[...]

Jesli ma trzecia, czy czwarta zone, to móglby byc z powodzemiem prawdziwym polskim katolikiem.

ubawiony

--
Dyskusja z wierzacym jest jak gra w szachy z golebiem. Niewazne, jak dobrze grasz, golab i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownice i bedzie dumny z wygranej.

Niemiecka Green Party byla zwiazana z organizacjiami pedofilistycznymi