[lekkot OT] Niemiecki model walki z kryzysem (doplaty)

Data: 2009-03-06 11:19:56
Autor: ania
[lekkot OT] Niemiecki model walki z kryzysem (doplaty)

Użytkownik "topek "

Niemcy w przeciwienstwie do innych krajow, wspomagaja swoja decyzja przy
okazji inne kraje w europie (Polske, Rumunie, Czechy, Slowacje) i rozni sie to

slyszalam, ze sie niemieckie firmy wlasnie z tego powodu dosc denerwuja, bo te doplaty nie sa zacheta dla ich klientow:-)

--
ania

Data: 2009-03-06 11:45:42
Autor: omega_fan
[lekkot OT] Niemiecki model walki z kryzysem (doplaty)
slyszalam, ze sie niemieckie firmy wlasnie z tego powodu dosc denerwuja, bo te doplaty nie sa zacheta dla ich klientow:-)

Ja tam nie wiem, ale w salonie VW w Berlinie, który zwykle świecił pustkami,
jakieś 2 tygodnie temu niezły tłum ludzi się kłębił.

[lekkot OT] Niemiecki model walki z kryzysem (doplaty)