Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Niemiecki pose³ w PE: "Je¶li jaki¶ naród nie potrzebowa³by lekcji demokracji, to jest to z pewno¶ci± naród polski!"

Niemiecki pose³ w PE: "Je¶li jaki¶ naród nie potrzebowa³by lekcji demokracji, to jest to z pewno¶ci± naród polski!"

Data: 2016-01-20 01:28:31
Autor: maciek zawieja
Niemiecki pose³ w PE: "Je¶li jaki¶ naród nie potrzebowa³by lekcji demokracji, to jest to z pewno¶ci± naród polski!"
Data: 2016-01-20 12:01:17
Autor: Marek Czaplicki
Niemiecki poseł w PE: "Jeśli jakiś naród nie potrzebowałby lekcji demokracji, to jest to z pewnością naród polski!"
maciek zawieja pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 20 stycznia 2016 10:28:

http://wpolityce.pl/swiat/278747-niemiecki-posel-w-pe-jesli-jakis-narod-nie-potrzebowalby-lekcji-demokracji-to-jest-to-z-pewnoscia-narod-polski

Naród może nie; rządzący zaś na gwałt potrzebują korepetycji. :-)

Data: 2016-01-20 12:04:41
Autor: A. Filip
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> pisze:
[...]

To ilu UE imigrantów emigrantów by im ten gwałt _zagwarantowało_? :-)

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
Ucz swoje dzieci kamienie gryźć.  (PrzysÅ‚owie polskie)

Data: 2016-01-20 13:50:16
Autor: Marek Czaplicki
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 20 stycznia 2016 12:04:

[...]

Przestudiuj konwencję genewską dotyczącą emigrantów. Kto ma prawo ubiegać się o azyl w innych krajach, jak uzyskuje się status imigranta, kto decyduje o przyznaniu takowego? Acha, żeby nie było. Konwencja Genewska została ratyfikowana przez Sejm RP w roku bodajże 1991. Tym samym Sejm RP zobowiązał wszystkie przyszłe rządy do jej realizacji. No i to jest takie ubezpieczenie na życie, że w razie czego Ty i Twoje dzieci, rodzina, najbliżsi, będą mieli prawo ubiegać się o status imigranta w innych krajach, a nie jak podczas II WŚ, tylko tzw "elity" dały drapaka na Zachód.

Data: 2016-01-20 14:53:13
Autor: A. Filip
[...]

Polska (ani Niemcy) nie sÄ… "pierwszym krajem bezpiecznym" na drodze z Syrii.

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
Rozum dziesiÄ™ciu kobiet zmieÅ›ci siÄ™ w jednej skorupie od orzecha i jeszcze wolne miejsce pozostanie.  (PrzysÅ‚owie gruziÅ„skie)

Data: 2016-01-20 15:01:07
Autor: Marek Czaplicki
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 20 stycznia 2016 14:53:

[...]

siÄ™ o azyl w innych krajach, jak uzyskuje siÄ™ status imigranta, kto

Nie ma w konwencji takiego pojęcia.

Data: 2016-01-20 15:18:36
Autor: A. Filip
[...]

Czy Ty zarzucasz że UE "bardzo wredna jest" w swoich "doprecyzowaniach"?

https://en.wikipedia.org/wiki/Dublin_Regulation
| Under the Dublin Regulation, an asylum seeker has to apply for asylum in the
| first EU country they entered, and, if they cross borders to another country
| after being fingerprinted, they can be returned to the former.

A co do zasad ogólnych:
http://www.unhcr.org/3ae68ccec.html

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
ÅšwiÄ™ta, ÅšwiÄ™ta i... po ÅšwiÄ™tach.  (PrzysÅ‚owie polskie)

Data: 2016-01-20 15:50:38
Autor: Marek Czaplicki
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 20 stycznia 2016 15:18:

[...]

imigranta w innych krajach, a nie jak podczas II WÅš, tylko tzw "elity"
dały drapaka na Zachód.

> [...]

| where their safety would not be jeopardized, whether in that country or
| through return there from to the country of origin.

No i? Jak dana osoba uzyska azyl w kraju, to co? Jest wolną osobą i może korzystać z praw innych obywateli kraju do którego trafiła? UE to strefa Schengen też. Nie zabronisz legalnym uchodźcom przemieszczać się tam gdzie chcą. Zresztą nawet w Konstytucji RP jest zapis, że każdy kto znajduje się na terytorium RP legalnie, korzysta z praw przysługującym każdemu obywatelowi RP. Masz prawo wyjechać gdzie chcesz w Unii? Masz. Ja wiem. Ludzie mylą pojęcie o uchodźcach w ogóle z ich legalnością. Po prostu, aby móc zostać uznanym za legalnego uchodźcę trzeba przejść cała procedurę sprawdzającą zgodnie z konwencją. A od tego są urzędnicy, sądy i prawo. Ale dla Ciebie sądy to przeżytek? Liczy się silniejszy i bardziej głośny, najlepiej trybunał ludowy? :-)

Data: 2016-01-20 13:32:43
Autor: Looksfer
Niemiecki pose³ w PE: "Je¶li jaki¶ naród nie potrzebowa³by lekcji demokracji, to jest to z pewno¶ci± naród polski!"
Dnia Wed, 20 Jan 2016 01:28:31 -0800 (PST), maciek zawieja napisa³(a):

http://wpolityce.pl/swiat/278747-niemiecki-posel-w-pe-jesli-jakis-narod-nie-potrzebowalby-lekcji-demokracji-to-jest-to-z-pewnoscia-narod-polski

Ile mu zap³acono za t± wypowied¼?

Niemiecki pose³ w PE: "Je¶li jaki¶ naród nie potrzebowa³by lekcji demokracji, to jest to z pewno¶ci± naród polski!"