Niemiecki dziennik wróży Sikorskiemu międzynarodową karierę

Data: 2013-09-13 11:28:18
Autor: leming.show
Niemiecki dziennik wróży Sikorskiemu międzynarodową karierę
Jego wystep na kongresie zydow kosztowal polske 200mld pln. Mam nadzieje ze kiedys odpowie za to. Chociaz co mi po jego odpowiedzialnosci jesli bede biedniejszy o kwote ktora mi zabral,  pozostanie tylko ewentualna satysfakcja.

Niemiecki dziennik wróży Sikorskiemu międzynarodową karierę