Niemiecki rzemieślnik vs. polski rzemieślnik

Data: 2012-11-25 16:21:58
Autor: Jusuf
Niemiecki rzemieślnik vs. polski rzemieślnik
Deutsche vs Polnische Handwerker

http://www.youtube.com/watch?v=UUEeL5d8i2s

Niemcy zadają mi pytanie, dlaczego wasza gospodarka jest w tak tragicznym stanie, przecież wy Polacy jesteście tak wybitnie utalentowani? Ja odpowiadam, że POlska nie jest wolnym krajem, że rządzą nami  koziołki matołki (wiecie co mam na myśli). -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-25 16:54:43
Autor: Jusuf
"Jusuf" <jusuf@qmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:k8tdan$17im$1adenine.netfront.net...
[...]

Tu z obrazkami, może będzie bardziej zrozumiałe, dla słabo znających niemiecki.

http://www.youtube.com/watch?v=ak21aGykKfk -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-25 17:16:47
Autor: Marek Czaplicki
Jusuf pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 25 listopad 2012 16:21:

[...]

odpowiadam, Ĺźe POlska nie jest wolnym krajem, Ĺźe rządzą nami  koziołki
matołki (wiecie co mam na myśli).

No. Ja w pracy to pracuję źle lub dobrze patrząc na to co się dzieje w polityce. Jak jacyś z prawa lub z lewa zaczną krzyczeć o rozkradaniu Polski to łapię się na tym czy przypadkiem nie kraść, jak zaczną mówić o demolowaniu gospodarki to furda rysunki tech i trzymanie się ich. Robię jak mi się podoba. :)

Niemiecki rzemieślnik vs. polski rzemieślnik