Niemiecka praworządność: RZĄD zakazał organizacji

Data: 2020-12-01 15:24:48
Autor: A. Filip
Niemiecka praworządność: RZĄD zakazał organizacji
https://apnews.com/article/international-news-horst-seehofer-germany-2129b08825bbc2a60d23059a4f36ee28
December 1, 2020 GMT ;
BERLIN (AP) -- More than 180 police officers raided homes in three
German states early Tuesday after the German government banned a
far-right group, the interior ministry said. [...]

Dziennikarzyny "przekręciły" (niestarannie dobrały słowa) czy w
Niemczech prawa obywateli i organizacji służ± do potarcia rz±dowej dupy?
*Oskarżenie* (nawet bardzo poważne) tylko w państwie bezprawia ma
decyduj±c± wagę przed "potwierdzaj±cym" wyrokiem s±du.

Można odnie¶ć wrażenie że The Associated Press przedstawia Niemcy jako
państwo "niskich standardów prawnych", ja takie wrażenie odniosłem.

--
A. Filip