Niemiecki hit wydawniczy roku 2016: "Mein Kampf", autor Adolf Hitler

Data: 2017-01-03 13:32:42
Autor: A. Filip
Niemiecki hit wydawniczy roku 2016: "Mein Kampf", autor Adolf Hitler
http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-38495456
Germany sees 'overwhelming' sales of Hitler's Mein Kampf
The German publisher of a special annotated edition of Adolf Hitler's
Mein Kampf says sales have soared since its launch a year ago.
About 85,000 German-language copies of the anti-Semitic Nazi manifesto
have been sold. Publisher Andreas Wirsching said "the figures
overwhelmed us".
[...]
After Nazi Germany was defeated in 1945, the Allied forces handed the
copyright to the state of Bavaria. [...]  While the Bavarian regional
government held the copyright, reprinting of the book was banned. But
the copyright expired a year ago. [...]

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Data: 2017-01-03 05:32:59
Autor: Vernon L. Pinkley
W dniu wtorek, 3 stycznia 2017 13:32:44 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-38495456
> Germany sees 'overwhelming' sales of Hitler's Mein Kampf

 Niemcy są narodem wyjątkowo zdyscyplinowanym i jeśli dzisiaj, dajmy na to, jest rozkaz, by w żadnych okolicznościach imograntom się nie sprzeciwiać, to nikomu nie pozwolą się wyprzedzić w nadskakiwaniu. Ale kiedy pewnego dnia padłby inny rozkaz, to nie mam wątpliwości (,,nie ulega wątpliwości, jak mawiała stara niania..."), że też nie pozwoliliby nikomu się wyprzedzić. http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=3434

Data: 2017-01-03 13:43:43
Autor: nadir
Niemiecki hit wydawniczy roku 2016: "Mein Kampf", autor Adolf Hitler
Już parę lat temu stwierdziłem, że w Niemczech albo wrośnie nakład wydawniczy Koranu albo Mein Kampf. Innej drogi nie mają.

Niemiecki hit wydawniczy roku 2016: "Mein Kampf", autor Adolf Hitler