Niemiecka gazeta szczuje na posłów

Data: 2015-07-14 17:55:25
Autor: u2
Niemiecka gazeta szczuje na posłów

http://www.stefczyk.info/wiadomosci/polska/niemiecka-gazeta-szczuje-na-poslow,14294237298

  „W Sejmie powstanie gabinet dla posłów. „Fakt” przy tej okazji rozbudza animozje w Polsce”.

Dziennik „Fakt” kontrolowany przez niemiecki biznes szczuje na polski Sejm i posłów. W jaki sposób? Gazeta informuje, że w Sejmie powstaje specjalny gabinet lekarski, który ma służyć posłom. „Fakt” gra przy tym na emocjach i próbuje konfliktować czytelników z politykami.

„Kolejka do lekarza rodzinnego? Czekanie na wypisanie recepty? Nie dla posła! Sejm właśnie rozstrzygnął przetarg na budowę gabinetu lekarskiego i zabiegowego zaledwie kilkadziesiąt kroków od wejścia na salę sejmową. Koszt? Jedyne 224 tys. zł!” - pisze gazeta, ustawiając tekst.

Cały artykuł przedstawia posłów, jako pasożytów i ludzi wykorzystujących obywateli. „Do tej pory o bezpieczeństwo posłów na każdym posiedzeniu dbali wynajęci medycy ze szpitala Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i w pełni wyposażona karetka przed Sejmem. Tylko w ubiegłym roku kosztowało to podatników ok. 405 tys. zł. Okazało się, że to mało” - zaznacza gazeta, atakując polityków w sposób dość oczywisty.

„Fakt” wskazuje, że Kancelaria Sejmu rozstrzygnęła przetarg za blisko ćwierć miliona złotych tuż przy sali posiedzeń powstanie gabinet medyczny i zabiegowy. „Skorzystać z niego będą mogli posłowie, ale i urzędnicy kancelarii” - zaznacza.

Gazeta wskazuje, że „łatwego dostępu do darmowej opieki lekarskiej wymagają nie tylko posłowie, ale wszyscy obywatele” i zaznacza, że „zwykli Polacy muszą czekać w coraz dłuższych kolejkach”.

Jak widać dziennik „Fakt” jawnie moderuje napięcia na linii Polacy-polski Sejm. Czy ma to związek z niemieckim kapitałem, jaki za tą gazetą stoi? Przecież ten sam koncern medialny wspiera władzę PO-PSL, która odpowiada za skandaliczny stan polskiej opieki medycznej...

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-07-14 17:34:01
Autor: Budzik
Niemiecka gazeta szczuje na posw
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

[...]

A co oni tacy chorowici? nie mogą isc do pracy jak normalni ludzie i w razie potrzeby zawołać karetki z miasta?

Data: 2015-07-15 11:36:53
Autor: Lord z Cowshed
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA4D7C580D1588budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

[...]

Przecież ten przygłup u2 pisząc "pasozyci" miał na myśli innych posłów niż z PiS. PiSdzielce to ludzie honoru i korzystają z publicznej służby zdrowia czekając wytrwale w miesięcznych kolejkach.

--
Lord z Cowshed

Data: 2015-07-14 18:29:50
Autor: A. Filip
Niemiecka gazeta (DE Fakt) szczuje na posłów
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

Zarabiasz aż tyle żeby na ciebie to "szczucie" nie zadziałało?
Ile?  Więcej niż Bieńkowskie 6_000 PLN (na miesiąc)?
Ile procent Polaków aż tyle nie zarabia w "nie szybkiej" Polsce?

Jaki kraj (pod tego Sejmu przewodem) takie szczucie/"szczucie".

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowała Kuklińkisch 21 wieku.
Najlepszy koń się potknie, najlepszy pływak może utonąć.  (Przysłowie chińskie)

Data: 2015-07-15 11:34:58
Autor: Lord z Cowshed

Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:anfi+1dl0lxsewf-f7e2@xl.wp.pl...
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
http://www.stefczyk.info/wiadomosci/polska/niemiecka-gazeta-szczuje-na-poslow,14294237298
Jaki kraj (pod tego Sejmu przewodem) takie szczucie/"szczucie".

Tak oto wygląda dyskusja dwóch palantów. Jeden skopiował, drugi zasrał kocim gównem forum i jeszcze coś pierdnął.

--
Lord z Cowshed

Data: 2015-07-15 19:33:26
Autor: A. Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

Ale TY nas obu zawstydziłeś swoim wysokim inaczej poziomem :-)

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowała Kuklińkisch 21 wieku.
Choćby był o jednym oku, byle tego roku.  (Przysłowie polskie)

Data: 2015-07-15 22:42:32
Autor: u2
W dniu 2015-07-15 o 19:33, A. Filip pisze:
Tak oto wygląda dyskusja dwóch palantów. Jeden skopiował, drugi zasrał
>kocim gównem forum i jeszcze coś pierdnął.
Ale TY nas obu zawstydziłeś swoim wysokim inaczej poziomem:-)

bądź co bądź lord cowshit:)

Data: 2015-07-16 12:10:56
Autor: Lord z Cowshed

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:55a6c5b6$0$8367$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
>kocim gównem forum i jeszcze coś pierdnął.
Ale TY nas obu zawstydziłeś swoim wysokim inaczej poziomem:-)

Nie wysilaj się durniu! Teraz już jesteś w 4 osobach przygłupie?

--
Lord z Cowshed

Data: 2015-07-16 12:08:32
Autor: Lord z Cowshed
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:anfi+5mc4ms2yif-f7f3@xl.wp.pl...
[...]

Stosownie do "szacunku" jakimi darzę takich jak wy palantów.

--
Lord z Cowshed

Data: 2015-07-15 11:33:28
Autor: Lord z Cowshed
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:55a530ec$0$8386$65785112@news.neostrada.pl...

http://www.stefczyk.info/wiadomosci/polska/niemiecka-gazeta-szczuje-na-poslow,14294237298

No i skopiowałeś. Co więcej masz do powiedzenia przygłupie? Wytarzałeś się w kocim gównie POjebie?

--
Lord z Cowshed

Data: 2015-07-15 11:53:36
Autor: Marek
Niemiecka gazeta szczuje na posw
W dniu wtorek, 14 lipca 2015 17:55:26 UTC+2 uytkownik u2 napisa:
http://www.stefczyk.info/wiadomosci/polska/niemiecka-gazeta-szczuje-na-poslow,14294237298

  "W Sejmie powstanie gabinet dla posw. "Fakt" przy tej okazji rozbudza animozje w Polsce".

Dziennik "Fakt" kontrolowany przez niemiecki biznes szczuje na polski Sejm i posw. W jaki sposb? Gazeta informuje, e w Sejmie powstaje specjalny gabinet lekarski, ktry ma suy posom. "Fakt" gra przy tym na emocjach i prbuje konfliktowa czytelnikw z politykami.

Znasz jakiegos posla, dla ktorego powstanie tego gabinetu jest specjalnie wazne ?
Kto to jest ?
Chyba ten gabinet nie ma powstac wbrew woli posw ?
Ktrzy byli najbardziej zaangazowani ?

Jak wida dziennik "Fakt" jawnie moderuje napicia na linii Polacy-polski Sejm.

A ty twierdzisz, ze takich napiec do tej pory zadnych nie bylo ?

Data: 2015-07-15 22:10:32
Autor: u2
W dniu 2015-07-15 o 20:53, Marek pisze:
Jak wida dziennik "Fakt" jawnie moderuje napicia na linii
Polacy-polski Sejm.
A ty twierdzisz, ze takich napiec do tej pory zadnych nie bylo ?

nie umiesz czytac banderowcu ?:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-07-15 13:13:39
Autor: Marek
Niemiecka gazeta szczuje na posw
W dniu roda, 15 lipca 2015 22:10:33 UTC+2 uytkownik u2 napisa:

Umiem Huju ! Wyglupialem sie.

Data: 2015-07-15 13:23:12
Autor: Marek
Niemiecka gazeta szczuje na posw
> A ty twierdzisz, ze takich napiec do tej pory zadnych nie bylo ?

nie umiesz czytac banderowcu ?:)

Z faszystami nie dyskutuje !

Data: 2015-07-15 22:40:34
Autor: u2
W dniu 2015-07-15 o 22:23, Marek pisze:
nie umiesz czytac banderowcu ?:)
Z faszystami nie dyskutuje !

no widzisz, banderowiec to nie faszysta, banderowcu:)

Data: 2015-07-16 12:07:12
Autor: Lord z Cowshed
Niemiecka gazeta szczuje na posw
Uytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:55a6be37$0$27519$65785112@news.neostrada.pl...
[...]