Niemiecki biskup przyznał się: Tak, molestowałem!

Data: 2010-04-07 08:28:44
Autor: karwanjestkretynem
Niemiecki biskup przyznał się: Tak, molestowałem!
Niemiecki biskup Georg Muller przyznał się do wykorzystywania seksualnego ministranta. W czerwcu zeszłego roku posługujący w Norwegii duchowny został odwołany z funkcji prałata Trondheim.
Oficjalną przyczyną dymisji były spory z hierarchią kościelną. Teraz Watykan podał oficjalnie, że powód odwołania był inny.

Według Kongregacji Nauki Wiary, prawdziwą przyczyną były oskarżenia wiernych o wykorzystanie nieletniego. Chodziło o ministranta, który posługiwał przy ołtarzu. Sprawa zaczęła się jeszcze w latach 80-tych.

To z tego powodu biskup ustąpił, a jego rezygnacja została przyjęta. Od tego czasu - jak twierdzi Watykan - biskup Muller poddał się psychoterapii i otrzymał pomoc duchową.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,7739033,Niemiecki_biskup_przyznal_sie__Tak__molestowalem.html

--
Artur Borubar
--

 http://pepepe.pl/  Jeszcze 259 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-04-06 23:42:16
Autor: Mariusz Merta
no co z tą pomoca dla alicji tysiąc, dorzucisz si ę pan i pańscy kumple z gw***
j.w.
Mariusz Merta

Data: 2010-04-07 09:19:11
Autor: Neko
Niemiecki biskup przyznał się: Tak, molestował em!
Użytkownik "karwanjestkretynem" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał

To z tego powodu biskup ustąpił, a jego rezygnacja została przyjęta. Od tego czasu - jak twierdzi Watykan - biskup Muller poddał się psychoterapii i otrzymał pomoc duchową.

Czyli gwalcil i jedyna kara jaka otrzymal to pomoc duchowa i przeniesienie ?!

A moze tak kodeks karny? A moze tak do pierdla by sie poszlo ?

Co za gowno... :/

Data: 2010-04-07 14:58:23
Autor: karwanjestkretynem
Niemiecki biskup przyznał się: Tak, molestowałem!

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał

Czyli gwalcil i jedyna kara jaka otrzymal to pomoc duchowa i przeniesienie ?!

A moze tak kodeks karny? A moze tak do pierdla by sie poszlo ?

Co za gowno... :/

Tak go "ukarał" Watykan, ale może sprawę karną będzie miał.

Artur Borubar