Niemiecka elita intelektualna miażdży kremlowskich propagandystów...

Data: 2009-08-21 09:20:39
Autor: Tzva Adonai
Niemiecka elita intelektualna miażdży kremlowskich propagandystów...
Niemieccy intelektualiści o pakcie Ribbentrop - Mołotow.

140 niemieckich intelektualistów wydało publiczne oświadczenie o
układzie Ribbentrop - Mołotow.

W swoim oświadczeniu stwierdzają oni, iż niemiecki i sowiecki napad na
Polskę był preludium do niszczycielskiej wojny i komunistycznego
zniewolenia - pisze 140 niemieckich intelektualistów. - W ten sposób
odpowiadamy tym w Rosji, którzy usprawiedliwiają Stalina. Oni chyba
nie żyją w XXI wieku - mówi gazecie sygnatariusz oświadczenia poseł
CSU Hartmut Koschyk.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Niemieccy-intelektualisci-o-pakcie-Ribbentrop-- -Molotow,wid,11416274,wiadomosc_prasa.html

Data: 2009-08-21 18:36:06
Autor: jadrys
Tzva Adonai pisze:
[...]

Szwabskie Sqr..syny próbują zrzucić odpowiedzialność na komunizm..

Data: 2009-08-22 10:59:08
Autor: konserwator

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h6mido$akv$2news.onet.pl...
Tzva Adonai pisze:
[...]

no przeciez komunisci z niemiec i rosji napadli Polske. To fakty powszechnie znane...

Data: 2009-08-22 20:16:10
Autor: jadrys

Tzva Adonai pisze:

[...]

Dla mnie - nie. Nigdy nie słyszałem o niemieckich komuchach napadających na Polskę..

Data: 2009-08-22 20:40:36
Autor: kochamspam
konserwator pisze:

> [...]
> znane... >
>   Dla mnie - nie. Nigdy nie słyszałem o niemieckich komuchach napadających na Polskę..

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Załuj więc, że Sowietom nie udało się podbić całej Europy w 1941.
W każdym kompie byłby dzisiaj Linux Czerwony - oczywiście darmowy.
K.S.
A niemieckie komuchy były zwerbowane do Armii Czerwonej.
Niemcy ich nie potrzebowali - mieli swój prawdziwy socjalizm
(gdyby wygrali, byłby w kompach Linux Brunatny).

I ciesz się - Unia Europejska nieustannie acz powoli walczy z kapitalizmem.
Nadchodzi prawdziwy Socjalizm Europejski, a z nim Linux Europejski.

Data: 2009-08-22 21:05:07
Autor: jadrys

Tzva Adonai pisze:

[...]

Gdzie Ty widzisz walkę unii z kapitalizmem?  Przecież rozdawnicza polityka unii to kapitalizm w najczystszej postaci.
Niestety dla Was, ale jedynym sprawiedliwym systemem jest powszechnie pogardzany komunizm, w tym systemie nie ma miejsca na pasożytnictwo - nie zapracujesz na siebie  to nie zjesz.. mówię oczywiście o komunizmie prawdziwym.

Data: 2009-08-22 21:25:07
Autor: kochamspamWYTNIJTO
> [...]
>

>   Gdzie Ty widzisz walkę unii z kapitalizmem?  Przecież rozdawnicza polityka unii to kapitalizm w najczystszej postaci.
Ach, więc w kapitaliżmie się rozdanje? kapitaliści rozdaja?? LOL
Może tam Unia coś rozdaje, ale pieniądze na to bierze z nawiązką z naszych kieszeni. Takie to rozdawanie.

[...]
Jesteś albo pijany albo kompletnie głupi.
Przecież tak jest właśnie w kapitaliżmie,
z którym - patrz poniżej - o dziwo chcesz walczyć.

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Data: 2009-08-22 21:58:07
Autor: jadrys

Tzva Adonai pisze:

[...]

Ależ skąd - kapitaliści nie rozdają tylko biorą.. Nawet dużo więcej niż potrzebują , oczywiście kosztem innych.

Może tam Unia coś rozdaje, ale pieniądze na to bierze z nawiązką z naszych kieszeni. Takie to rozdawanie.

Cała unia to wielki kapitalista.  Jest dokładnie odwrotnością Janosika.

[...]

To raczej chyba Ty jesteś niedysponowany.. - kapitaliści to nigdy nienażarte ryje, które nigdy nie mają dosyć obżerania słabszych, żyją ich kosztem..
Najpierw ludzi ograbiają a potem zakładają fundacje mające na celu wyciąganie ludzi z biedy.. :-D

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Data: 2009-08-21 22:36:48
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:7f56b087-4948-492b-96a5-66caffb092c7s31g2000yqs.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
Ha, ha, ha, znany neonazista z CSU.

boukun

Data: 2009-08-22 10:59:07
Autor: HaMMeR
Tzva Adonai wrote:
[...]

Intelektualisci .., jasne jasne z kolkiem w nosie i gapa na bereciku!
Ale w pelnej zgodzie, Putin trzyma Aniele za cyc, a ona go za rure... baltycka!
I rzezbia sobie nowy sojuszyk a'la Ribbentrop/Molotow...

Niemiecka elita intelektualna miażdży kremlowskich propagandystów...