Niemiecka cenzura kulturalna: wycofanie piosenki z eurowizji

Data: 2015-11-23 13:46:15
Autor: A. Filip
Niemiecka cenzura kulturalna: wycofanie piosenki z eurowizji
http://www.bbc.co.uk/news/entertainment-arts-34878932
| Germany has *withdrawn* its act for the 2016 Eurovision Song Contest, following
| criticism singer Xavier Naidoo's lyrics are anti-Semitic and homophobic.

Jak ci wredni Niemcy śmią Kulturę cenzurować i dawać zły przykład Europie!
Z *wszelką* cenzurą Kultury/"kultury" PRECZ! :-)

Czy może tylko "porno cenzura" (wydawania _publicznych_ pieniędzy) jest ZŁA?

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
Co dla Rosjanina dobre, to dla Niemca śmierć.  (Przysłowie rosyjskie)

Data: 2015-11-23 13:26:31
Autor: masti
A. Filip wrote:

> [...]

Z *wszelką* cenzurą Kultury/"kultury" PRECZ! :-)

Czy może tylko "porno cenzura" (wydawania _publicznych_ pieniędzy) jest ZŁA?

oczywiście to, że Gliński spektaklu nie widział przed wydaniem opinii Ci
zupełnie przypadkiem umknęło?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-11-23 15:16:06
Autor: Sonn
W dniu 2015-11-23 o 14:26, masti pisze:
A. Filip wrote:

> [...]

oczywiście to, że Gliński spektaklu nie widział przed wydaniem opinii Ci

No patrzcie Państwo. To całkiem tak jak Duda nawet nie widział akt sprawy Kamińskiego przed ułaskawieniem.
Musi być jakaś zaraza się szerzy.

--
Sonn

Data: 2015-11-23 16:21:27
Autor: silvio balconetti
A. Filip wrote:

> [...]

zupełnie przypadkiem umknęło?

No patrzcie Państwo. To całkiem tak jak Duda nawet nie widział akt

Do was to szybko nie dojdzie, bo Xavier Naidoo nie jest typowym Niemcem (ojciec pochodzi ze Sri Lanki, zaś matka ma południowoafrykańskie i arabskie korzenie, to Wikipedia), a na demonstracji Pegidy plomienne i pelne wulgaryzmow przemowienie przeciw emigrantom i muzulmanom wyglosil zamieszkaly w Niemczech pisarz turecki Akif Pirinçci. Wyliczac politykow i dziennikarzy o pozaeuropejskich korzeniach juz nie bede.
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2015-11-23 20:26:28
Autor: the_foe
A. Filip wrote:

> [...]

oczywiście to, że Gliński spektaklu nie widział przed wydaniem opinii Ci

On nawet nie wiedział kto to jest Jelinek.

--
@foe_pl

Niemiecka cenzura kulturalna: wycofanie piosenki z eurowizji