Niemiecki Śląsk.

Data: 2011-04-03 16:32:20
Autor: bolek
Niemiecki Śląsk.
Ten prezes powinien się leczyć na głowę.
Że głupi, to wszyscy wiedzą, ale żeby wbijać gwóźdź
do trumny PiS-u, to już lekka przesada.
Chyba trzeba będzie głosować na NSDAP.

bolek

Data: 2011-04-03 14:51:44
Autor: obserwator
Niemiecki Śląsk.
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):
Ten prezes powinien się leczyć na głowę.
Że głupi, to wszyscy wiedzą, ale żeby wbijać gwóźdź
do trumny PiS-u, to już lekka przesada.
Chyba trzeba będzie głosować na NSDAP.

glupis ale ty, kameleonie ze Slaska.

Data: 2011-04-03 16:56:20
Autor: bolek
Niemiecki Śląsk.

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ina1i0$j86$1inews.gazeta.pl...
[...]

Kameleon potrafi się przystosować do otoczenia.
Do tych kretynów u steru od 89 się nie da.

bolek

Data: 2011-04-03 15:05:22
Autor: obserwator
Niemiecki Śląsk.
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):
Kameleon potrafi się przystosować do otoczenia.
Do tych kretynów u steru od 89 się nie da.

ty sie w koncu zdecydyj, raz wychwalasz Putina i popierasz ruska partie SLD,
a pozniej chcesz aby Slask byl Niemiecki?

Kto wiec jest kretynem?

Data: 2011-04-03 17:12:50
Autor: bolek
Niemiecki Śląsk.

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ina2bi$lfs$1inews.gazeta.pl...
[...]

Daj nam Boże takiego Putina u steru.
A SLD, przecież te wszystkie politykiery od PO po PiS
to sami byli członkowie PZPR. A niektórzy też TPPR !
I kto tu jest kretynem ?

bolek

Data: 2011-04-03 09:05:56
Autor: fantazja kovalsky
Niemiecki Śląsk.
On 3 Kwi, 17:12, "bolek" <bo...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w
wiadomościnews:ina2bi$lfs$1inews.gazeta.pl...> bolek <bo...@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]
> SLD,
> a pozniej chcesz aby Slask byl Niemiecki?

Zgadza się, daj WAM Boże...

A SLD, przecież te wszystkie politykiery od PO po PiS
Ile ty masz lat, ze wypiujesz takie glupoty?

Data: 2011-04-03 18:38:03
Autor: bolek
Niemiecki Śląsk.

Użytkownik "fantazja kovalsky" <fantazja07@gmail.com> napisał w wiadomości news:f998156d-1931-4eba-9daf-fd6af151cd5ded10g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

Zgadza się, daj WAM Boże...

A SLD, przecież te wszystkie politykiery od PO po PiS
Ile ty masz lat, ze wypiujesz takie glupoty?
-- -- -- -- -- -- -- -

60. Starczy ? A gdzie były te wszystkie tuzy polityki
jak studiowali za moje pieniądze ? w ZSMP, a może jeszcze w ZMP i TPPR.
A potem w PZPR. Łatwo się wtedy studiowało jak ktoś był partyjny,
albo miał tatusia sekretarza. Ja nie miałem takiej szansy.

bolek

Data: 2011-04-03 16:56:02
Autor: obserwator
Niemiecki Śląsk.
[...]

 bolek, nie przesadzaj. Ja tez nie mialem zadnych koneksji partyjnych w PRL-u,
a studia skoczylem. Nawet doktoranckie. Wprawdzie nie byla to medycyna o ktorej marzylem, ale na kierunki
fizyczno-chemiczno- matematyczne nie bylo az takiego problemu sie dostac.

Zylem ze stypendium fudowanego i pomocy rodziny. Wiesz, w zasadzie to nie ma czego zalowac, ze nie skonczyles studiow.

Znam ludzi, ktorzy studiow nie skonczyli, a sa bardzo bogaci i teraz ich
dzieci studiuja na renomowanych uczelniach zachodnich.

Wyobraz sobie, ze Bill Gates tez nie skonczyl uniwerka, a jest multimilionerem:).

Data: 2011-04-03 19:39:15
Autor: bolek
Niemiecki Śląsk.

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ina8r2$c06$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jakoś mnie to nie pociesza.

Data: 2011-04-03 15:21:41
Autor: obserwator
Niemiecki Śląsk.
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):
Daj nam Boże takiego Putina u steru.
A SLD, przecież te wszystkie politykiery od PO po PiS
to sami byli członkowie PZPR. A niektórzy też TPPR !
I kto tu jest kretynem ?

przeciez masz u steru namiasteke Putina - Tuska z Komorowskim i ich zapleczem,
ktore za wszelka cene chce zniszczyc PiS.

Nadal niczego nie rozumiesz i powtarzasz jak papuga, to co ci postkomusze
masmedia wtloczyly do glowy. Nie potrafisz samodzielnie myslec i dlatego nie wiesz za kim pojsc.

Data: 2011-04-03 17:30:10
Autor: bolek
Niemiecki Śląsk.

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ina3a5$ocd$1inews.gazeta.pl...
[...]

Problem polega na tym, że ja nie mam za kim pójść !
Wybór jest międzi idiotą z PiS-u, a kretynem z PO.

bolek

Data: 2011-04-03 15:39:27
Autor: obserwator
Niemiecki Śląsk.
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):
Problem polega na tym, że ja nie mam za kim pójść !
Wybór jest międzi idiotą z PiS-u, a kretynem z PO.

problemu zadnego nie ma. Gdybys potrafil myslec samodzielnie, to zadalbys
sobie pytanie nastepujace: dlaczego nadal trwa nagonka na Kaczynskiego, mimo
ze wybito w II Katyniu spora czesc opozycji z Prezydentem Kaczynskim na czele.

Po wtore, kto ta nagonke i nienawisc do Kaczynskiego podsyca non stop?

Dlaczego w czolowce mieszczy w polskim kotle, nadal przewodzi GW-no i
autorytety prokremlowskie i proniemieckie.

PiS nie jest doskonaly, ale nie ma doskonalych partii. Na chwile obecna, aby
Polska w ogole przetrwala musi wygrac ale musi miec przewage w Sejmie, aby
cokolwiek mogl zaczac robic. Pozniej przyjda inni, lepsi, mlodsi i beda
rowijac Polske.

Data: 2011-04-03 18:30:58
Autor: Bazyl
Niemiecki Śląsk.

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ina4be$rdv$1inews.gazeta.pl...

PiS nie jest doskonaly, ale nie ma doskonalych partii. Na chwile obecna, aby
Polska w ogole przetrwala musi wygrac

Bardzo to złośliwy chichot historii ale niestety taka jest brutalna prawda i innej możliwości już w tym momencie nie ma  - no chyba że znowu, jak to my, Polacy, potrafimy, gasimy światło i jedziemy pisać piękne dzieła na emigracji a "naród śląski" ogrosi powrót do macierzy i podpisze pakt o wiecznej przyjaźni z sąsiadującym, "niepodległym państwem" będącym częścią "wspólnoty wschodniej" pod bacznym spojrzeniem broniących "demokracji" amerykańskich "marines".

Bazyl

Data: 2011-04-03 16:46:28
Autor: obserwator
Niemiecki Śląsk.
Bazyl <bazi@poczta.onet.pl> napisał(a):

[...]

ale za to jestesmy niesamowicie dobrzy w zakladaniu ruchu oporu i przelewaniu
krwi o wolnosc i niepodleglosc. W Polsce podczas II wojny swiatowej
zorganizowalismy najwiekszy w Europie podziemny ruch oporu.

A Solidarnosc? To byl przeciez bardzo silny ruch antykomunistyczny, ktory nie
istnial w zadnym innym panstwie bloku sowieckiego.

Jak jestesmy juz prawie u bram wolnosci, to nie potrafimy zbudowac silnego,
suwerennego panstwa. To jest wlasnie problem.

Bazyl

Data: 2011-04-03 18:57:52
Autor: Bazyl
Niemiecki Śląsk.

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ina894$a81$1inews.gazeta.pl...

Jak jestesmy juz prawie u bram wolnosci, to nie potrafimy zbudowac silnego,
suwerennego panstwa. To jest wlasnie problem.

Ano właśnie - wystarczy tą grupę poczytać.
Jak zawsze - "Jesteśmy żadnym społeczeństwem, jesteśmy wielkim sztandarem narodowym" - smutne.

Bazyl

Data: 2011-04-03 19:37:58
Autor: bolek
Niemiecki Śląsk.

Użytkownik "Bazyl" <bazi@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ina8v4$li2$1news.onet.pl...

[...]

Właśnie, naród wspaniały, tylko ludzie kurwy.

bolek

Data: 2011-04-03 17:36:28
Autor: u2
Niemiecki Śląsk.
W dniu 2011-04-03 17:30, bolek pisze:
Problem polega na tym, ¿e ja nie mam za kim pójœÌ !
WybĂłr jest miĂŞdzi idiotÂą z PiS-u, a kretynem z PO.

To zostań tam gdzie jesteś i nie wychodź.

Data: 2011-04-03 17:38:41
Autor: bolek
Niemiecki Śląsk.

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d9893fd$0$2485$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-04-03 17:30, bolek pisze:
Problem polega na tym, ?e ja nie mam za kim pój?a !
Wybór jest miedzi idiot? z PiS-u, a kretynem z PO.

To zostań tam gdzie jesteś i nie wychodź.

I tak też robię.
To te kretyństwo włazi mi do domu.

bolek

Data: 2011-04-03 15:41:16
Autor: obserwator
Niemiecki Śląsk.
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):

I tak też robię.
To te kretyństwo włazi mi do domu.

wywal telewizor i nie kupuj gownianych gazet. Poczujesz sie wolny i zaczniesz
samodzielnie myslec.

Data: 2011-04-03 17:51:05
Autor: bolek
Niemiecki Śląsk.

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ina4es$rqr$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zgoda. Tylko wtedy muszę czytać durne posty.
Przyjrzyj się tej grupie.
To jest wojna międze poplecznikami prezesa, a zwolennikami premiera.
Czysty kabaret.
A TV ? Ani Mru Mru, czy Kabaret Moralnego Niepokoju nie mają szans,
jak pokażą Piterę, Brudzińskiego, Karskiego /tego od wózków/,
czy jakiegoś Niesiołowskiego albo Rokitę / w kapeluszu/.
Przecież ich się powinno oglądać w ZOO !

bolek

Data: 2011-04-03 16:08:41
Autor: obserwator
Niemiecki Śląsk.
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):
Zgoda. Tylko wtedy muszę czytać durne posty.
Przyjrzyj się tej grupie.

caly czas sie przygladam. Moj nick nie jest przypadkowy:) Nie wszytskie sa
durne. Mamy w koncu demokracje i musimy nauczyc sie z tym zyc, ze w demokracji
sa tez durnie. Ale to juz od naszej umiejetnisci logicznego myslenia i
wyciadania wnioskow z takiej dyskusji, zalezy po czyjej stronie sie opowiemy. Jesli bedziesz popieral durniow, to jak mozesz liczyc na poprawde obecnej
sytuacji twojej rodziny?

To jest wojna międze poplecznikami prezesa, a zwolennikami premiera.
Czysty kabaret.

bez wojny nie ma demokracji. W PRL-u wojny takiej nie bylo i miales spokoj
zyjac w obozie pracy.

[...]

gwarantuje ci, ze ci co ich wymieniles, beda na pewno lepsi od tych z PO, SLD
czy PSL. Nie od razu Krakow zbudowano i nie wszyscy ktorzy go budowali byli chodzacymi aniolami. Ale tez z drugiej strony, jestem pewien, ze ci z PO,
Krakowa na pewno by nie zbudowali, tylko zrownali by go z ziemia:)

Data: 2011-04-03 16:20:11
Autor: obserwator
Niemiecki Śląsk.

bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a): Polska ma ogromne zapoznienia w stosunku do innych panstw postsowieckiego
bloku, bo wlasnie tylko w Polsce byl ten nieszczesny *okragly stol*, gdzie
PRL-owska wladza zawarla uklad z wyselekcjonowana opozycja ( rozumiesz
przeciez jaka?).

To ci ludzie, nie wykorzystali umiejetnie sytuacji po upadku naszego Wielkiego
Brata na zreformowanie Polski. Teraz jest duzo ciezej, bo Brat ze wschodu i
zachodu znowu podnosza swoje lby.

Polska zostala niesamowicie zadluzona, bo nikt (poza krotkim okresem rzadow
PiS) nie dbal o interesy Polakow.

Teraz ta holota, nic nie robiaca ma tylko jedno rozwiazanie: rozwiazac Polske i sprowdzic ludzi do roli bydla niewoliczego.

Data: 2011-04-03 18:31:24
Autor: bolek
Niemiecki Śląsk.

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ina6nr$5eb$1inews.gazeta.pl...

[...]

Przecież już tak jest.
I PiS też w tym maczał palce.

bolek

Data: 2011-04-03 16:40:58
Autor: obserwator
Niemiecki Śląsk.
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):
Przecież już tak jest.

I PiS też w tym maczał palce.

nie i jeszcze raz nie. Wlasnie PiS nie maczal. To co piszesz sjest skutkiem
prania spoleczenstwu mozgow przez poskomusze masmedia. Dlatego jeszcze przed
*okraglym stolem* wladza PRL-u zadbala o to, aby nie utracic tuby
propagandowej. Pisalem przeciez o tym na tej grupie np. o GW i holdingu ITI.

Ja sie nawet nie dziwie, ze tak jest. Przed manipulacja medialna trudno w
Polsce uciec, bo to dziala jak reklama proszkow do prania i malo jest osob,
ktore  nie daja sie na taka demagogie nabrac. Leszy pomimo wszystko jest dlatego jeszcze (sic!)internet.

Data: 2011-04-03 18:52:08
Autor: bolek
Niemiecki Śląsk.

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ina7uq$921$1inews.gazeta.pl...
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):

Przecież już tak jest.

I PiS też w tym maczał palce.

nie i jeszcze raz nie. Wlasnie PiS nie maczal.

To co Kaczyński robił w Magdalence ?
Tylko chlał ?

bolek

Data: 2011-04-03 16:58:14
Autor: obserwator
Niemiecki Śląsk.
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):

> nie i jeszcze raz nie. Wlasnie PiS nie maczal.

To co Kaczyński robił w Magdalence ?
Tylko chlał ?

... w  Mgdalence byl, ale ja go oceniam po tym co robi dalej.
Na przyklad Bolek Walesa i Michik tez byli. Jakies wnioski ?

Data: 2011-04-03 17:02:14
Autor: obserwator
Niemiecki Śląsk.

 bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):  (....)
 No i popatrz bolek, co z nim i jego bratem zrobili i robia dalej?

Tak sie traktuje kogos co gra razem z nami?

Data: 2011-04-03 19:36:16
Autor: bolek
Niemiecki Śląsk.

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ina8v6$ce6$1inews.gazeta.pl...
> [...]

.. w  Mgdalence byl, ale ja go oceniam po tym co robi dalej.
Na przyklad Bolek Walesa i Michik tez byli. Jakies wnioski ?

Trzech żydów ?

Data: 2011-04-03 17:56:44
Autor: obserwator
Niemiecki Śląsk.
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):

> .. w  Mgdalence byl, ale ja go oceniam po tym co robi dalej.
> Na przyklad Bolek Walesa i Michik tez byli. Jakies wnioski ?

Trzech żydów ?

Michnik to nie Zyd, tylko rzyt. Juz pisalem o tym. Matka nie byla Zydowka,
tylko ojciec. Michnik jest przede wszystkim komunista i lewakiem.

Zydowstow to religia. Komunizm zwalcza kazda religie lub wykorzystuje ja
instrumentalnie, do pozyskiwania zwolennikow, bo w gruncie rzeczy komunizm to
tez wiara.

Walesa - to nie zyd tymbardziej.

Kaczynski nie jest tez Zydem, bo nie wyznaje ich religii. Uwaza sie za Polaka
i to co robi, to potwierdza jego tozsamosc.

Data: 2011-04-03 20:24:07
Autor: bolek
Niemiecki Śląsk.

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:inaccs$n2v$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Kaczynski nie jest tez Zydem, bo nie wyznaje ich religii. Uwaza sie za Polaka
i to co robi, to potwierdza jego tozsamosc.

Jakoś mnie to nie przekonuje zwłaszcza jak widziałem zdjęcie Marii i Lecha
w myckach pod ścianą płaczu.

bolek

Data: 2011-04-03 20:39:54
Autor: Bazyl
Niemiecki Śląsk.

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4d98bb48$0$2445$65785112news.neostrada.pl...

Jakoś mnie to nie przekonuje zwłaszcza jak widziałem zdjęcie Marii i Lecha
w myckach pod ścianą płaczu.

Widziałem takie zdjęcie papieża (a w sumie nawet dwóch) - też praktykujący żydzi? Serio pytam.

Bazyl

Data: 2011-04-03 20:47:27
Autor: bolek
Niemiecki Śląsk.

Użytkownik "Bazyl" <bazi@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:inaetv$cvl$1news.onet.pl...

[...]

Papież nie chodzi w mycce.

Data: 2011-04-03 21:16:15
Autor: Bazyl
Niemiecki Śląsk.

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4d98c0bf$0$2452$65785112news.neostrada.pl...

Papież nie chodzi w mycce.

Czepiając się słów żydzi tez nie, co nie zmienia faktu że na zdjęciu wygląda tak samo. Natomiast nie jest to odpowiedź na moje grzeczne pytanie. To jak jest?

Bazyl

Data: 2011-04-03 20:29:43
Autor: Panslavista
Niemiecki Śląsk.
" obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:inaccs$n2v$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Kaczynski nie jest tez Zydem, bo nie wyznaje ich religii. Uwaza sie za Polaka
i to co robi, to potwierdza jego tozsamosc.

GWno prawda. Parch na Parchu i Parchem  PIS  POgania.

Data: 2011-04-03 19:59:07
Autor: obserwator
Niemiecki Śląsk.
Panslavista <prawusek@interia.pl> napisał(a):
GWno prawda. Parch na Parchu i Parchem  PIS  POgania.

(zart): niech pan sie zapisze o PiS i wygoni parchow:) Dlaczego pan nie
zalozyl partii bez parchow do tej pory?

Jak Polacy nie zakladaja partii, to w koncu ktos te proznie wypelnia,
najczesciej robia to postkomusze i niemieckie sluzby.

Data: 2011-04-03 18:06:53
Autor: u2
Niemiecki Śląsk.
W dniu 2011-04-03 17:51, bolek pisze:
Zgoda. Tylko wtedy muszĂŞ czytaĂŚ durne posty.
Przyjrzyj siĂŞ tej grupie.
To jest wojna miĂŞdze poplecznikami prezesa, a zwolennikami premiera.
Czysty kabaret.
A TV ? Ani Mru Mru, czy Kabaret Moralnego Niepokoju nie majÂą szans,
jak poka¿¹ Piterê, Brudziùskiego, Karskiego /tego od wózków/,
czy jakiegoÂś NiesioÂłowskiego albo RokitĂŞ / w kapeluszu/.
PrzecieÂż ich siĂŞ powinno oglÂądaĂŚ w ZOO !

Przecież kabaret opanowały Żydki. Wójcik i ten jak mu tam. Zapomniałem.
Aaaa... GĂłrski.

Niemiecki Śląsk.