Niemiecki kandydat został ponownie przewodniczącym Rady Europejskiej

Data: 2017-03-09 21:38:22
Autor: Lord Donald
Niemiecki kandydat został ponownie przewodniczącym Rady Europejskiej
Niemiecki kandydat został ponownie przewodniczącym Rady Europejskiej

Donald Tusk ponownie wybrany na szefa Rady Europejskiej - poinformował premier Luksemburga Xavier Bettel.

,,Habemus Presidentum. Powodzenia" - napisał Bettel na Twitterze.

Polska premier Beata Szydło była w czwartek przeciwko reelekcji Donalda Tuska na przewodniczącego Rady Europejskiej - poinformowały unijne źródła.

- Przeprowadzono głosowanie. Tylko polska premier była przeciw Tuskowi. Nikt nie wstrzymał się od głosu - powiedział unijny dyplomata w kuluarach szczytu UE.

http://niezalezna.pl/95105-niemiecki-kandydat-zostal-ponownie-przewodniczacym-rady-europejskiej

Data: 2017-03-09 22:26:22
Autor: prezydent San Escobar
Lord Donald <ldonald@sejm.pl> napisał(-a):

http://niezalezna.pl/95105-niemiecki-kandydat-zostal-ponownie-przewodniczacym-rady-europejskiej

Żeby zwieracze im wytrzymały! :D :D
Chociaż widzę, że już popuszczają.
--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-03-09 22:38:09
Autor: Lord Donald
W dniu 09.03.2017 o 22:26, prezydent San Escobar pisze:
Lord Donald <ldonald@sejm.pl> napisał(-a):

http://niezalezna.pl/95105-niemiecki-kandydat-zostal-ponownie-przewodniczacym-rady-europejskiej

Żeby zwieracze im wytrzymały! :D :D
Chociaż widzę, że już popuszczają.

Dla Polski nic się nie zmieni. Tusk dalej będzie prowadził swoją antypolską politykę. Ale chociaż teraz Polska odzyskała dumę, a UE mogą potraktować krótko. Przestaną mówić o wojnie polsko-polskiej. Podejrzewam, że za niedługo co zostanie w UE, to niemiecki namiestnik z polskim pochodzeniem. Może teraz zachować się mądrze i zejść z tonącej łajby jak najszybciej. Przed tym jak wszyscy w popłochu rzucą się do ucieczki i zabraknie kół ratunkowych.

Data: 2017-03-10 10:06:21
Autor: Tomasz Chmielewski
On 03/10/2017 06:38 AM, Lord Donald wrote:
[...]

Tzn. w czym ta rzekoma "antypolska" polityka Tuska się charakteryzuje?

Konkrety!

Bo jak na razie pisiorki zagwarantowały ośmieszenie Polski i obecność w podręcznikach "jak nie prowadzić polityki".

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-03-10 13:04:10
Autor: prezydent San Escobar
Niemiecki kandydat został ponownie przewodniczącym Rady Europejskiej
Lord Donald <ldonald@sejm.pl> napisał(-a):

 W tym, że bronią interesu nas Polaków

Nie wiedziałem że w interesie Polaków jest dojenie narodu i wyprowadzania
gotówki do swoich. Nie mylą ci się Polacy z Wolszczakami? :D
--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-03-10 14:29:57
Autor: Lord Donald
W dniu 10.03.2017 o 13:40, Tomasz Chmielewski pisze:
On 03/10/2017 09:33 PM, Lord Donald wrote:
W dniu 10.03.2017 o 13:24, Tomasz Chmielewski pisze:
On 03/10/2017 09:20 PM, Lord Donald wrote:
W dniu 10.03.2017 o 13:04, prezydent San Escobar pisze:
[...]

Nie wiem w jakim w świecie żyjesz. Ale definitywnie przespałeś bilans 8
lat rządów Frau Tusk. Przejrzyj całą listę zawiadomień i afer jaka po
nich pozostała.

Ile kosztowały już SKOKi? 6 miliadów złotych? I niedawno pisiorki
obcięły uprawnienia KNF do kontrolowania SKOKów. Szykuj kolejną kasę!

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Widać że całkowicie oderwany jesteś od rzeczywistości. Walnij ten filmik
na koniec z Kaczyńskim który ciągle widujemy na grupie i walnij kilka
geszeftów swojemu wodzowi Frau Tusk. Nieźle ci nasrali do tego łba. Nie
wiem jak ma to zamaskować całe bandyckie rządy POsrańców ostatnich
27lat,

PO rządziło 27 lat? Co wy tam pijecie? Metylowy?

Jak by ci to powiedzieć. To Kaczyńscy byli uczestnikami Okrągłego Stołu.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Okr%C4%85g%C5%82y_St%C3%B3%C5%82_(historia_Polski)

To Kaczyński był członkiem rozmaitych partii rządzących, czy to w PC,
czy to w AWS, czy to w PiS. Afera Fozz mówi ci coś? Potem Srebrna,
Telegraf, ostatnio SKOKi, które przebiły wszystko inne razem wzięte.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Jasne PO to świeżaki, co złego to nie oni. Widać że zmienili już demagogie jaką głosił ich Wałęsa że już wiedzą jak rządzić i nie popełnią błędów. Wcześniej że to prezydent nie ich, koalicja nie wygodna. Walą głupa że jeszcze nie rządzili i należy im dać szanse aby zrealizowali swoje obietnice. Jak trzeba być naiwnym żeby jeszcze to po niech powtarzać.

Data: 2017-03-10 15:35:11
Autor: prezydent San Escobar
Tomasz Chmielewski <tch@nospam.example.com> napisał(-a):

Ile kosztowały już SKOKi? 6 miliadów złotych? I niedawno pisiorki obcięły uprawnienia KNF do kontrolowania SKOKów. Szykuj kolejną kasę!

On cały czas płaci za to i jest zadowolony. Idealny, nierozgarnięty wyborca!

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-03-10 21:18:00
Autor: Tomasz Chmielewski
On 03/10/2017 05:41 PM, Lord Donald wrote:
W dniu 10.03.2017 o 02:06, Tomasz Chmielewski pisze:
[...]

Powiedz w czym zagwarantowały ośmieszenie Polski?

Miały być konkrety o tym, na czym polega rzekoma "antypolska" polityka Tuska.

A ty dalej dziecinnie wymijasz temat. Choroba pisowskiej targowicy udziela ci się na mózg?

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-03-10 13:03:10
Autor: prezydent San Escobar
Niemiecki kandydat został ponownie przewodniczącym Rady Europejskiej
Lord Donald <ldonald@sejm.pl> napisał(-a):

Tusk dalej będzie prowadził swoją antypolską politykę.

Bla bla blaaaa....

Ale chociaż teraz Polska odzyskała dumę,

:D :D
Wolszczacy dumnie wyszli na boisko i dostali 27:1 :D :D

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-03-10 15:37:56
Autor: prezydent San Escobar
Niemiecki kandydat został ponownie przewodniczącym Rady Europejskiej
Lord Donald <ldonald@sejm.pl> napisał(-a):

Z czasem to my wygraliśmy II wojnę światową,

Wy Wolszczaki, z waszym charakterem, to w czasie wojny byliście volksdojczami
:D :D
Bo że wcześniej Targowicą, to jasne :D

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-03-10 15:39:25
Autor: prezydent San Escobar
Niemiecki kandydat został ponownie przewodniczącym Rady Europejskiej
Tomasz Chmielewski <tch@nospam.example.com> napisał(-a):

> Od Hitlera Polacy także dostali X:1. Nie znaczy że Hitler miał rację, a
> Polacy walcząc o Polskę byli durniami a nie bohaterami. Z czasem to my
> wygraliśmy II wojnę światową, przetrwamy atak Makreli i jej dziwki
> figuranta frau Tuska. Nie ma nic wstydliwego bronić swojego kraju w
> sytuacji gdy inne narody już przegrały.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Prawo_Godwina

Daj mu drugą szansę, bo to niehumanitarne, że codziennie dostaje po dupie.

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-03-11 13:53:18
Autor: Yogy
Dnia Thu, 9 Mar 2017 21:38:22 +0100, Lord Donald napisał(a):

Niemiecki kandydat został ponownie przewodniczącym Rady Europejskiej

Niemiecki? Tych 26 co to zdecydowało się na Tuska to też Niemcy? Durnowaty
polaczek. Paszoł won na kreml! Y

Data: 2017-03-11 14:05:46
Autor: u2
W dniu 2017-03-11 o 13:53, pajdak pisze:
Niemiecki? Tych 26 co to zdecydowało się na Tuska to też Niemcy? Durnowaty
polaczek. Paszoł won na kreml!

te pajdak, nie było głosowania "za", było głosowanie "przeciw":))))))))))))))))))))))))
--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-03-11 14:52:53
Autor: Lord Donald
W dniu 11.03.2017 o 13:53, Yogy pisze:
[...]

Szwabski popierdolony polner. Spierdalaj spowrotem do fryca z ta swoją królową polnerskich szwabskich dziwek Tuskiem. Przestań nam ubliżać od Polaczków, ty swabska polnerska gnido. Tak jak ci mówiłem dostaniesz kopa jeszcze od fryca a wtedy nie wracaj do nas, bo się śmieciu zutylizujemy w dole z wapnem. Tam jest miejsce takich szwabskich dziwek jak ty ubliżającym nam Polakom.

Data: 2017-03-13 11:41:42
Autor: prezydent San Escobar
Niemiecki kandydat został ponownie przewodniczącym Rady Europejskiej
Lord Donald <ldonald@sejm.pl> napisał(-a):

Szwabski popierdolony polner.

Dziękuję za przedstawienie się -- my to Polacy, ale tolerujemy i ciebie!