Niemiecki kamerzysta znokautował Wałęsę...

Data: 2009-11-13 00:41:50
Autor: Tzva Adonai
Niemiecki kamerzysta znokautował Wałęsę...
Pechowy wypadek może poważnie odbić się na zdrowiu Lecha Wałęsy..
Historyczny przywódca "Solidarności" odczuwa niepokojące skutki
uderzenia przez niemieckiego kamerzystę podczas niedawnych
uroczystości w Berlinie.

Pechowy wypadek może poważnie odbić się na zdrowiu Lecha Wałęsy (66
l.). Historyczny przywódca "Solidarności" odczuwa niepokojące skutki
uderzenia przez niemieckiego kamerzystę podczas niedawnych
uroczystości w Berlinie. - Nie mogę wstać z krzesła. Dziś przejdę
dokładne badania kręgosłupa - zdradza Faktowi były prezydent.

Do niebezpiecznego incydentu doszło w ubiegły poniedziałek, gdy Niemcy
fetowały 20. rocznicę zburzenia muru berlińskiego. Lech Wałęsa był
jednym z głównych bohaterów podniosłej uroczystości. W dowód uznania
za zasługi w obaleniu komunizmu dokonał ważnego gestu - jako pierwszy
pchnął blok gigantycznego domina obrazującego dawną ścianę dzielącą
Europę na wrogie obozy.

Wtedy niespodzianie doszło do wypadku. Wałęsa właśnie przewracał
symboliczną kostkę z napisem " Zaczęło się w Polsce", gdy z impetem
najechał na niego kamerzysta. Niemiecki operator, poruszający się na
dwukołowym wózku, stracił w deszczu równowagę. Upadając potrącił Lecha
Wałęsę ciężką kamerą. Były prezydent w emocjach zlekceważył zajście i
nie zgłosił się do szpitala.

- Gdy doszło do wypadku, niczego nie odczuwałem. Ale teraz nasilają mi
się dolegliwości - opowiada "Faktowi".

http://media.wp.pl/kat,1022939,wid,11682028,wiadomosc.html?ticaid=1918a

Data: 2009-11-13 00:43:48
Autor: Tzva Adonai
Niemiecki kamerzysta znokautował Wałęsę...
Czyżby kolejna antypolska prowokacja?:

http://www.youtube.com/watch?v=iTlqGdgQTLQ

Data: 2009-11-13 10:13:14
Autor: Tomek

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:aaf87966-fa6a-45c7-8f04-083667503f9fs15g2000yqs.googlegroups.com...
[...]

No i znowu media przyp... Wałęsie   :-)
Tomek

Data: 2009-11-13 11:03:21
Autor: Franc

"Tomek" <tentom@tlen.pl> wrote in message news:hdj841$h64$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Pewnie pijany byl...

Data: 2009-11-13 21:36:48
Autor: Adam

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:hdj841$h64$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

To napewno robota mściwych Kaczorów.
AC __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4605 (20091113) __________

Data: 2009-11-13 10:19:58
Autor: cytryna
[...]

Waliza miał zawsze problemy z głową. Nic dziwnego, że mógł się poruszać tylko na smyczy prowadzony przez Kiszczaka.

Data: 2009-11-13 02:02:53
Autor: Grzegorz Kruk
On 13 Lis, 10:19, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:

Waliza miał zawsze problemy z głową. Nic dziwnego, że mógł się poruszać tylko
na smyczy prowadzony przez Kiszczaka.

Najpierw pomawiał pan mnie w tej grupie, imputował nieprawdę i
ubliżał,
podszywał się pode mnie oczerniając w perfidny sposób moją najbliższą
rodzinę.

Teraz ubliża pan i pomawia doktora Honoris Causa, Laureata pokojowej
Nagrody Nobla,
byłego Prezydenta RP Lecha Wałęsę, a jeżeli to nie są pomówienia
wyssane z palca,
wtedy wyjaśnienie może być tylko jedno, że był pan bliskim
współpracownikiem
generała Kiszczaka w IV Departamencie SB, bo skąd miałby pan takie
informacje?

Ja nie mam pieniędzy ani czasu na razie żeby pana odszukać
i stosownie ukarać za te obelgi, ośmieszanie, imputowanie nieprawdy
i obrażanie mnie oraz nawet mojej córki, ale może Prezydent
Lech Wałęsa pana znajdzie za te pomówienia powyżej
lub ktoś z jego otoczenia.

Grzegorz P. Kruk,
http://www.myspace.com/grzegorzkruk

Data: 2009-11-13 11:07:28
Autor: Prawusek

*

[...]

Prtzestań pieprzyć, zniknij po angielsku, bo widać nie znasz poilskieju
zasady: "Gdzie kogo nie proszą tam kijami wynoszą". Czy trzeba przywalić z
samopała?

Data: 2009-11-13 02:10:09
Autor: Tzva Adonai
On 13 Lis, 11:07, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:

Prtzestań pieprzyć, zniknij po angielsku, bo widać nie znasz poilskieju
zasady: "Gdzie kogo nie proszą tam kijami wynoszą". Czy trzeba przywalić z
samopała?

Ty już chyba do śmierci pozostaniesz ormowcem...

Data: 2009-11-13 11:34:21
Autor: cytryna
> [...]

i obrażanie mnie oraz nawet mojej córki, ale może Prezydent
Lech Wałęsa pana znajdzie za te pomówienia powyżej

Stare porzekadło głosi: to nie sztuka zabić kruka ale sowę trafić w głowę. Grzesiu nie wysilaj się nie szukaj bo nic nie udowodnisz a stracisz tylko
pieniądze których jak powiadasz stale ci brakuje. Z ciebie łacha można drzeć bez zmiany nicka, dostarczasz tyle dowodów głupoty, ze nawet laureat Nobla ci nie dorównuje. A tak przy okazji zamiast pisać bzdety na psp polityka poczytaj cos więcej niż GWno, wówczas możesz liczyć na łaske oświecenia nieszczęsny Ph.D. - doktorze na JAVIE.

Data: 2009-11-13 05:24:38
Autor: Grzegorz Kruk
On 13 Lis, 11:34, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:
Stare porzekadło głosi: to nie sztuka zabić kruka

Jak do tej pory się jeszcze nie udało włączając próbę bezpośredniego
zakażenia krwi podczas rutynowego testu profilaktycznego w Beaumont
Hospital w Dublinie w Irlandii w 1991 roku.
Gdzie jakiś przebieraniec który pobierał mi krew pompował ją w czasie
testu z powrotem do żyły ze strzykawki, którą wyjął wcześniej z
kieszeni niezapakowaną sterylnie, potem zniknął a pod testem i
dokumentacją była podpisana inna Pani doktor, której na oczy nie
widziałem. Wiem to z materiałów jakie potem trafiły do PZU gdzie
miałem opłacone ubezpieczenie zdrowotne przed wyjazdem do Irlandii.
Polska nie była wtedy w Unii i trzeba było wykupić dodatkowe
ubezpieczenie.
Sprawa zapłaty z tego powodu za rutynowe testy ciągnęła się w PZU
długo, długo a ja jeszcze po powrocie z Irlandii otrzymywałem
ponaglenia
z Beaumont Hospital w sprawie nieuregulowanej płatności.
Miałem po tym teście poza ogromnym krwiakiem i gorączką niesamowite
bóle ręki.
Na szczęście udało mi się powrócić do zdrowia po bardzo silnych
antybiotykach, a dokładne testy krwi wykonywane niedawno nic nie
wykazują, czyli nie była to próba zakażenia jakimś paskudnym,
nieuleczalnym wirusem jednak mogła to być próba spowodowania zgonu aby
wyglądał raczej na śmierć naturalną.

Mógłbym opisywać tu kolejne przypadki nagonek i prześladowań oraz
pomówień i donosów kiedy mieszkałem w Sosnowcu oraz "sztuk",  ale nie
chcę przynudzać.
Czy to na pewno "nie sztuka zabić kruka"? Gdyby tak było czy tacy jak
ty kontynuowali by perfidne ataki na moją osobę i moją najbliższą
rodzinę choćby w tej grupie dyskusyjnej?

Prędzej czy później was znajdę o ile ktoś nie zrobi tego wcześniej bo
wiem czego się boicie i dlaczego nie załatwiliście tego już dawno w
inny sposób.

Data: 2009-11-13 16:59:51
Autor: mundek
Użytkownik "Grzegorz Kruk" <gpk1963@gmail.com> napisał w wiadomości news:5b93b178-9947-

Prędzej czy później was znajdę o ile ktoś nie zrobi tego wcześniej

Tylko po co?
Zostaw debili w spokoju. :-)

Data: 2009-11-13 18:13:28
Autor: cytryna
dr Kruk, Ph.D. i Lis
> [...]

Prędzej czy później was znajdę o ile ktoś nie zrobi tego wcześniej bo
wiem czego się boicie i dlaczego nie załatwiliście tego już dawno w

Kruk i lis
Kruk i lis to chyba jedna z najpopularniejszych bajek Ignacego Krasickiego. Wiersz jest polską przeróbką utworu legendarnego Ezopa i został umieszczony w czwartej części Bajek no-wych. Utwór rozpoczyna się od sentencjonalnego sformułowania prawdy ogólnej stanowiącej myśl, którą obrazuje historia o kruku i lisie:
Bywa często zwiedzionym,
Kto lubi być chwalonym.

Jak widać, tym razem obnażaną słabością ludzką jest próżność. Krytyka zostaje dokonana za pomocą krótkiej historii o kruku i lisie. Sprytny lis widząc na drzewie kruka z ogromnym se-rem w dziobie, począł komplementować ptaka. Po serii pochlebstw na temat urody kruka, lis po-prosił o prezentacje głosu, który musiał być równie piękny. Omamiony kruk oczywiście rozdzia-wił dziób, z którego wypadł ser. Lis pochwycił upragnioną zdobycz i uciekł, a kruk został z ni-czym. Mamy tu do czynienia z bajką narracyjną, choć charakteryzującą się sporą kondensacją treści.

--

Niemiecki kamerzysta znokautował Wałęsę...