[prasa] Niemiecka policja dobiera się do OK

Data: 2009-06-30 21:53:19
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
[prasa] Niemiecka policja dobiera się do OK
Oryginał po angielsku:
http://www.thelocal.de/society/20090630-20291.html
Tutaj nieudolne tłumaczenie i streszczenie po polsku:
http://www.sfora.pl/Rower-nie-ma-przerzutek-Skonfiskuje-go-policja-a8427

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-07-01 07:22:09
Autor: ikov
[prasa] Niemiecka policja dobiera się do OK
http://www.sfora.pl/Rower-nie-ma-przerzutek-Skonfiskuje-go-policja-a8427

ZTCW większość i tak ma jeden hamulec na kierownicy, więc oni już nie podpadają, a w dodatku artykuł po polsku zatytułowany jest w stylu F*ktu.

Data: 2009-07-01 12:36:50
Autor: Krzysztof Olszak
ikov pisze:

ZTCW większość i tak ma jeden hamulec na kierownicy, więc oni już nie podpadają, a w dodatku artykuł po polsku zatytułowany jest w stylu F*ktu.

Tlumaczenie na polski jest do niczego. Juz tytul nie jest zgodny z oryginalem, a do tego artykul wprowadza w blad twierdzac, ze jak rower nie posiada przerzutki to jest to rower z ostrym kolem, a dotego bez hamulcow.

Krzysztof

Data: 2009-07-03 08:47:42
Autor: click
Krzysztof Olszak pisze:
ikov pisze:

[...]

bo tumacz zapewne nie wie co to fix
stad  klopot w odroznieniu podmiotu zdania od jego dopelnienia

to tez jest niezle przetumaczone
http://ujeb.pl/tumacz/
--
c l i c k ' n ' r i d e | MSPANC
Cigarettes and coffee, man, that's a combination

Data: 2009-07-02 09:20:12
Autor: PeJot
Mikołaj "Miki" Menke pisze:
Oryginał po angielsku:
http://www.thelocal.de/society/20090630-20291.html

Ciekawe z jakiej przyczyny zabrali się za temat. Były jakieś wypadki z udziałem ostrokołowców, czy policja chce poprawić statystyki ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-07-02 10:42:27
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 02.07.2009 09:20 użytkownik PeJot napisał :
Mikołaj "Miki" Menke pisze:
[...]

To po prostu są Niemcy.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-07-02 21:32:27
Autor: stefandora
Mikołaj "Miki" Menke pisze:
[...]

Ordnung must sein.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-07-03 07:52:51
Autor: Mariusz Kruk
[prasa] Niemiecka policja dobiera się do OK
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "stefandora"
[...]

"muss"
A poza tym, oba wasze komentarze są po prostu szowinistyczne i głupie.

--
[-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- ] Today  is a good day to let down old friends
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] who need help.

Data: 2009-07-03 06:57:31
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-07-03, Mariusz Kruk wrote:
[...]

Życie bez poczucia humoru musi być strasznie trudne. :/

Data: 2009-07-03 09:59:41
Autor: Mariusz Kruk
[prasa] Niemiecka policja dobiera się do OK
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Jan Srzednicki"
[...]

Życie bez poczucia smaku musi być strasznie trudne.
Dla ułatwienia pytanie - jak podobają ci się niemieckie dowcipy o
Polakach złodziejach?

--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- / I am E.T. of Borg.  Home is irrelevant.

Data: 2009-07-03 13:34:00
Autor: Tomasz Tarchala
[prasa] Niemiecka policja dobiera si? do OK
Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> wrote:

[...]

Mnie się podobają, najbardziej ten o triatlonie.

//NoOffenc

Data: 2009-07-03 14:13:37
Autor: chester
Tomasz Tarchala pisze:
[...]

A możesz zapodać? Jakoś nie mogę sobie takiego przypomnieć :-)

chester

Data: 2009-07-03 16:04:58
Autor: Tomasz Tarchala
chester <chesteroni@poczta.gazeta.pl> wrote:

[...]

P: Dlaczego w Polsce popularnym sportem jest triatlon?
O: Bo w Polsce najczęściej jedziesz na basen rowerem, a wracasz
piechotą.

//NoOffenc

Data: 2009-07-04 10:36:52
Autor: omega_fan
[prasa] Niemiecka policja dobiera si? do OK

P: Dlaczego w Polsce popularnym sportem jest triatlon?
O: Bo w Polsce najczęściej jedziesz na basen rowerem, a wracasz
piechotą.

Eeee nie tak...

Prawda jest taka, że triathlon wymyślili polscy jumacze: najpierw
przepływa Odrę/Nysę, potem ucieka przed strażą graniczną, na końcu wraca
rowerem.

Data: 2009-07-03 08:40:59
Autor: MichałG
PeJot pisze:
Mikołaj "Miki" Menke pisze:
[...]

Wystarczającym powodem jest zapewne niezgodność wyposazenia z przepisami. I tyle. Tylko u nas musi być pomór na drodze by coś uzasadnić .... ;-)))

Pozdrawiam
Michał

[prasa] Niemiecka policja dobiera się do OK