Niemiecka sprawiedliwość: Berlińska policja zastrzeliła ojca molestowanej ośmiolatki w obronie przestępcy

Data: 2016-09-28 07:22:50
Autor: A. Filip
Niemiecka sprawiedliwość: Berlińska policja zastrzeliła ojca molestowanej ośmiolatki w obronie przestępcy
https://www.rmf24.pl/raporty/raport-fala-uchodzcow/najnowsze-fakty/news-tragedia-w-osrodku-dla-uchodzcow-w-berlinie-policja-zastrzel,nId,2281701
Tragedia w ośrodku dla uchodźców w Berlinie. Policja zastrzeliła ojca
molestowanej 8-latki
1 godz. 15 minut temu
Tragiczny finał interwencji niemieckiej policji w ośrodku dla
uchodźców w Berlinie. Funkcjonariusze zastrzeli 29-letniego mężczyznę,
który rzucił się z nożem na innego imigranta. Człowiek ten molestował
seksualnie 8-letnią córkę zastrzelonego.

Niemieckiej policji gratuluje "skuteczności".

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Niemiecka sprawiedliwość: Berlińska policja zastrzeliła ojca molestowanej ośmiolatki w obronie przestępcy