Niemiecka policja w Polsce

Data: 2014-05-21 17:54:50
Autor: marsel
Niemiecka policja w Polsce
http://www.wykop.pl/ramka/1998950/niemiecka-policja-w-polsce-beda-walczyc-m-in-z-kradziezami-samochodow-sonda/
http://tinyurl.com/kdh3kaf

W podlinkowanym artykule piszą coś o porozumieniu między ministrami Polski i Niemiec dającym prawo działanie samodzielnie niemieckiej Policji na naszych ternach przygranicznych.
Prawda ci to? Byle minister może sobie podpisać glejt, że od dzisiaj podlegamy funkcjonariuszom obcych krajów a nie potrafią rozwiązać prostych problemów z leczeniem za granicą?

Teraz dojdą nam nowe pojazdy uprzywilejowane i kolejna instytucja do gnębienia obywateli? Bo nie spodziewam się, że Niemcy zechcą szukać złodzieja, który okradł moją piwnicę albo zakłóca ciszę nocną.

Rosja anektuje sobie Krym i w Polsce wielkie oburzenie ale niewiele trzeba żeby nas ktoś zaanektował. Sami się podkładamy.

Data: 2014-05-21 19:18:24
Autor: Hans Kloß
Niemiecka policja w Polsce

"marsel" <marsel@com.pl> schrieb im Newsbeitrag news:537ccc4a$0$2165$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Przeczytaj ten artykuł: http://prawo.rp.pl/artykul/1110070.html
a nie bzdety na wykopie. I postaraj się zrozumieć.

Data: 2014-05-21 19:30:31
Autor: fifak
Niemiecka policja w Polsce

Przeczytaj ten artykuł: http://prawo.rp.pl/artykul/1110070.html
a nie bzdety na wykopie. I postaraj się zrozumieć.

ta... hehhe
propaganda jak w PRL

Data: 2014-05-21 19:35:11
Autor: marsel
Niemiecka policja w Polsce
Użytkownik Hans Kloß napisał:

[...]

Teraz dojdÄ… nam nowe pojazdy uprzywilejowane i kolejna instytucja do
[...]

Ale to tylko potwierdza bzdety z wykpu.
Pytania sÄ… nadal aktualne.
Ustawy i rozporządzenia już nie obowiązują bo ministrowie sobie coś podpisali?

Data: 2014-05-21 21:17:33
Autor: RadoslawF
Niemiecka policja w Polsce
Dnia 2014-05-21 19:35, Użytkownik marsel napisał:

[...]

Przeczytaj jeszcze raz, dla odmiany ze zrozumieniem.
Jak nie pomoże to podpowiem, 2,5 roku trwały prace
ponieważ potrzeba było regulacji czyli zmiany prawa.
Więc sprawdź sobie to ustawy i rozporządzenia. :-)
Tyle że całość wygląda jednak dosyć jednostronnie.
O ile w dupie mam prawdziwych przestępców to nie raz
i nie dwa aresztują kogoś przez pomyłkę.
No ale niezależność oddaliśmy sami na własną prośbę.

Pozdrawiam

Data: 2014-05-21 21:25:49
Autor: Andrzej Lawa
Niemiecka policja w Polsce
W dniu 21.05.2014 21:17, RadoslawF pisze:

O ile w dupie mam prawdziwych przestêpców to nie raz
i nie dwa aresztuj± kogo¶ przez pomy³kê.
No ale niezale¿no¶æ oddali¶my sami na w³asn± pro¶bê.

Ano. Zupe³nie jak np. Teksas. ¬le na tym wyszli?

--
¦wiadomie psuj±cy kodowanie i formatowanie wierszy
s± jak sraj±cy z lenistwa i g³upoty na ¶rodku pokoju.

Data: 2014-05-22 13:17:52
Autor: RadoslawF
Niemiecka policja w Polsce
Dnia 2014-05-21 21:25, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

O ile w dupie mam prawdziwych przestępców to nie raz
i nie dwa aresztują kogoś przez pomyłkę.
No ale niezależność oddaliśmy sami na własną prośbę.

Ano. Zupełnie jak np. Teksas. Źle na tym wyszli?

Z bliższych przykładów podał bym Ukrainę i Białoruś.
Dobrze na tym wyszli ?

Pozdrawiam

Data: 2014-05-22 21:05:16
Autor: Gotfryd Smolik news
Niemiecka policja w Polsce
On Thu, 22 May 2014, RadoslawF wrote:

Dnia 2014-05-21 21:25, U¿ytkownik Andrzej Lawa napisa³:

O ile w dupie mam prawdziwych przestêpców to nie raz
i nie dwa aresztuj± kogo¶ przez pomy³kê.
No ale niezale¿no¶æ oddali¶my sami na w³asn± pro¶bê.

Ano. Zupe³nie jak np. Teksas. ¬le na tym wyszli?

Z bli¿szych przyk³adów poda³ bym Ukrainê i Bia³oru¶.

  Oddali "na w³asn± pro¶bê"?
  No to taka do¶æ oryginalna pro¶ba by³a raczej.
  Co¶ w rodzaju pro¶by o p³acenie podatków.

Dobrze na tym wyszli ?

  Jak ju¿ braæ na tapetê Rosjê i "oddawania na w³asn± pro¶bê",
to ewentualnie Alaska wchodzi w rachubê ;)
(pieni±dze pieniêdzmi, by³o dobrowolnie)

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-05-23 09:28:21
Autor: RadoslawF
Niemiecka policja w Polsce
Dnia 2014-05-22 21:05, Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

[...]

  Oddali "na wÅ‚asnÄ… proÅ›bÄ™"?

Tak. Prośbę sformułowali miejscowi komuniści a komuniści
z RosjÄ… jÄ… zaakceptowali.

  No to taka dość oryginalna proÅ›ba byÅ‚a raczej.

Pod koniec 1939 z taką prośbą tylko skierowaną gdzie indziej
wystÄ…pili nasi dawni obywatele.

Podatki mieli i tu i tam.

Dobrze na tym wyszli ?

  Jak już brać na tapetÄ™ RosjÄ™ i "oddawania na wÅ‚asnÄ… proÅ›bÄ™",
to ewentualnie Alaska wchodzi w rachubÄ™ ;)
(pieniądze pieniędzmi, było dobrowolnie)

No zobacz a ja tyle lat żyłem w przekonaniu że Rosja Alaskę
sprzedaÅ‚a.  :-)

Pozdrawiam

Data: 2014-05-21 22:56:50
Autor: marsel
Niemiecka policja w Polsce
Użytkownik RadoslawF napisał:
[...]

Przeczytałem raz i to mi wystarczyło. Jakie ma znaczenie, że prace trwały miesiąc, 2,5 roku czy 10 lat? Piszą tam o jakiejś umowie między Polską a Niemiecką policją, czy taka umowa wiąże jakoś pozostałych obywateli Polski?
Chciałbym się dowiedzieć czy faktyczne zgodnie z naszym prawem Niemiec może mnie zatrzymać i na przykład legitymować? Jeżeli tak, to jakie są wzory ich umundurowania, odznak czy radiowozów, żebym wiedział, że to nie jakiś przebieraniec? Można gdzieś to znaleźć w naszych przepisach czy od teraz muszę jeszcze znać Niemieckie przepisy żeby poruszać się w Polsce?

Data: 2014-05-21 23:44:44
Autor: Gotfryd Smolik news
Niemiecka policja w Polsce
On Wed, 21 May 2014, marsel wrote:

U¿ytkownik RadoslawF napisa³:
Przeczytaj jeszcze raz, dla odmiany ze zrozumieniem.
Jak nie pomo¿e to podpowiem, 2,5 roku trwa³y prace
poniewa¿ potrzeba by³o regulacji czyli zmiany prawa.
[...]

Przeczyta³em raz i to mi wystarczy³o. Jakie ma znaczenie, ¿e prace trwa³y miesi±c, 2,5 roku czy 10 lat? Pisz± tam o jakiej¶ umowie miêdzy Polsk±
a Niemieck± policj±,

  Pierwsze s³yszê, ¿eby niemiecka policja by³a samorz±dnym tworem, który
mo¿e zawieraæ umowy m-narodowe. A je¶li zawar³o tak± umowê niemieckie
*pañstwo*, to jakby inna sprawa.
  BTW: przymiotnik z wielkiej Ci wyszed³ ;)

czy taka umowa wi±¿e jako¶ pozosta³ych obywateli Polski?

http://www.sejm.gov.pl/prawo/konst/polski/kon1.htm

  Klikasz "rozdzia³ III ¼ród³a prawa".
  Zajrzyj mo¿e kiedy na .samochody albo .rowery, to siê dowiesz zarówno
o formalnej jak i "praktycznej" wy¿szo¶ci umowy m-narodowej (tak
po prostu, je¶li sprawa da siê zaskar¿yæ przed trybuna³em m-narodowym,
to kraj który narusza umowê m-narodow± wzi±³ i przegra³).

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-05-22 06:08:19
Autor: Marek Wisniewski
Niemiecka policja w Polsce
Am Mittwoch, 21. Mai 2014 22:56:50 UTC+2 schrieb marsel:
> [...]

> O ile w dupie mam prawdziwych przestêpców to nie raz

> i nie dwa aresztuj± kogo¶ przez pomy³kê.

> No ale niezale¿no¶æ oddali¶my sami na w³asn± pro¶bê.

Przeczyta³em raz i to mi wystarczy³o. Jakie ma znaczenie, ¿e prace trwa³y miesi±c, 2,5 roku czy 10 lat? Pisz± tam o jakiej¶ umowie miêdzy Polsk± a Niemieck± policj±, czy taka umowa wi±¿e jako¶ pozosta³ych obywateli Polski?

Chcia³bym siê dowiedzieæ czy faktyczne zgodnie z naszym prawem Niemiec mo¿e mnie zatrzymaæ i na przyk³ad legitymowaæ? Je¿eli tak, to jakie s± wzory ich umundurowania, odznak czy radiowozów, ¿ebym wiedzia³, ¿e to nie jaki¶ przebieraniec? Mo¿na gdzie¶ to znale¼æ w naszych przepisach czy od teraz muszê jeszcze znaæ Niemieckie przepisy ¿eby poruszaæ siê w Polsce?

Jesli cie zatrzymaja, to nawet, jesli nie bedziesz uzywal r±k, ani nóg, i tak bedziesz mial sprawe w s±dzie.

Data: 2014-05-21 23:52:10
Autor: Gotfryd Smolik news
Niemiecka policja w Polsce
On Wed, 21 May 2014, marsel wrote:

Pytania s± nadal aktualne.
Ustawy i rozporz±dzenia ju¿ nie obowi±zuj± bo ministrowie sobie co¶ podpisali?

  W sprawie formalnej.
  Rozporz±dzenia obowi±zuj± DLATEGO, ¿e podpisuj± je MINISTROWIE.
  Uprzejmie proszê o niestawianie sprawy na g³owie.
  Teza z pytania jest losowo rzucon± (kul± w p³ot :))

pzdr, Gotfryd

Niemiecka policja w Polsce