Data: 2018-11-04 14:59:43 | |
Autor: Budzik | |
Niemiecka myśl techniczna: pół dniówki na wymianę alternatora! | |
Użytkownik Pszemol Pszemol@PolBox.com ...
No i się poddałem - psia jego mać German Engineering - mechanikPrzyjezdz do Polski. Regeneracja plus wymiana = jakies 300zł. Z faktura. Ale pamietam jak chwaliłes tu amerykanskie ceny wymiany oleju i rozrzadu... No to na czyms musza zarabiac :) A to ze auta sa tak projektowane to niestwty prawda - coraz wiecej gówien pod maska, coraz mniej miejsca. Z mojej branzy: - ducato 2.0 2012 - nie ma gdzie reki włozyc pod maska - ducato 2.3 2012 - bez szału ale duzo lepiej - master 2.5 zarówno II jak i III - mozna sie gonic wokół silnika. :) Ja zawsze mowiłem, ze kazdy kto kupuje nowe auto, powinien sprzedawcy kazac na miejscu wymienic zarówke. Najlepiej w garniturze. Jak sie nie da to do widzenia. Ale o czym tu gadac jak w PL 80% nowych kupuja firmy... -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") Jest Leżajsk, jest dobrze. Był Leżajsk, jest mi niedobrze. |
|
Data: 2018-11-04 15:46:28 | |
Autor: Pszemol | |
Niemiecka myśl techniczna: pół dniówki na wymianę alternatora! | |
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
Użytkownik Pszemol Pszemol@PolBox.com ... Upewnij się, że wycenę zrobili dla wersji silnika V6 2,8litra z automatem, alternator 120A i trzeba pół przodu rozebrać aby się do niego dostać. Być może w typowym polskim 1.9 TDI jest łatwiej się dostać bo mniejszy silnik mniej miejsca pod maską wypełnia. Ale pamietam jak chwaliłes tu amerykanskie ceny wymiany oleju i rozrzadu... VW to mniej niż 3% amerykańskiego rynku. Cena duża bo po prostu roboty dużo przy wymianie. A to ze auta sa tak projektowane to niestwty prawda - coraz wiecej gówien pod maska, coraz mniej miejsca. Kupuj takie co mają projektory HID lub LED i nie masz problemu. W Acurze 2007 mam fabryczne HIDy i działają od nowości już 170 tyś mil przebiegu. |
|